Toller Service

Einfach, unkompliziert und schnell ging mein EVisum Antrag für Ägypten. Nicht das letzte Mal, das ich diesen guten Service in Anspruch genommen habe. Danke :)

Abzocke

Doppelter Preis für „Service“ der leicht selbst erledigen ist. Keine persönliche Erreichbarkeit!

Hallo Frau Sabine, wir haben gesehen, dass Sie mit unserem Service unzufrieden sind, was wir sehr schade finden. Haben Sie uns per E-Mail schon kontaktiert in den vergangenen Tagen? Wir haben Ihnen eine E-Mail gesendet, auf die Sie nicht reagiert haben. Wir können Ihnen nicht helfen, wenn Sie uns nicht Ihre Auftragsnummer senden und Ihr Anliegen schildern.

GANZ SCHLECHT

ein ganz unangenehmes Unternehmen. Auf Grund der Situation boten wir auf Grund der Nichtnutzung des Visums die Kosten zu teilen. Worauf hin unsinnige Argumente kamen.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Herr Tino, wir können Sie mit der angegebenen E-Mail-Adresse nicht in unserem System finden, somit auch keinen E-Mail-Kontakt. Bitte schauen Sie, ob Sie tatsächlich einen Antrag bei uns gestellt haben. Visa sind immer personenbezogene Dokumente, welche nicht zurückgegeben bzw. Kosten nicht erstattet werden können. So wie gewünscht, wurde Ihnen ein Visum für Ihre Reise erstellt, welches Sie nun nicht nutzen können, was sehr schade ist. Bitte wenden Sie sich an Ihrer Reiserücktrittsversicherung.

opgelicht

Er wordt niet gecommuniceerd dat er voor service "service" € 15,40 wordt berekend. Je bent niet op een site van het consulaat. Het visum kost daar € 4,55 i.p.v. € 19,95 .

Beste heer/mevrouw, Wij vinden het erg vervelend voor u dat u dit zo heeft beleefd. Echter proberen we altijd zo duidelijk mogelijk op onze website te vermelden dat u zelf de keus heeft om een visum aan te vragen via ons of via de overheid. Het wordt soms ervaren dat het erg lastig kan zijn om een aanvraag bij de overheid in te dienen of dat deze wordt afgekeurd omdat er fouten zijn gemaakt in de aanvraag. Wij zijn er om deze mensen te helpen zodat zij hier geen zorgen meer over hebben.

Zeker goed

Het was makkelijker gedaan. Via de computer 😀

Kostengünstig und schnell

Prima, 'no nonsens': snel en efficiënt, redelijk tarief...:-)!

Ging hartstikke snel allemaal: uitstekende internet applicatie tegen een redelijk tarief...:-)!

Niet te voltooien

Na het invoeren van 2 visumaanvragen voor broer en moeder, dient er een account te worden aangemaakt voor er kan worden betaald via ideal of creditcard. Via mail wordt het account met gebruikersnaam en wachtwoord bevestigd. Maar daar blijft het bij. Betalen is niet mogelijk. Telkens als die knop wordt aangeklikt, wordt het wachtwoord gewist en gezegd dat het wachtwoord moet worden ingevuld. Intussen 6 emails met account en wachtwoordbevestiging ontvangen. Maar betaaloptie blijft uit. Zo is de visumaanvraag hierdoor niet mogelijk. Helaas door naar ander platform.

Beste heer/mevrouw, Dat is vreemd. U hoeft bij ons namelijk geen account aan te maken. Wanneer u bij ons een aanvraag indient moet u gelijk betalen. U krijgt nadat u betaald heeft een aanvraag nummer. Via 'status van uw aanvraag' kunt u met de aanvraag nummer en de achternaam van de reiziger de status van uw aanvraag zien en wanneer het visum er is downloaden. Het kan soms zijn dat er een storing is tijdens het betalen. We raden u dan aan om het dan nogmaals te proberen of anders contact met ons op te nemen.

Snelle toekenning van onze visa.Tot onze spijt zijn echter op 11 maart onze visa ingetrokken. Een financiele strop. Ik vraag me af of er nog iets terug te claimen valt? Met vriendelijke groet. Karin Falkenberg de Baar

Wel geregeld.

Super snel geregeld.

Tevreden met de afhandeling.

Zeer vlotte afhandeling! Wel zijn jullie erg duur t.o.v. anderen.

Jullie denken mee

Aanvraag ingediend. De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat de foto van het paspoort niet in orde was. Direct een scan gestuurd. Telefonisch kwam er een akkoord. Twee dagen later had ik de VISA binnen. Bedankt!!

snel en gemakkelijk

invullen, betalen en klaar, 3 dagen later de visa in mijn mailbox, heel makkelijk

Verlässliche und günstige Form, ein Visum zu bekommen

Alles klappte verlässlich

Eenvoudig en snel !

Eenvoudig en snel in te vullen. Zelfs een kleine vergissing van mij, was heel snel recht gezet. Klein verbeterpunt: het was ons niet duidelijk als de IVL hier ook in zat.

Keurig,binnen3 dagen had ik de Visa ontvangen.

Keurig en snel.

Ongelooflijk!

Binnen 2 dagen na online aanvraag arriveerde het visum in mijn e-mail

Sehr geduldig und schnell

Nach anfänglichem Erhalt einer Nachricht auf niederländisch, wurde der Fehler schnellstens behoben und alles ging sehr zügig.

sehr gute Nutzbarkeit, selbsterklärend und unkompliziert, hilfreich

würde ich wieder nutzen

Goede waar voor je geld

Alles gedaan wat werd beloofd. Goede communicatie over de voortgang. Zou zeker aanraden aan vrienden.

volledig tevreden

snelle zakelijke afwerking

Snelle en duidelijke afhandeling van de aanvraag.

Wij zijn zeer tevreden over de snelle afhandeling van de visumaanvraag. Goede duidelijke aanwijzingen en goede prijs!

Alles gut gegangen

Sehr gutes Service. Nur leichte Probleme mit dem Passbild.

Kompetent bin sehr zufrieden

sehr professionelle Arbeitsweise

Prima Service

Aanvraag is super snel verwerkt en mijn telefonische vraag is erg goed beantwoord en er is goed meegedacht.