Sehr nett, schnell, hilfsbereit und kompetent!

ein tolles, nettes, hilfsbereites, schnelles und kompetentes Team, sehr zu empfehlen

Goede feedbach

Heb contact met jullie dienst gehad,goed te woord gestaan en snel geholpen ,thanx

Visumkosten retour?

Visum aangevraagd voor vertrek op 5 april, een week later is er geen visum meer nodig voor Turkije. Waarom werd daar geen melding van gemaakt? €70 voor niets. Waarschijnlijk wordt het nog zuurder want ik hoor dat er straks in plaats van een visum toeristenbelasting zal worden geheven om de schatkist te spekken. Is er een manier om ons geld terug te ontvangen?

erg efficiënt en nauwkeurig

ik hd moeite met het invullen van de geboortedatum die als contrôle gebruikt moest worden.Heb opgebeld en de mevrouw legde mij uit dat er streepjes tussen de data moesten gezet worden.daarna liep het soepel. Dezelfde dag is het visum ontvangen.

Gute Abwicklung

Schnelle, perfekte Übersendung des Visa-Formulars.

Snell n betrouwbaar

Ik will travel naar enkele landen in Asia including Australia. Ik heb geen genoeg tijd meer om self te doen so ik contact e-visum. Ik krijg mijn visa op tijd zonder moeite. De e-visa service is uitstekend - really recomended!!

fantastisch

Schnell problemlos, einfach. Spitzenklasse!

Super vriendelijk en begripvol

I.v.m. fout (mijnerzijds) in visum moest ik kort voor vertrek nieuw visum aanvragen. Door de duidelijke en vriendelijke behandeling in korte tijd gelukt en blij.

Schnelle, unkomplizierte Abwicklung

Wir haben ein Visum für eine Australien-Rundreise beantragt. Einfaches, unkompliziertes Verfahren, Formular innerhalb 24 Std. per Mail erhalten. Kosten: 2x Visum a 9,95 € per Kreditkarte bezahlt. Alternativ könnte man auch ein kostenloses Visum über die offizielle AUS-Homepage beantragen.

waardeloos

op tijd visa aangevraagd en betaald. Maar doordat deze gelaat zijn in behandeling genomen , niet kunnen verwerken. Moet nu in Egypte in de rij gan staan voor een visum. Niet erg , maar had het liever anders gezien

Sehr empfehlenswert.

Ausfüllen des Antrags unkompliziert und leicht verständlich. Kundenkontakt kompetent und hilfreich.Visum termingerecht übermittelt. Der Clou, das Passfoto kann selbst ganz einfach per Handy oder iPad hochgeladen werden. Dadurch werden Kosten und der Gang zum Fotografen erspart. Ich kann diesen Dienst mit ruhigem Gewissen weiter empfehlen. Vielen Dank für die gute Arbeit.

Prima aanvraag zeer tevreden

Dat het allemaal makkelijk verliep. Goed formulier in het nederlands en makkelijk in te vullen. Afhandeling snel Binnen een dag ontvangen.

Zeer vriendelijke mail. Ik had een slechte foto gestuurd. Vervolgens kreeg ik goede vriendelijk tips. Daarna ging t vlot verder en

aanvraag uitermate correct behandeld

Geen enkel negatief aspekt te bedenken.PRIMA!!!

Gisteren 19 februari een visum aangeschaft

Vandaag 20 februari is het niet meer nodig om een visum voor Turkije aan te schaffen. Geen enkele berichtgeving op deze site. Jammer, veertig euro voor niets uitgegeven. Voorheen prima service, voor nu..... 1 ster.

Aanvraag, aanvaarden en betalen voor een visum dat niet meer nodig is???

Beste, We hebben een visum voor ons 3 aangevraagd voor onze reis die begint op 4/04/2020 en er is geen visum niet meer nodig...is afgeschaft! Kan je onze laten weten hoe we ons geld, 120euro, hiervoor kunnen terugvorderen, aub? Alvast bedankt! Mvg, Bob Dhondt

net Visum binnen lees ik dat het niet meer nodig is!!

Dat is irritant, bestel ik op tijd mijn visa, lees ik nu dat het helemaal niet meer nodig is, dure grap!

perfect

ik wer5d heel snel en correct geholpen-de dame was zeer vgriendelijk en geduldig in een woord prima!!!!!!!

Betrouwbaar

Snelle afhandeling en de helft goedkoper als andere aanbieders

prima uitgevoerd.

Bedankt voor het bijsturen van de pasfoto's.

Super snel afgehandeld en 50% goedkoper! r

Binnen 2 dagen had ik mijn visum voor India al. En vergeleken met andere sites 50% goedkoper... Mijn vorige was 95,- en deze 49,50. Zelfde visum!

perfect

Binnen een uur visa voor Australie en Nieuw Zeeland .Als het allemaal werkt is het klasse.

perfecte afhandeling

Het was mijn eerste ervaring om via internet een visum aan te vragen. Als ik een vraag had telefonisch of via de mail, werd ik altijd vlug en correct behandeld.

Zeer vlotte afhandeling.

prima!

Binnen twee dagen was de aanvraag afgerond en hadden wij het visum voor India ontvangen. Aanvraag indienen was eenvoudig en duidelijk.