Duidelijk en snel

Zeer klantvriendelijk!

Supersnel

Binnen een dag mijn visum. Dat is wel eens anders geweest!

Toegankelijk en duidelijk

Zeer goed!

Goede service en snelle afhandeling.

Efficient.

Das Visum für Tansania kostet 50 € bei der Botschaft. Gleiche Arbeitsaufwand, hier 89 €

Visum für Tansania kostet 50 € bei der Botschaft. Gleiche Arbeitsaufwand, hier 89 €. Keine Telefonnummer, um Bestellung rückgängig zu machen. Späte Antwort Teilte noch mit, alles sei am laufen. In transparent, wofür fast das Doppelte bezahlt werden musste!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snelle en vlotte afhandeling!

Snelle afhandeling en vlotte communicatie.

Schnell und Gut

War alles OK. Überrascht von die Schnelligkeit der Abwicklung. Danke

Zeer snel en correct!

We zijn heel tevreden over het verloop van onze visum aanvraag. Snel, correct en duidelijk! Een dikke 👍

uitstekend!

Ik ben zeer tevreden! Ging allemaal erg snel.

Snel

Snelle en correcte afhandeling

Aanrader, want super eenvoudig en super snel en ook nog voordelig!

Prima invulformulier dat geduldig blijft wachten tot alles goed is ingevuld. En het maken van kopieën van het paspoort duurde toch even, Volgende keer komen we zeker weer. Vriendelijk dank

Correcte afhandeling

Duidelijke web site en juiste informatie betreffende afhandeling.

Visum für Tansania

AUFPASSEN! Der Antrag über e-visums hat 89 Euro gekostet, genau das gleiche Verfahren kostet bei der Botschaft von Tansania 50 Euro! Keine telefonische Kontaktaufnahme möglich, kein adäquater email- Kontakt. Das Visum ist immerhin nach 72 Tagen per Mail angekommen, aber teuer bezahlt ...

Schlechter Servivce

Ich bat um nochmalige Zusendung des E-Visums, da sämtlicher E-mail Verkehr versehentlich gelöscht worden ist. Keiner fühlt sich zuständig, keinerlei Bemühungen seitens der Firma. Der website ist lediglich der Firmensitz zu entnehmen, kein Inhaber, etc. Unseriös

Snelle en prima service!

Zoals bij de aanvraag van alle visa bij E-visums, eenvoudig in te vullen, snelle reactie en in korte tijd prima geregeld!

eenvoudig en snel

makkelijk aan te vragen en snel ontvangen, super

Snel en accuraat in orde

Was na twee dagen in mijn bezit. Aan te bevelen

Binnen 1 dag geregeld 👍

Snel geregeld wat kan ik er nog meer over zeggen, gewoon goed gedaan

Betrouwbaar snel en behulpzaam

Visa India binnen 1 dag geregeld en geholpen met invullen ervan. Aardige medewerkers super bedrijf

Snel geregeld

Alles is vakkundig geregeld

uitstekende dienstverlening

Na verschillende websites te hebben geprobeerd, zelfs de officiele site van het consulaat en evenzoveel mislukte pogingen raakte ik in paniek. Toch nog een site proberen dacht ik toen ik de overzichtelijke pagina van e-visum zag. Het bleek inderdaad een ontzettend duidelijke en gebruiksvriendelijke site te zijn. De complimenten voor jullie werkmethode. Ik wens jullie veel succes in jullie zaken. Met hartelijke groeten, mw. T.R. Joemmanbaks

Door storing in het betalingssysteem is er een misverstand ontstaan

Na telefonisch contact is alles perfect en snel opgelost.

Super abgelaufen.

Bin Überrascht, wie schnell und problemlos es geklappt hat.

wunderbar pünktlich

leicht problemlos günstig zuverlässig

Perfect en prima geregeld

Super goede en snelle service en een prima prijs.

Industrieweg 85 7202 CA Zutphen