Snel en goedkoop

Snel klaar en goedkoper dan andere aanbieders

goede afhandeling

Duidelijke vragenlijst vergeleken bij de officiële Indiase. Eventuele fouten worden aangegeven, wat de Indiase overheidssite niet doet. Maar als je het een paar maal gedaan hebt, maak je eigenlijk geen fouten meer met bijv. fotoformaat. Pas na invulling van alle gegevens en definitieve aanvraag wordt duidelijk dat visumaanvraag pas 3 weken voor vertrek ingediend zal worden. Volgend keer doe ik het toch weer zelf, want kosten zijn hoog: direct aanvragen kostte tijdelijk US$25, via e-visums €49,50

Snelle behandeling en niet duur.

In vergelijking met de andere aanbieders stukken goedkoper.

Super snelle afhandeling.

Gisteravond heb ik de aanvraag voor een visum online ingediend. Vanmorgen had ik het visum al in mijn mailbox. Super geregeld bij E-visums.nl.

Onjuiste informatie Visum aanvraag

Op de website staat aangeven dat het visum voor Turkije $ 35 kost via https://www.evisa.gov.tr/nl/. Dit is echter onjuist. Kosten hiervoor zijn $ 20 dollar per persoon. Dus u betaald veel geld meer via andere genoemde Visumaanvraag sites voor niets extra's en is zo geregeld.

gewoonweg geweldig, gemakkelijk en snel.

E- Visums is een zeer prettige organisatie en zeer betrouwbaar. Het aanvraag formulier is overzichtelijk, duidelijk en voor iedereen gemakkelijk in te vullen, inclusief de scan of foto van het paspoort en de pasfoto. Het wordt snel en efficient behandeld en afgehandeld, en men houd je op de hoogte. Kortom...SUPER!!

5 Sterne Wert!

Einfacher, schneller Service ! Innerhalb von weniger als 48 Stunden das Visum als PDF erhalten. Ich kann diese Seite nur weiter empfehlen.

Razendsnelle service, binnen een dag hadden we onze visums binnen!

We hadden het visum binnen korte tijd na boeken geannuleerd daar de verwerking te lang zou duren om de geplande reis nog te halen. Wij werden correct en professioneel geholpen tot volle tevredenheid. Als wij wederom een visum nodig hebben, maken wij zeker gebruik van deze service. Een aanrader!

Snelle service.

Snelle dienstverlening en prettige website. Gemakkelijk telefonisch te bereiken.

alles gut

Vom Anfang an gutes service. Information wann as Visum bearbeitet wird. Punktgenau geschehen. Habs eben erhalten....

Super handig !

Simpel , duidelijk ,echt om aan te bevelen !

Perfect geholpen!

Bij mijn visum aanvraag was er een foutje gemaakt bij het invullen en even gebeld naar E-visums.nl. Zij hebben me precies uitgelegd wat te doen en hebben me geholpen met het verwerken van het visum. Top!

Visum Bozena Bertin

War zufrieden mit Visum auch Preis war OK

Snelle afhandeling en met gemak ingevuld

De gegevens die ingevuld moeten worden zijn duidelijk, fijn dat het in het Nederlands is. De afhandeling was waanzinnig snel. Heb niks aan te merken op de service en afhandeling van de visum.

Snelle afhandeling

Gewoon super goed. Gemakkelijk en met een gerust hart op reis.

Indien Visum innerhalb von 24 Stunden

Website übersichtlich, alle Informationen vorhanden. Schnelle Erledigung. Gerne wieder, sehr zu empfehlen.

Snel en goed geregeld.

Snel en goed geregeld.

Super gemakkelijk én zéér snel antwoord

Ik kreeg een foutmelding, paspoortscan was niet goed en na rechtzetting ging het heel snel. Prima service!

Super einfach und perfekte Online Beratung, prompte Lieferung!

Es war die Empfehlung in einem Reisebericht im Internet- bei der Erstellung eines Indien- Touristenvisums verlief alles sehr reibungslos und die Menüführung war einfach und sehr verständlich.

snel en makkelijk

Voordat ik terecht kwam bij e-visums heb ik veel online gezocht hoe ik mijn visum het beste kon aanvragen. Ik kwam uit bij dure online visum bureaus waar over het algemeen ook slechte reviews over waren geschreven. E-visums bleek de goedkoopste varriant te zijn om mijn visumaanvraag te doen. Ik heb een visum aanvraag ingediend voor Indonesie. Het invullen, het versture van het formulier gaat makkelijk en snel. Je moet ook direct de betaling voldoen. In eerste instantie was het voor mij onduidelijk wat de vervolgstappen waren. De dag na mijn ingediende aanvraag heb ik gebeld met E-visums. Zij waren goed bereikbaar en stonden mij vriendelijk te woord. Telefonisch hebben zij mij de procedure uitgelegd. Het was, in mijn beleving, een snelle afhandeling. Na anderhalve week heb ik mijn paspoort met visum weer thuis ontvangen.

Snel geregeld.

Even goed invullen, betalen en een paar dagen wachten. Makkelijker kan bijna niet. Blijft wel jammer dat het nodig is voor Egypte.....

Duidelijke website en snelle afhandeling!

Het invullen van gegevens vraagt wat tijd. Verder zeer snelle beoordeling en afhandeling van het toeristenvisum.

Sehr guter Service !

sehr guter Service ! Anfragen werden direkt bearbeitet und die Mitarbeiter sind sehr freundlich und versuchen einen schnellstmöglich zu helfen.

Perfect, eenvoudig en supersnel geregeld!

Aangezien ik voor het eerst een visum aan moest vragen was het voor mij allemaal nieuw en soms wat onzeker. De mensen van e-visums.nl zijn zeer klantgericht en behulpzaam bij vragen. Je wordt perfect op de hoogte gehouden van de vorderingen van de aanvraag. 2 x contact gehad met de klantenservice met vragen; geven perfect advies en ondernemen waar nodig meteen actie, waar je ook per direct via mail over geïnformeerd wordt. Ik raad het van harte aan!

Industrieweg 85

7202 CA Zutphen