Op zowel 23 als 24 april zag ik op diverse sites dat de aanvraag van een Esta USA vanwege een technische storing voor onbekende tijd niet mogelijk was. Als het dan via https://e-visums.nl/ wel kan en je visum 16 uur later beschikbaar is, is dat geweldig. Vooral als je door omstandigheden haast hebt met je aanvraag.

professioneel, snel !

de aanvraag werd goed begeleid t.o.v. enkele fouten. de snelheid was verbazend snel. ik kan het iedereen aanbevelen . een dikke 10 ! Frits de Kousemaeker

Prima geregeld!

Alleen maar positief. Snel, via email snel antwoord. Prima

Super snel geregeld!

De aanvraag en afhandeling super snel geregeld, blij dat dit goed werkt op de site!

Prima, 'no nonsens': snel en efficiënt, redelijk tarief...:-)!

Ging hartstikke snel allemaal: uitstekende internet applicatie tegen een redelijk tarief...:-)!

Snelle toekenning van onze visa.Tot onze spijt zijn echter op 11 maart onze visa ingetrokken. Een financiele strop. Ik vraag me af of er nog iets terug te claimen valt? Met vriendelijke groet. Karin Falkenberg de Baar

Wel geregeld.

Super snel geregeld.

Jullie denken mee

Aanvraag ingediend. De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat de foto van het paspoort niet in orde was. Direct een scan gestuurd. Telefonisch kwam er een akkoord. Twee dagen later had ik de VISA binnen. Bedankt!!

snel en gemakkelijk

invullen, betalen en klaar, 3 dagen later de visa in mijn mailbox, heel makkelijk

Eenvoudig en snel !

Eenvoudig en snel in te vullen. Zelfs een kleine vergissing van mij, was heel snel recht gezet. Klein verbeterpunt: het was ons niet duidelijk als de IVL hier ook in zat.

Keurig,binnen3 dagen had ik de Visa ontvangen.

Keurig en snel.

Ongelooflijk!

Binnen 2 dagen na online aanvraag arriveerde het visum in mijn e-mail

Goede waar voor je geld

Alles gedaan wat werd beloofd. Goede communicatie over de voortgang. Zou zeker aanraden aan vrienden.

Snelle en duidelijke afhandeling van de aanvraag.

Wij zijn zeer tevreden over de snelle afhandeling van de visumaanvraag. Goede duidelijke aanwijzingen en goede prijs!

Goede feedbach

Heb contact met jullie dienst gehad,goed te woord gestaan en snel geholpen ,thanx

Snell n betrouwbaar

Ik will travel naar enkele landen in Asia including Australia. Ik heb geen genoeg tijd meer om self te doen so ik contact e-visum. Ik krijg mijn visa op tijd zonder moeite. De e-visa service is uitstekend - really recomended!!

Super vriendelijk en begripvol

I.v.m. fout (mijnerzijds) in visum moest ik kort voor vertrek nieuw visum aanvragen. Door de duidelijke en vriendelijke behandeling in korte tijd gelukt en blij.

aanvraag uitermate correct behandeld

Geen enkel negatief aspekt te bedenken.PRIMA!!!

prima uitgevoerd.

Bedankt voor het bijsturen van de pasfoto's.

Super snel afgehandeld en 50% goedkoper! r

Binnen 2 dagen had ik mijn visum voor India al. En vergeleken met andere sites 50% goedkoper... Mijn vorige was 95,- en deze 49,50. Zelfde visum!

Zeer vlotte afhandeling.

prima!

Binnen twee dagen was de aanvraag afgerond en hadden wij het visum voor India ontvangen. Aanvraag indienen was eenvoudig en duidelijk.

Duidelijk en snel

Zeer klantvriendelijk!

Supersnel

Binnen een dag mijn visum. Dat is wel eens anders geweest!

Zeer snel en correct!

We zijn heel tevreden over het verloop van onze visum aanvraag. Snel, correct en duidelijk! Een dikke 👍