Mijn bestelling werd niet geleverd

Slecht

super

leuke zaken op de site terug te vinden om een huwelijksfeest kleur te geven. Top! Ook vlotte levering.

Super service! Zeer snelle levering en erg behulpzaam!

Ik bestelde een letterbord en was aangenaam verrast door de snelle levering. Helaas ontbrak er een zakje met letters in mijn doos. Ik stuurde een mailtje om dit te melden en de volgende dag zat er al een zakje letters in de brievenbus. Super!

Snelle correcte en goed verpakte levering. De leverancier heeft ook voor een keer geluisterd naar de voorkeur voor levering

Pakketje niet aangekomen

Beste, Mijn pakketje is nog steeds niet aangekomen. Jammer, wou het gebruiken tijdens oudejaar.

Beste Nathalie, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend jammer om te lezen dat uw pakket niet op tijd bij u geraakt is. Onze excuses hiervoor. We hebben uw pakket op maandag 27 december met onze koerier GLS meegegeven. Is het voor u in orde als we uw aankoopbedrag terugstorten? Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte Kater Perfect Decorations

Supersnelle levering en kwaliteitsvol product

Een lastminute bestelling van vuurwerksterretjes die nog voor nieuwjaar werden geleverd. Veel plezier mee gehad. Ze branden lekker lang en hebben een veilig lange afstand tot de handen. Een aanrader.

Correcte levering

Mijn bestelling werd compleet en erg snel geleverd. De inhoud was echter minder goed beschermd en de verpakking was licht beschadigd. Jammer, het product op zich was wel dik in orde!

Correct

Geen enkel probleem en prachtige dienstverlening !

beoordeling sneller ontvangen dan de producten

Status sinds 14/09 ongewijzigd bij GLS

Kwalitatief en snel

Mooie spullen van goede kwaliteit

uitmuntende items en uitstekende service

Mijn ervaring is alleen maar zeer positief...producten zeer kwaliteitsvol en een uitstekende service...een echte aanrader...

Heel sne

Heel snelle levering mooi verpakt en goede kwaliteit

Leuke decoratie, snelle levering!

Super snelle levering met professioneel contact!

Het contact met de organisatie verliep heel vlot en vriendelijk. Na betaling ontvang je de producten binnen de 2-dagen! Wij zijn heel tevreden!

Top, snelle levering

Wat ik op de site zag komt overeen met wat wij hebben gekregen. Snelle levering.

Leuke hebbedingetjes!!!!!

Ik had 2 dingen besteld, het ene werd later geleverd door omstandigheden. Ik kreeg een persoonlijke verontschuldiging, wat in heel erg apprecieer. Leuke producten, zeker een aanrader!

Goede ervaring

Vlotte en tijdige levering. Eén van de confettikanonnen ging meteen goed af, de andere verliep moeilijker en moesten we wat uit elkaar halen, wel een mooi resultaat.

Super Goed

Gewoon goed, snelle service, snelle reactie per email en meedenkend.! Top

Super mooie decoraties en snelle levering !

Mijn deco was top ! Nog mooier dan op foto’s, ben superblij ! Ik zal zeker nog zaken bestellen in de toekomst !

Ik ben echt tevreden.

Service was uitstekend snel, ik ben echt tevreden.

een snelle service!

ik vind het super dat je serieus genomen wordt en dus een snelle levering!! liefs

Niets gekregen

Niets gekregen. Nogthans levertijd 2 dagen.

Supersnelle levering

Helemaal tevreden over mijn aankoop. En zo snel geleverd. Mooi verpakt zodat er niks stuk kon

Goede en snelle service

Goede Produktomschrijving.

Alle nodige stappen ondernomen om het probleem op te lossen

Pakje toegekomen én een extra pakje geregen. Producten wel nog niet geprobeerd aangezien deze zijn aangeschaft voor kerst en nieuwjaar.