beoordeling sneller ontvangen dan de producten

Status sinds 14/09 ongewijzigd bij GLS

Kwalitatief en snel

Mooie spullen van goede kwaliteit

uitmuntende items en uitstekende service

Mijn ervaring is alleen maar zeer positief...producten zeer kwaliteitsvol en een uitstekende service...een echte aanrader...

Heel sne

Heel snelle levering mooi verpakt en goede kwaliteit

Leuke decoratie, snelle levering!

Super snelle levering met professioneel contact!

Het contact met de organisatie verliep heel vlot en vriendelijk. Na betaling ontvang je de producten binnen de 2-dagen! Wij zijn heel tevreden!

Top, snelle levering

Wat ik op de site zag komt overeen met wat wij hebben gekregen. Snelle levering.

Leuke hebbedingetjes!!!!!

Ik had 2 dingen besteld, het ene werd later geleverd door omstandigheden. Ik kreeg een persoonlijke verontschuldiging, wat in heel erg apprecieer. Leuke producten, zeker een aanrader!

Goede ervaring

Vlotte en tijdige levering. Eén van de confettikanonnen ging meteen goed af, de andere verliep moeilijker en moesten we wat uit elkaar halen, wel een mooi resultaat.

Super Goed

Gewoon goed, snelle service, snelle reactie per email en meedenkend.! Top

Super mooie decoraties en snelle levering !

Mijn deco was top ! Nog mooier dan op foto’s, ben superblij ! Ik zal zeker nog zaken bestellen in de toekomst !

Ik ben echt tevreden.

Service was uitstekend snel, ik ben echt tevreden.

een snelle service!

ik vind het super dat je serieus genomen wordt en dus een snelle levering!! liefs

Niets gekregen

Niets gekregen. Nogthans levertijd 2 dagen.

Supersnelle levering

Helemaal tevreden over mijn aankoop. En zo snel geleverd. Mooi verpakt zodat er niks stuk kon

Goede en snelle service

Goede Produktomschrijving.

Alle nodige stappen ondernomen om het probleem op te lossen

Pakje toegekomen én een extra pakje geregen. Producten wel nog niet geprobeerd aangezien deze zijn aangeschaft voor kerst en nieuwjaar.

PERFECT

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Mooi hart!

Spijtig dat ik 6,95€ moet betalen om het hart dubbelgevouwen toegestuurd te krijgen! Maar daar kunnen jullie natuurlijk niet aan doen. Wou het toch even mededelen! Langs deze weg wil ik jullie bedanken voor het nieuwe hart! Heel leuk ! Dikke merci voor deze mooie geste! Supercontent!

Beste Inge, wat enorm spijtig om dit te vernemen. Zoals afgesproken krijgt u een nieuwe toegestuurd. Met vriendelijke groet, Brigitte Kater Perfect Decorations

gouden ringen

Snelle levering, mooie gouden ringen met ophangoogje

Super snelle levering

Mijn bestelling is keurig opgevolgd en geleverd, mooie producten, leuk bedrijf! Zeker aan te raden om leuke decoratie te scoren.

Snelle en correcte levering

Zondagavond besteld en dinsdagmiddag al in huis. Zeer goed en veilig verpakt. De inhoud deed volledig aan mijn verwachtingen. Zeer mooi. Ik ben zeer tevreden.

Mooi en snel geleverd.

Het was exact wat we wilden, snel geleverd, en intussen geplaatst. Ik hoop dat het goede kwaliteit is en we er lang van kunnen genieten. Het lichthart dient bij ons bedrijf als eerbetoon aan de zorg en moet iedereen moed geven in coronatijd om vol te houden!

Snelle levering en zo goed verpakt dat het alleen in perfecte staat kon aankomen.

GEWELDIG !!!

Pakje was er zeer snel,alles functioneert perfect!!