Super !

Zeer duidelijke communicatie, vlotte klantendienst en top product!

Leuke spullen

Een heel groot aanbod, ruimer dan andere webshop. Volledig mijn ding gevonden en een super snelle service. Ik ben tevreden.

Verkeerde vlaggen geleverd

Snelle levering. Maar bleek dat onze levering niet de juiste was. Na telefonisch contact met de zaakvoerdster, werd er snel een oplossing gevonden.

Een artikel was later leverbaar. Een optie gekregen voor een ander artikel maar toch gewacht en netjes op de hoogte gehouden van de status. Alsnog alles snel geleverd.

Envoi rapide et soigné :)

Accessible au téléphone pour des renseignements, envoi rapide et soigné, merci! :)

zeer goed

correcte en tijdige levering - alles prima in orde

bestelling is totaal vernield toegekomen

vlug geleverd maar totaal kapot. Gebeurd tijdens transport vrees ik, duidelijk grote fout mee gebeurd. Na contactname onmiddellijk beloofd op nieuw op te sturen. Echter geen stand van zaken na 24 uur. Komt het of niet ? feest is morgen, zoeken we alternatief of niet ? ergens iets anders voorzien of niet ? tenslotte is het wel betaald. Centen moeten gedeeld worden met anderen, ik kan het niet doorrekenen op deze manier. Beetje vervelende situatie toch wel.

Beste Hedwige, Bedankt voor uw beoordeling. Nu schrik ik toch wel even van uw slechte review. Ik heb met u afgelopen donderdag (28/04) 2 keer telefonisch contact gehad en aangegeven dat u kostenloos een nieuwe toegestuurd krijgt. Wij zijn een kleine firma (maar werken niet 's nachts) en doen er alles aan om onze klanten tevreden te laten zijn. We vinden het dan ook erg jammer dat u ontevreden bent. Met vriendelijke groet, Brigitte Kater Perfect Decorations

Snelle levering en zeer klantvriendelijk

Ik had 1 paar te weinig besteld, naar hun gemaild en kreeg code voor gratis levering. Heel klantvriendelijk. Ik ga zeker nog bestellen

top

mooi product en keurig geleverd

Mijn bestelling werd niet geleverd

Slecht

super

leuke zaken op de site terug te vinden om een huwelijksfeest kleur te geven. Top! Ook vlotte levering.

Super service! Zeer snelle levering en erg behulpzaam!

Ik bestelde een letterbord en was aangenaam verrast door de snelle levering. Helaas ontbrak er een zakje met letters in mijn doos. Ik stuurde een mailtje om dit te melden en de volgende dag zat er al een zakje letters in de brievenbus. Super!

Snelle correcte en goed verpakte levering. De leverancier heeft ook voor een keer geluisterd naar de voorkeur voor levering

Pakketje niet aangekomen

Beste, Mijn pakketje is nog steeds niet aangekomen. Jammer, wou het gebruiken tijdens oudejaar.

Beste Nathalie, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend jammer om te lezen dat uw pakket niet op tijd bij u geraakt is. Onze excuses hiervoor. We hebben uw pakket op maandag 27 december met onze koerier GLS meegegeven. Is het voor u in orde als we uw aankoopbedrag terugstorten? Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Brigitte Kater Perfect Decorations

Supersnelle levering en kwaliteitsvol product

Een lastminute bestelling van vuurwerksterretjes die nog voor nieuwjaar werden geleverd. Veel plezier mee gehad. Ze branden lekker lang en hebben een veilig lange afstand tot de handen. Een aanrader.

Correcte levering

Mijn bestelling werd compleet en erg snel geleverd. De inhoud was echter minder goed beschermd en de verpakking was licht beschadigd. Jammer, het product op zich was wel dik in orde!

Correct

Geen enkel probleem en prachtige dienstverlening !

beoordeling sneller ontvangen dan de producten

Status sinds 14/09 ongewijzigd bij GLS

Kwalitatief en snel

Mooie spullen van goede kwaliteit

uitmuntende items en uitstekende service

Mijn ervaring is alleen maar zeer positief...producten zeer kwaliteitsvol en een uitstekende service...een echte aanrader...

Heel sne

Heel snelle levering mooi verpakt en goede kwaliteit

Leuke decoratie, snelle levering!

Super snelle levering met professioneel contact!

Het contact met de organisatie verliep heel vlot en vriendelijk. Na betaling ontvang je de producten binnen de 2-dagen! Wij zijn heel tevreden!

Top, snelle levering

Wat ik op de site zag komt overeen met wat wij hebben gekregen. Snelle levering.

Leuke hebbedingetjes!!!!!

Ik had 2 dingen besteld, het ene werd later geleverd door omstandigheden. Ik kreeg een persoonlijke verontschuldiging, wat in heel erg apprecieer. Leuke producten, zeker een aanrader!