Zwarte steigerpijp voor kleding

Zwarte steigerpijp / stang met eindstukken besteld om kleding op te hangen tussen 2 muren. Gebeld en uitleg en informatie gevraagd. Mooi solide materiaal en precies wat ik bedoelde voor mijn kledingkast. Blij mee. Maar let op ... de eindstukken kunnen niet helemaal over de pijp van links naar rechts geschoven worden. Het eindstuk heeft geen doorgang op de plek waar het aan de muur of grond bevestigd wordt. Informatie die ik kreeg was, dat de stang één centimeter korter, genoeg was. Maar bij bevestigen kon de stang met 2 eindstukken de draai op de muur niet maken. Er moest toch nog centimer van de stang af gefreesd worden. Als je hier het gereedschap niet voor in huis hebt, gaat dit niet lukken. TIP De eindstukken zijn diep genoeg om de stang 2 cm korter te bestellen.

Alles precies op maat

Snelle levering, super service!

Snelle levering van onze bestelde steigerpijpen en koppelingen. Een ontbrekend item bij de levering en een foutje van mij in de bestelling werden snel en kosteloos opgelost door Steigerpijp.nl. Top!

Top ervaring

Een zeer prettige ervaring met dit bedrijf!! kreeg snel antwoord op mijn vraag. ik ben heel tevreden met de steigerbuizen!!

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Goede spullen voor een goede prijs. Een probleem met koppelingen die niet meer op voorraad waren werd heel goed en klantvriendelijk opgelost.

Pluspunten

Was perfect op maat gezagen! Onze gordijnen hangen er prachtig bij nu.

Pluspunten

De alu pijpen zijn door de Sinterklaas-drukte wat later geleverd, maar verder is alles prima geregeld.

Het tijds-window van DHL is van 8:00 to 18:00. Dat is wel wat ruim, zeker in verhouding tot de verzendkosten. Je moet er een hele dag voor thuis blijven.

Pluspunten

snelle levering zeer goed verpakt

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering, netjes op maat afgezaagd

Er zijn stickers opgeplakt die er niet makkelijk vanaf gaan en aangezien ik deze buizen wil gebruiken voor een bureau. Is dit zonde van de buis en veel meer werk om deze er af te peuteren, ik heb sticker verwijderaar moeten gebruiken.

Pluspunten

zeer snelle service en levering, gemakkelijke webshop

ivm zakelijk zou betaling achteraf op rekening gemakkelijker zijn.

Pluspunten

Goed maat werk

Alles in1x versturen

Pluspunten

Keurig verpakt , en snelle levering . Goed materiaal wat omschreven staat , hele duidelijke website

Niet teveel stickers op pijp plakken , anders stickers die er zo af gaan !

Pluspunten

zeer goed geadviseerd en de prijzen zijn ook nog eens top !

Pluspunten

Leuke korting die toch wel het verschil maakt met de concurrenten !! goede kwaliteit en snel in huis.

Pluspunten

Snelle levering, goede respons (ook bij foutief geleverde producten). Persoonlijke aandacht

Controle bij samenstellen levering: kloppen de maten van de buizen met de hoekstukken

Pluspunten

Correcte levering binnen normale tijd. Goede spullen. Een probleem met de verpakking is na contact met de leverancier naar tevredenheid opgelost. Snelle reactie op vraag en goed advies gekregen

Website is soms wat houterig.

Pluspunten

Nette en snelle levering, goede hulp bij vragen, én we kregen een spuitbusje om de zwarte elementen bij te werken; super fijn!!

Pluspunten

Snelle levering, perfect op maat, duidelijke site met handige bestel mogelijkheden!

Pluspunten

Goed op maat en verpakt

Pluspunten

Duidelijke site, goede communicatie over de status van de bestelling en snelle levering.

Pluspunten

Materiaal is goed verpakt (zwarte buizen volledig in bubbeltjes plastic). Bedrijf is goed telefonisch te bereiken. Klacht over de zending (drie weken na levering) werd prima afgehandeld.

De levertijd van 1 tot 2 dagen klopt niet. Kan door DHL komen, die geen vrachtwagen voor 1 lange buis wil laten rijden. Reken met 5 dagen. De eindcontrole bij het inpakken kan beter! Bij mij ontbraken 4 buizen en hadden koppelstukken de verkeerde diameter. Dat zou echt niet mogen. Kreeg ze wel probleemlos nageleverd.

Over Tuin-Bouw

Leverancier van een breed assortiment hout, steigerbuizen en buiskoppelingen voor zowel de commerciële als de particuliere markt. We leveren een zeer breed assortiment hout aan groothandelaars, meubelmakers en hoveniers, maar je bent ook welkom als particulier! Op zoek naar steigerbuizen en buiskoppelingen? Ook die leveren we!