Krom als een hoepel

Balken zo krom als een hoepel.

Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het erg spijtig om te horen dat het bestelde hout niet naar wens is. Wat jammer dat wij dit niet direct na het leveren hebben gehoord. Wij hadden dan graag samen gezocht naar een passende oplossing. Is het mogelijk dat je ons een mail stuurt met daarin foto's van het hout? Wij komen graag in contact met je om tot een oplossing te komen.

d

Alles perfect verlopen, niets op aan te merken, correct, vlotte levering, perfecte bijstand. Beter kan niet. Een 10/10 krijgen jullie van mij!

Bedankt voor je beoordeling! Dit vinden wij erg leuk om te horen. Heel veel plezier met onze producten.

Goede en snelle service

De steigerbuizen die ik besteld had, waren op de verkeerde maat gezaagd. Meteen dezelfde dag zijn de juiste buizen opgestuurd en binnen 24 uur na de eerste levering had ik de juiste buizen in huis. Zeer netjes geholpen aan de telefoon. Service met een :)

Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat wij het hebben kunnen oplossen voor je. Heel veel plezier met onze producten.

Top service!!!

Had verkeerde maat buizen besteld gebeld met klantenservice en werd netjes geregeld!!!

Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat wij het konden regelen. Veel plezier met onze producten.

Had iets besteld en de volgende dag al gelijk in huis super snel en ook nog eens goedkoper als de rest gewoon top

Dat is goed om te horen, Jeroen! Bedankt voor je beoordeling.

Eerste ervaring goed nadien iets minder

Vooreerst heeft men mij ontzettend goed geholpen. Echter was er een stukje te kort bij de levering en voor dit stukje zou ik terug 35€ verzending zelf moeten bekostigen. Dit vond ik absoluut niet ok.

Goedemiddag Channa, Bedankt voor je bericht. Jammer dat je ervaring met ons niet goed eindigden. Helaas maakt de grootte of hoeveelheid niet uit met de verzendkosten bij onze transporteur. Deze moeten wij wel doorberekenen. Uiteraard zien wij onze klanten liever blij met de levering! Wij hebben een mail naar je gestuurd met een leuke korting op je volgende aankoop!

Merci

Merci

Bedankt voor je beoordeling. Hier zijn wij erg blij mee.

super

na een laat telefoontje kon ik zelfs nog de leverings datum wijzigen

Gelukkig konden wij de leveringsdatum nog wijzigen. Bedankt voor je beoordeling!

Hoge kwaliteit, goede prijs, snelle levering

Hoge kwaliteit, goede prijs, snelle levering

Bedankt voor de aanbeveling!

Prijs /kwaliteit is zeer goed,goede service en na service.Vlotte communicatie ook.

Zeker voor herhaling vatbaar..Ik ben snel geholoen en had mijn spullen direkt.

Bedankt voor je reactie Anita. Leuk dat wij je nog eens terug zien!

Zwarte steigerpijp voor kleding

Zwarte steigerpijp / stang met eindstukken besteld om kleding op te hangen tussen 2 muren. Gebeld en uitleg en informatie gevraagd. Mooi solide materiaal en precies wat ik bedoelde voor mijn kledingkast. Blij mee. Maar let op ... de eindstukken kunnen niet helemaal over de pijp van links naar rechts geschoven worden. Het eindstuk heeft geen doorgang op de plek waar het aan de muur of grond bevestigd wordt. Informatie die ik kreeg was, dat de stang één centimeter korter, genoeg was. Maar bij bevestigen kon de stang met 2 eindstukken de draai op de muur niet maken. Er moest toch nog centimer van de stang af gefreesd worden. Als je hier het gereedschap niet voor in huis hebt, gaat dit niet lukken. TIP De eindstukken zijn diep genoeg om de stang 2 cm korter te bestellen.

Alles precies op maat

Snelle levering, super service!

Snelle levering van onze bestelde steigerpijpen en koppelingen. Een ontbrekend item bij de levering en een foutje van mij in de bestelling werden snel en kosteloos opgelost door Steigerpijp.nl. Top!

Top ervaring

Een zeer prettige ervaring met dit bedrijf!! kreeg snel antwoord op mijn vraag. ik ben heel tevreden met de steigerbuizen!!

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Goede spullen voor een goede prijs. Een probleem met koppelingen die niet meer op voorraad waren werd heel goed en klantvriendelijk opgelost.

Pluspunten

Was perfect op maat gezagen! Onze gordijnen hangen er prachtig bij nu.

Pluspunten

De alu pijpen zijn door de Sinterklaas-drukte wat later geleverd, maar verder is alles prima geregeld.

Het tijds-window van DHL is van 8:00 to 18:00. Dat is wel wat ruim, zeker in verhouding tot de verzendkosten. Je moet er een hele dag voor thuis blijven.

Pluspunten

snelle levering zeer goed verpakt

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering, netjes op maat afgezaagd

Er zijn stickers opgeplakt die er niet makkelijk vanaf gaan en aangezien ik deze buizen wil gebruiken voor een bureau. Is dit zonde van de buis en veel meer werk om deze er af te peuteren, ik heb sticker verwijderaar moeten gebruiken.

Pluspunten

zeer snelle service en levering, gemakkelijke webshop

ivm zakelijk zou betaling achteraf op rekening gemakkelijker zijn.

Pluspunten

Goed maat werk

Alles in1x versturen

Pluspunten

Keurig verpakt , en snelle levering . Goed materiaal wat omschreven staat , hele duidelijke website

Niet teveel stickers op pijp plakken , anders stickers die er zo af gaan !

Pluspunten

zeer goed geadviseerd en de prijzen zijn ook nog eens top !

Over Tuin-Bouw

Leverancier van een breed assortiment hout, steigerbuizen en buiskoppelingen voor zowel de commerciële als de particuliere markt. We leveren een zeer breed assortiment hout aan groothandelaars, meubelmakers en hoveniers, maar je bent ook welkom als particulier! Op zoek naar steigerbuizen en buiskoppelingen? Ook die leveren we!