Denken goed mee en bieden snelle en goede service.

Snelle service - denken fijn mee

Met enige haast wat gevraagd of Ymage/cutoutcow foto's voor me kon uitsnijden, waar ik ze in het weekend over mailde wat snel en vriendelijk werd opgepakt. Verdere aanpassingen waren ook snel en netjes gedaan. Aanrader!

Wij zijn super tevreden over de snelheid en het resultaat van de bewerking op de productfoto's die wij regelmatig door Cutoutcow laten opknappen.

Pluspunten

Prachtige combi tussen een strakke werkwijze maar toch een persoonlijke aanpak. Door het persoonlijke contact is het eenvoudig wensen kenbaar te maken. Zowel bij kleine als grotere opdrachten.

Pluspunten

Heel fijn bedrijf om mee samen te werken. Top kwaliteit fotobewerking, uitvoering super snel en top service!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- goede communicatie - uitknip paden meestal heel netjes en strak

- leveringstermijn is niet altijd binnen 24 uur - niet altijd consistent in het uitknippen, soms worden er wat dingetjes vergeten of slordig uitgeknipt

Pluspunten

Werkt snel en prettig.

Pluspunten

Makkelijk en snelle service,

Pluspunten

super service en een snelle opvolging

Positive

Excellent service, super fast turnaround and great results. Highly recommended!

Thank you for your kind words Josh!

Pluspunten

Snelle service en top kwaliteit! Het scheelt je ontzettend veel tijd om je foto's zelf vrijstaand te maken dus zeker een aanrader.

Een veld bij de geüploade foto's om specifieke wensen aan te geven.

4 stars: good service, well treated

Positive

Easy, fast, quality and quite affordable! We use their services monthly.

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Positive

schneller Service mit guten Ergebnissen zu vernünftigen Preisen. Immer gerne wieder.

Verbesserungspunkte

Freistellungen dürften ein wenig genauer sein. Super, dass die Bildgrössen nicht mehr geändert wurden und die Bilder nicht mehr zugeschnitten wurden...

Pluspunten

Snelle levering en goed te bereiken indien meer advies gewenst is. Zowel telefonisch als via mail.

Pluspunten

Snel, vakkundig en meedenkend.

Pluspunten

Zeer vlotte en kwalitatieve service. Het team staat ook steeds klaar om je verder te helpen met vragen en ze denken graag mee naar een goede oplossing. Wij kunnen Cutoutcow zeker aanbevelen!

Geen.

Pluspunten

Optie om instructies te geven bij de foto

Pluspunten

Snelle service, goedkoop. Na een opmerking van mij bij de verbeterpunten werd er onmiddellijk contact met mij opgenomen en werden de foto's opnieuw bewerkt. Klasse!

Positive

Very Responsive towards my requests and even though the images were shot less than ideal, the outcome was excellent. It really shows that the girls and guys put in quite the extra effort to get the job done. Super fast and reliable. I would be stupid not to stay with them for future tasks of that kind. Thanks again. Fucking awesome

Suggestions

Really nothing. Keep up the good work.

Thank you for these beautiful words Hichem. Makes us very happy!

Positive

Al verschillende keren veel foto's laten bewerken voor onze webwinkel en iedere keer zijn ze heel mooi bewerkt en ieder keer ook binnen 24 uur. Echt klasse. Goede service Many photographs show edit several times already and each time they are very nicely edited and each time within 24 hours. Really class. Good service

Suggestions

ga zo door.

That's what we do it for. Thank you for those kind words Karin!

Pluspunten

Snel, goede prijs, vakkundig, snelle reactie terug bij vragen, prettig en vriendelijk contact.

De site is niet heel snel met laden, bij ons loopt de pagina af en toe vast als we bijvoorbeeld een factuur willen downloaden. Maar aan de andere kant, met zoveel MB's aan foto's op iedere pagina is dat misschien ook wel logisch. Maar dat is maar een klein dingetje, verder zijn we absoluut onwijs tevreden over Cutoutcow!

Vriendelijk bedankt voor deze positieve en constructieve terugkoppeling. Nog een leuk pluspunt, de nieuwe release van ons platform is onderweg :-)

Pluspunten

Cutoutcow heeft me bijzonder snel en professioneel geholpen. Zaterdag middag had ik telefonisch contact, maandag ochtend waren al mijn files klaar en aangeleverd. Ik ben ontzettend blij met het resultaat en raad Cutoutcow aan voor iedereen die op zoek is naar een goede prijs - kwaliteit verhouding en een service waar je u tegen zegt.

Bedankt voor je berichtje! Doet ons zoveel plezier dit te lezen Marye. Dienstverlening, kwaliteit en de bijhorende directe communicatie en bereikbaarheid dragen we dan ook heel erg hoog in het vaandel.

Positive

Very happy with this company. Things I am unable to do or don't have the time for, I can ask them. Very quickly and friendly!