Pluspunten

Snel en efficient, aanlevering in jpeg en png

Positive

Perfect! Great costumer care, professional work!

Pluspunten

Snelle levering, doen wat je verwacht dat ze doen!

Pluspunten

Super service! Heel erg snel en goede kwaliteit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Werkt prima en snel!

Bij zakelijk gebruik zou het logisch zijn als de ex BTW prijs lager zou zijn dan de prijs voor particulieren. Eigen watermerk of logo toevoegen aan foto zou een mooie extra optie zijn.

Beste DecoLis, Bedankt voor de feedback. Klopt, omdat Cutoutcow van NL oorsprong is, is het mogelijk de BTW na verificatie te laten vallen. Voor niet NL bedrijven, werken we ook op deze manier. Uiteraard kan u de BTW steeds terugvorderen bij elke kwartaal aangifte. I.v.m. het watermerk; deze optie is aanwezig op de order pagina. Wanneer u de 3e ON/OFF knop inschakelt leveren we zowel met als zonder watermerk. Mail of bel ons gerust met de betreffende specs, dan gaan we direct aan de slag!

Pluspunten

Zeer behulpzaam Snelle Service Goed bereikbaar Erg blij mee!

Pluspunten

Snel en goede kwaliteit en service!

Pluspunten

Snel en betrouwbaar

Pluspunten

Snelle service foto's vaak al sneller terug dan soms verwacht. Goede korte contacten.

N.V.T

Pluspunten

goede service

Pluspunten

Geweldig goede dienstverlening, mooie resultaten, een vlotte samenwerking en altijd wel een aanspreekpunt! Top!

Pluspunten

Correcte afhandeling van zaken. Goede kwaliteit voor een zeer betaalbareprijs, wat ons betreft een topper.

Zaken terugzoeken op de website zoals bijvoorbeeld facturen gaat traag. de site moet eerst al het beeldmateriaal inladen voor je verder kunt gaan. Maar voor de rest alles perfect.

Pluspunten

Prima service !

Pluspunten

Accuraat Snel Prijs / Kwaliteits-verhouding is in orde Denken mee Vriendelijk

Pluspunten

Accuratesse en snelheid

Ik zou graag bij de verzending een mogelijkheid willen hebben om instructie te kunnen bijvoegen. Dat mis ik echt op de uploadpagina.

Beste Rob, Klopt helemaal, en deze feature staat ook bovenaan onze lijst, en ondertussen werken we ook aan de volledig nieuwe release van ons het huidige platform. Uiteraard mag je ons altijd (24/7) mailen en bellen om bepaalde specificaties door te geven. Met vriendelijke groet, Alexander

Positive

Het mag gezegd worden deze service is voor mij een echte aanrader. Wij hebben ze met de moeilijkste foto's van onze marmeren beelden bestookt. Met zeer veel details en kleuren die nog niet zo makkelijk te onderscheiden zijn van de achtergrond hebben wij ze toch wel heel erg op de proef gesteld maar..... Ze hebben dus echt fantastisch werk afgeleverd zonder maar 1 enkele fout te kunnen ontdekken in de 178 foto's die wij gestuurd hadden en ook nog eens binnen 24 uur retour. Dit heeft mij zeker een uur werk per foto's gescheeld of beter gezegd zo'n anderhalve maand werk. Wij kunnen nu meteen verder met wat wij veel liever doen dan foto's uit knippen en dat is ondernemen. Wanneer wij weer nieuwe foto's hebben gaan deze gegarandeerd naar Cutoutcow toe. Groeten F Talens IndoMarmer

Super!!! Bedankt voor deze geweldige mooie feedback!

Positive

Super Gaaf en hele snelle service dit had ik jaren eerder moeten ontdekken. Gaat mij in de toekomst zeker uren besparen achter de computer.

Pluspunten

Perfecte service en super kwaliteit! Bedankt voor de mooie foto's Cutoutcow, Ik kom zeker terug!

4 stars: good service, well treated

Positive

Snelle en professioneel afhandeling. Producten komen beter tot hun recht nadat ze door cutoutcow vrijstaand gemaakt zijn.

perfecte resultaten

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Sehr gute Qualität, günstig und top Support!

Pluspunten

Snelle en goede service

Makkelijkere site

Positive

Perfect bedrijf om je foto's te laten bewerken. Snelle service, perfect resultaat!