3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit!! Erg tevreden. Goeie Service en persoonlijke hulp bij vragen.

5 stars: perfect, definitely recommended

5 stars: perfect, definitely recommended

Pluspunten

Snelle en vooral vriendelijke service en leveren uitstekende kwaliteit! Buitengewoon tevreden.

Pluspunten

Cutoutcow werkt snel en zeer precies. Bij afbeeldingen die moeilijker uit te knippen zijn, wordt er zelfs contact met je opgenomen en zorgen ze er, hoe dan ook, voor dat je tevreden bent. Voor ons bedrijf is deze service een uitkomst.

Pluspunten

Goede kwaliteit, snel! (binnen 1 werkdag), medewerkers denken proactief mee en zijn betrokken. Meerdere mogelijkheden voor aanleveren en ontvangen van beelden.

Ga zo door!

Pluspunten

Zeer behulpzaam. Snelle reacties op mijn vragen. Goede uitleg. Geweldige snelle uitvoering. Ik raad cutoutcow iedereen aan!

Geen verbeterpunten!!!

Pluspunten

Supersnel, goede prijs kwaliteit, leveren wat er gevraagd wordt. Klantvriendelijk.

Pluspunten

goede persoonlijke service

Pluspunten

zeer snelle service

Pluspunten

Heldere communicatie, proactief meedenken +++, flexibel en bereid stap extra te zetten. Daarnaast supersnel werk geleverd (ruimschoots binnen 24u) en in goede kwaliteit. Wij hebben met webshop nog heel veel te doen op het gebied van het kwalitatief verbeteren van de afbeeldingen en categoriedesign. Wij zien Cutoutcow als juiste partner om dit mee voor elkaar te boksen. Kortom. Wij raden Cutoutcow zeer aan!

Tip: Het behouden van imagenaam bij werken via platform, maar daar wordt aan gewerkt heb ik begrepen.

Bedankt voor de feedback guitar-parts.nl! In de huidige toestand voorzien een extra "trailing ID" om iPad uploads te ondersteunen. Meerdere iPad foto's werden steeds met identieke bestandsnaam geüpload...thanks to Apple :-). De tijdelijk fix wordt binnenkort vervangen door alle bestanden als objecten te behandelen en zodoende dit euvel te omzeilen. Groet, Alexander

Pluspunten

The best in the market! Look no further....

Pluspunten

Super kwaliteit, snelle en goede service

Pluspunten

Leuke website. Ik heb afbeeldingen voor mijn webwinkel laten uitknippen. De volgende dag waren ze al klaar. Zag er prima uit! Scheelt mij een boel werk