Snel en correct

Eerste maal dat ik hier bestel was snel en correct geleverd . Heb nu een tweede bestelling gedaan .

Gisteren middag besteld , vanmorgen thuis geleverd

Altijd super snelle verzending en leuke staaltjes bij mijn bestelling , toppie !!

Zeer vriendelijk

Zeer schappelijke van prijs

Correct en betrouwbaar

Uitleg gekregen via mail omtrent goed gebruik van medicatie

enkel de bodem was bedekt met vloeistof

1 mm vloeistof. Ik heb een tweede moeten kopen, bij de tweede zat er veel meer. De eerste is onbruikbaar, geen enkel resultaat. Geld in het water.

Christophar : DE apotheek !

Een mooie en overzichtelijke site met een zéér ruime keuze. Goeie concurrerende prijzen en een vlotte communicatie. En daarom 10/10 !!

Super vriendelijk, snelle service en een persoonlijk contact mogelijk voor vragen..

Prachtige ervaring

Jullie doen wat moet: goede uitleg en snelle levering : top

Ruim assortiment en perfecte service.

Ruim assortiment en perfecte service.

Zeer betrouwbaar

Tevreden van bestelling. Correct. Snelle levering

Betrouwbaar!

Vlotte communicatie en snelle levering. Steeds betrouwbaar advies.

Steeds onmiddellijk geholpen. Professioneel, Staan steeds klaar voor persoonlijk advies. Topservice. Topproducten

Snelle bereikbare website

vriendelijk antwoord op mijn vraag

correcte service

goede snelle communicatie !

Zeer positieve ervaring

Bij vragen werd ik steeds direct geholpen. Ik kreeg steeds een correct advies.

Zeer goede apotheek!

Zeer veel keuze en snelle levering!

Snelle service, veel staaltjes!

Mooi

Onmogelijk

Bestellen op deze site is onmogelijk, zoekmachine doet niet wat er gevraagd wordt Een uur bezig geweest om te zoeken naar 3 producten, winkelkar verdwijnt, bij inloggen is de hele bestelling verdwenen en na zoveelste poging wordt er doodleuk gezegd dat product niet voorradig is( niet bij het product zelf) Niet voor herhaling vatbaar, site moet eerst echt veel gebruiksvriendelijker zijn (zie concurrent Pharmamarket bvb)

Top apotheker

Prijs is top, "test aankoop " zou de titel van beste koop geven...

Heel betrouwbare apotheek 👍

Normaal gezien ben ik niet de persoon die iets bestel via internet, Maar hier is de prijs interessant en ook betrouwbaar . Bedankt

Zeer correct !

Altijd oké.

Handig en betrouwbaar

Ben al sinds vele jaren tevreden klant.

Christophar is een meerwaarde

Absoluut een betrouwbare online apotheek. Vrij ruim assortiment. Minimumbedrag dat recht geeft op gratis verzending ligt (gelukkig)aanzienlijk lager dan bij de concullega's. Snelle levering.