Keurig de onderdelen geleverd die volgens anderen niet te bestellen zijn. Zeer blij mee

Aprilia area 51

Colis reçu rapidement et très bien emballé. Je recommande.

top !!!!

normale prijzen , snelle levering prima status update maar boven alles het juiste artikel op de mat !!!! dus top

Klinknagels besteld voor mijn Yamaha Tracer 900 GT. Snel binnen gehad.

Produit correspondant à la description

produit correspondant à la description et lvré rapidement ! Je recommande !!!

Correct en accurate opvolging

Perfecte servies

Voorspatbord nodig en niet op voorraad. Netjes op de hoogte gehouden voor wat betreft orderstatus. Aanrader! Ook voor klein spul zoals motor specifieke boutjes etc ook aan het goede adres.

Super en snel !!!!

Toppie, snel geleverd !!!!

goede aftersales

de verkoper heeft mij altijd op de hoogte gehouden van mijn bestelling dus ik ben tevreden over de geleverde goederen en ook op de correcte wijze dat men zijn klant informeert over het reilen en zeilen van deze bestelling

goede aftersales

Startmotor BMW R1100rt bouwjaar 1997 besteld en snel geleverd. En in 1x goed! Super! Ik kan weer kilometers maken, blij ei hier!!

top service

juiste onderdelen vlot geleverd

Spullen zeer snel ontvangen. top bedrijf ga ik vaker wat bestellen

Mooie site, goede spullen, levering liet te wensen over.

De levering duurde lang, de nalevering van onderdelen stond op de pakbon niet " in backorder", wat voor verwarring zorgde. Na een telefoontje werd alles duidelijk. Misschien een verbeterpuntje voor hun. Maar al met al een goede zaak waar ik zeker weer wel wat onderdelen zal bestellen.

Danke, für schnelle Lieferung und Feedback

Prima levering, lange levertijd

De bestelde spullen zijn in goede staat aangekomen. De levertijd was lang maar dat was vooraf bekend en ik werd goed op de hoogte gehouden. Dus de communicatie was zeer goed. De spullen waren gelukkig niet in een bovenmaatse verpakking geleverd. Prima service dus

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Great service - really recommend

It was easy to order, parts' and delivery prices are very good. Everything arrived straight to my door very fast.

Snel en ziet er goed uit

Startmotor besteld. Binnen een paar dagen binnen en voor mooie prijs.

Alles bestens. Gerne wieder.

Kommunikation ist perfekt man bleibt immer auf dem laufenden.

Goed advies, snelle en duidelijke reactie op vragen. Snelle levering !@

Thank you for good and rare Motorspareparts und fair price

Thank you for good and rare Motorspareparts and fair price

topbedrijf!!!!

fantastisch mooie website, je weet precies wat je moet bestellen, blij mee!!!

ok perfecto

ok recambio perfecto y tiempo de envio razonable

• ¿Nos recomendarías?

Na de bestelling kreeg ik snel een bericht dat niet alles leverbaar was en ik kon kiezen of ik wilde wachten totdat alles aanwezig was of alvast laten leveren wat er wel op voorraad was. Mooi die keuze mogelijkheid!