trés bonne

site clair , délai de livraison parfait

devolucion

Goedemiddag, het onderdeel dat je op je platform aanvraagt ​​is niet het juiste, vraag de startmotor aan van een yamaha sr 250 uit het jaar 1995 en er is een totaal andere startmotor aangekomen, als je zo aardig bent zou ik graag willen weten hoe je verder moet uw retourzending, aangezien het stuk voor mij totaal niet nodig is, plaats ik mijn bestellingen altijd op uw pagina en hoefde ik nooit iets terug te sturen, dus ik weet de methode voor het retourneren niet.

Alt var i orden

Kom til tiden, men kunne godt være rengjort

• Vil du anbefale os? Yes

Professionalità massima

Sono versmente soddisfatto. Veloci nello spedire il materiale e nel rispondere alle domande ed aiutare la clientela. Molto professionali.

• Ci consiglieresti? Si

Todo perfecto

Notificaciones de seguimiento en cada momento. Ningun problema. Articulo perfecto nuevo a estrenar.

• ¿Nos recomendarías?

perfect !

Perfect thank you, greetings from France

Supersnel de goeie spullen geleverd

Na een dag de knipperlichten geleverd. Duidelijke site

Uitstekende snelle en goede service!

Ik heb een startmotor voor n bmw motorfiets besteld. Deze werd tegen n scherpe prijs de volgende dag al geleverd. Uitstekende service die snel en goed werd uitgevoerd. Mijn complimenten.

Serietà

Prodotto arrivato in perfetto stato e nei temini

• Ci consiglieresti? Si

rapide, beaucoup de choix, prix corrects

Bon site avec du choix de pèces, cependant les fiches de plans éclatés des pièces sont très petites et donc on ne peut pas bien lire ce que c'est, sinon très bien

Grande efficacité

J'ai commandé chez MotoSparePartner un échappement d'occasion pour un Scarabeo Livraison rapide à domicile, colis bien emballé, et matériel livré conforme à sa description. Bon travail, je suis très satisfait!

Item Ordered was as described

Many thank's for a pleasant transaction

Fast and excellent service

Products were delivered in time and as described. No complaints.

Bequille st4s

Delai très court,commande conforme

ansvarsbevidst

står på mål for deres fejl.

• Vil du anbefale os? Yes

overzichtellijk en netjes verstuurd

Op de website staat vermeld dat het binnen twee werk dagen wordt verstuurd/afgeleverd.op een Donderdag avond besteld en direct betaald.twee werk dagen is dan de Maandag daarop . echter niet de Dinsdag van de week na de bestelling maar pas op de Dinsdag daarna. Dat is dan 8 werkdagen er na.Ik wacht dan meer dan een week op mijn onderdeel .En dat viel wat tegen .Verder wel goed verpakt en met trac and trace goed te volgen.

Professional,

Professional, sent fast and arrived relatively quick. Shipping costs are somewhat expensive tho considering the size of the part. Overall, good and professional service.

Bon site fiable

Je conseille juste de ne plus passer par colis privé pour livrer les colis car ce sont des voleurs

service zeer goed 5 sterren

order word perfect uit gevoerd bedankt aan koen de haan en aan zijn team

Zeer klantvriendelijk, aanrader!

Naast vlotte levering heeft het mij veel geld gescheeld.!

Starter

Producto asequible y de buena calidad, montado y funcionando Algo lento el envio,

superbe realisation

un peu de boulot de limage au niveau des clignotants pour la mise en place. la réalisation en fibre est largement au niveau du prix

Prix intéressant, livraison rapide, impeccable !

Achat d'un demareur neuf pour mon r1100rt, prix très intéressant, livraison rapide, colis conforme, réponse rapide du vendeur, je recommande.

Top Service, snelle levering

Duidelijk advies top Service en snelle levering. Erg tevreden. Bedankt

Súper

Todo perfecto, muy rápidos.