Keurig geleverd

Professionalità e correttezza nelle informazioni

Ordine effettuato con semplicità, il link è ben fatto, la tempistica di consegna rIporta nel link è veritiera. Complimenti buon lavoro.

Optijd geleverd schroot

Hetgeen geleverd is aangemerkt door schroot (door revisiebedrijf). Product was verroest en beschadigd waardoor revisie (laat staat plaatsing) niet mogelijk bleek.

Fijne en betrouwbare e-shop voor motoronderdelen

Site is overzichtelijk opgebouwd, wat het zoeken eenvoudig maakt. Contact is zeer goed en perfecte verzending. Via GLS, juiste track trace info. Prima verpakt ook.

vriendelijk en behulpzaam

Wordt netjes en vriendelijk geholpen en zijn behulpzaam in het zoeken van onderdelen.

No contestan Email

Hice el pedido hará unos 10 días, no se nada de mi pedido y no contestan a los email.

• ¿Nos recomendarías? No

Livraison incomplète

Désolé de mettre une mauvaise note, mais 2 pièces identiques commandées, facturées, et payées. Une seule reçue et malgré plusieurs mails, aucune réponse.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede spullen, prettige communicatie

Fijn dat de onderdeelnummers via de exploded views te vinden zijn, en dat vervolgens zowel nieuwe, als gebruikte onderdelen te vinden zijn. Ik ben erg tevreden met de onderdelen voor mijn Aprilia Tuono.

Envoie rapide. Prix plus que correcte

Très bonne communication

Bonne transaction, tarif compétitif, article conforme au descriptif. La livraison a été un peu longue mais la communication a été permanente! La pièce est finalement bien arrivée, bien emballée. Je ne regrette pas mon choix.

Perfetto ed anche prima del previsto

Sono rimasto molto soddisfatto dell'acquisto e della consegna in quanto materiale arrivato in anticipo rispetto a quanto indicato inizialmente all'ordine. Inoltre era ottimamente imballato (materiale potenzialmente fragile). Tutto ok.

• Ci consiglieresti? Si

Problemlos Ersatzteile bestellen

Einfach zu benutzende Webseite, klar und übersichtlich. Ware wurde am anderen Tag versendet. Schaue gerne nochmal auf der Page vorbei.

Produit reçu conforme a la commande. Parfait.

Produit difficile a trouver sur le net. Seul site qui le propose, délai de livraison un peu long. Mais produit conforme.

Empresa de confianza

Es mi primer pedido y estoy muy agradecido y satisfecho. El envío llego antes del plazo, en buenas condiciones y se aprecia buena calidad. Solo falta probarlo en la moto. Muchas gracias al proveedor.

Best impressions

Shipping took a little while, but the impressions are good. I will buy in the future!

alles is goed en snel aangekomen .

alles is goed en snel aangekomen en werkt perfect . dus ik ben zeer tevreden .

Bom stock de peças. Preços razoáveis.

A MotoSparePartner tem um bom stock de peças, inclusive para motos mais antigas como a minha (1998). Os preços são razoáveis. Gostaria que melhorassem a comunicação com o cliente. Voltarei a comprar, pois o serviço é de confiança.

• Você nos recomendaria? sim

Everything is perfect. Árpád from Hungary.

Snel geleverd en m’n motor doet het weer !

Startmotor ;)

Je suis entièrement satisfait de cette commande .

Bonjour , j'ai passé la commande d'un démarreur pour un tracteur tondeuse John deere et cela s'est fait en toute simplicité et en rapidité d'exécution et de livraison . Le démarreur correspond en tous points au descriptif , s'adapte et fonctionne parfaitement . Je reccommande ce vendeur et je n'hésiterai pas à m'adresser de nouveau à lui dés que j'aurai besoin .

Perfetti

Ottimo professionista

Juiste onderdelen voor Duc. 748

De bestelling van onderdelen voor een motor uit 1998 is met de methode van MotoSparePartner en de duidelijke tekeningen een perfecte manier om snel je onderdelen te vinden. Wanneer de bestelde onderdelen wat langer wegblijven, wordt je netjes op de hoogte gehouden. Mijn waardering.

Een probleem wordt prima opgelost

Er was iets misgegaan met aflevering door de besteldienst, maar na een telefoontje aan Donny kreeg ik mijn bestelling alsnog de volgende dag, prima opgelost!!

Friendly and good feedback

They weren’t able to get the parts I needed but kept me up to date through the whole process. So I give a good review for excellent feedback and full refund. Their supplier wasn’t able to send them the parts I needed donuts not their fault.

No cumplen con devolución

No ha sido un buen servicio. Les envíe varios correos sobre la recepción del pedido, ya que me enviaron un producto que no coincidía con la referencia. Aún así devolví el paquete con un gasto de 11,67€ que no he recuperado. Creo que los clientes se merecen una mejor atención.

• ¿Nos recomendarías? No