always a reliable source of spare parts

The best source of spare parts for my Aprilia motorbike,

Perfect!

Zeer goede opvolging.

Snel en duidelijk

Onderdeel welke niet gangbaar verkrijgbaar toch hier gevonden. Heel blij mee want nu kan ik verder met mijn nieuwe uitlaat voor mijn VMax 1200, Uitzoeken ging eenvoudigweg door de explosie tekening. Levering ging snel. Thanks Donny

vlotte en snelle levering

duidelijke website, snel gevonden wat ik zocht. Duidelijke info bij de bestelling over levering. Snelle levering. Als ik nog onderdelen nodig heb, zal ik ze zeker terug hier bestellen.

Goed en alles in een keer geleverd!

Betrouwbare mensen die je ook op de hoogte houden via de mail over de status van je bestelling!

Très satisfait!!

Livraison rapide, bien emballé. Super!!

Eccellente

Hanno cercato in tutti i modi di potermi accontentare, ma il pezzo purtroppo è introvabile

exellent

trés bon produit, délais largement respecté, livraison impeccable.

achat alternateur

achat alternateur pour GL 1500 de 1992. Tout est comme prévu , rien à redire pièce transport livraison comme indiqué . NICKEL je recommande

Goede website, duidelijk te bestellen, maar levertijd en communicatie kan beter

Op zich alles prima, maar na een paar dagen bleek iets niet te leveren te zijn. Wel een hele aardige klantenservice en meegedacht hoe het wel te doen, maar wederom later geleverd dan aangegeven.

Snelle levering, ook voor de moeilijk te vinden onderdelen voor mijn aprillia RS125

Na een persoonlijke ontmoeting dit bedrijf onthouden. Blijkt toch veel onderdelen die elders erg lastig voor mijn aprillia rs 125 te vinden zijn te kunnen leveren.

perfecte levering

2 dagen van NL naar BE

Perfect verpakt en verzorgd; ik vond wel de levertijd wat lang…….

alles Bestens, prompte Lieferung und orig. Teile !

...kann ich nur weiter empfehlen !

Excelente

Algunos recambios tardan en llegar, pero merece la pena porque son originales y se adaptan como un guante. Y los despieces excelentes.

• ¿Nos recomendarías?

Fijne motor zaak goede service

Het is een fijne motorzaak waar je goed geholpen wordt

Bien

Emballage soigné,assez rapide(1semaine) Prix moyen

Blij dat ik via hun voor mijn suzuki vx800 nog een nieuwe richtingaanwijzer schakelaar heb kunnen bemachtigen.

Duidelijk communicatie

Er werd goed gecommuniceerd over de levering en de levertijd bij de leverancier

Alles goes gegangen en past !

Well done!

Nice contact, fast delivery

war alles oky

echt super

Ze houden u elke week op de hoogte als het artikel vertraging heeft door Corona of oorlog Oekraïne

prima levering, nette prijs

levering is correct en vlot uitgevoerd incl de weinig standaard db killers.

Veel Op voorraad, snelle levering