Schnelle Lieferung

Das Ersatzteil wurde schnell geliefert. Es entspricht den Angabe und funktioniert einwandfrei.

Very fast, good support

I ordered a shock absorber, I got a reply in 1 hour ad then in a few hours my order was in the shipment company. This is so great that it is so quickly

Rien à dire

Cette fois la commande le piquage et l'envoi se sont bien passés. cette commande ne comportait que des fournitures accessoires

Super tevreden

Snelle levering Goede communicatie Goede kwaliteit Degelijke verpakking Correcte prijs

Super tevreden

Excellent for spare parts.

Great help to restore my Aprilia 125 Y89. Excellent communication, fast delivery and affordable prices. Reference seller!

Too

Heel goede communicatie en tevreden klant

Keurig en binnen 24 uur alles in huis 28KG!

Het zag er allemaal mooi en goed uit! beter dan ik had verwacht! keurig feedback gehad over de levering.

snel en goed

Gewoon perfect!!

Tutto come previsto

L'acquisto è andato a buon fine, secondo i tempi e le modalità previsti

• Ci consiglieresti? Si

Tutto Perfetto !!!!!

Tutto quello che ho ordinato è arrivato in perfette condizioni. I ricambi usati sono anche meglio di quello che si può vedere dalle foto.

• Ci consiglieresti? Si

Top bedrijf

Zeer goede prijs, orginele onderdelen, snelle levering, geen gedoe. Houden je via de mail op de hoogte. Blij mee

Service rapide et sérieux

Parfaite

Top service, top communication, top price, super friendly, top shop

Als verwacht!

Goed geregeld, er waren een paar onderdelen niet leverbaar achteraf maar dat is goed gecommuniceerd en direct terugbetaald. De levering van de overige onderdelen duurde iets langer als verwacht maar werd geregeld op de hoogte gehouden door Donny. Kortom een goeie ervaring gehad met dit bedrijf! Groeten R.deBoer.

Muy buen servicio y rapidez, la pieza encaja perfecta, muchas gracias.

Gran servicio y rapidez mucho contacto dando información cada día del proceso del pedido, encantado con vosotros.

• ¿Nos recomendarías?

Perfect en vrij snel geleverd.

Vriendelijk, snel en gedetailleerd.

Valt niet veel over te zeggen. Ben zeer goed op de hoogte gehouden door iedereen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Startmotor en bougies

Startmotor en bougies snel geleverd. Prima communicatie over niet leverbare bougiedoppen. Kon ik ondertussen ergens anders oppikken en inmiddels zit alles weer op mijn fiets. Nu wachten tot de sneeuw gesmolten is.

Prima prijs

De bezorging duurde een paar dagen omdat het onderdeel niet op voorraad was maar de lage prijs vergeleken met andere shops maakt dat meer dan goed.

Goed geholpen

Had wat vragen over de onderdelen die ik nodig had, werd snel en correct op gereageerd. Na bestelling tussentijds een update gehad over de levertijd. Kortom prima service!

Heel fijn

Super duper slecht

Nooit meer hier bestellen. Ondertussen zijn 15 werkdagen voorbij en nog steeds niets binnen. Ook krijg ik pas reactie naar weken. En nog is er geen inzage wanneer ik iets binnen heb.

excellente

nous avons reçu notre colis avec rapidité et professionnalisme, le produit en parfait état et très bien emballé. nous étions informé à chaque évolution de la livraison donc parfait à tout point de vue

Duurde wat langer dan gepland maar werd tussendoor steeds op de hoogte gehouden , zal er zeker nog bestellen.

97 Rijksstraatweg

Twello 7391 MJ