tutto perfetto anche dall'Italia - alles perfect, zelfs uit Italië

Transazione andata a buon fine spedizione abbastanza veloce. Prezzi ottimi Transactie ging goed snelle verzending. Uitstekende prijzen

Entrega de material corretamente

Bom dia, Fiquei bastante satisfeito com a peça que encomendei, pois foi chegar, colocar e meter a mota a trabalhar e poder voltar a andar com a mesma satisfação que tinha até á avaria que me obrigou a pedir esta peça. Obrigado pela brevidade possível para a entrega.

• Você nos recomendaria? sim

Gebrauchtteil in falscher Farbe

Geschickt wurde mir ein Gebrauchtteil welches diverse Kratzer aufweist und farblich nicht dem entspricht wie die OE Nummer hergibt. Auf meine vor dem Kauf per e mail gesendete Frage, ob es ein Gebrauchtteil sei, bekam ich leider keine Antwort. Die Kommunikation und der Versand sind perfekt und sehr zufriedenstellend gewesen. Wäre das E Teil noch im entsprechenden Zustand hätte ich gerne 5 Sterne vergeben.

Alles geliefert wie bestellt!

Alle Teile bekommen für meine Evo kawa Mx- thanks!

Ok

Tevreden van mijn bestelling en van de communicatie

Geweldige service

Word altijd goed geholpen, perfecte service !

Nederlandse Leverancier bespaart je weer extra kosten

Na de bestelling houden ze he goed op de hoogte van de bestelling, dit omdat het onderdelen zijn(VTX1800) die ze niet op voorraad hebben...alles bij alles kwam de besteling 11 dagen erna binnen qua contact via email snel en goed bereikbaar..

Puntuali e affidabili

Ricambio originale perfettamente imballato, puntuali nella consegna. Molto bene

• Ci consiglieresti? Si

Alles prima verlopen

Bestelling is soepel verlopen en onderdelen snel in huis gekregen. Top

Ruime keuze en snel geleverd, helaas niet compleet. Heel snel gereageerd en nagestuurd zonder extra kosten. Top

Good

They were always quick to respond. I was happy with the purchase and will probably buy again.

Perfekt

War zu jederzeit informiert wann die Ware kommt. Ware macht einen sehr guten Eindruck

Alles fix geliefert

Schnell geliefert. Danke *;-)*

No problems: the right piece, delivered well.

Uitstekend,

Na een informele E-mail gestuurd te hebben met informatie vraag kreeg ik bijna gelijk antwoordt op die vraag van Koen de Haan. Deze informatie heeft mij er toe doen besluiten tocht de paddockstand voor achter te bestellen, hoewel ik deze voor voor wil gebruiken. Betaling verliep vlot en de berichtgeving over verzending was ook snel en accuraad. Vandaag paddockstand ontvangen vandaag 13=03-2023 via GLS. Paddockstand gemonteerd en de steunklauwen naar binnen gemonteerd en nu past deze paddockstand met product nummer MTSP20221126094027 ook voor voorwiel steun. Dus de paddockstand kan dus voor zowel voor als achter worden gebruikt. Ik kan dus deze paddockstand van harte aanbevelen en de prijs € 34.95 is zeer schappelijk voor deze paddockstand.

Da evitare - prodotti disponibili ma non è vero

Ho acquistato un set borse Atacama che hanno un costo piuttosto alto data la ottima manifattura. Sul sito erano disponibili e in consegna 2/4 settimane. Oggi mi hanno scritto che non sono disponibili e mi hanno invitato il rimborso che come tutti sappiamo fa perdere valuta sul conto personale bancario. FANNO PERDERE SOLO TEMPO È DENARO. È la seconda volta che provo ad acquistare su questo sito ed ho avuto lo stesso problema. DA EVITARE ASSOLUTAMENTE —-——————————————————————— Ik heb een set Atacama-tassen gekocht die vrij hoge kosten hebben gezien het uitstekende vakmanschap. Ze waren beschikbaar op de site en werden binnen 2/4 weken geleverd. Vandaag schreven ze me dat ze niet beschikbaar zijn en nodigden ze me uit voor een terugbetaling die, zoals we allemaal weten, ervoor zorgt dat je geld verliest op je persoonlijke bankrekening. ZE VERSPILLEN ALLEEN TIJD EN GELD. Dit is de tweede keer dat ik iets van deze site probeer te kopen en ik had hetzelfde probleem. ABSOLUUT VERMIJDEN

• Would you recommend us? No

Pour le moment je n ai passé que la commande , quand je l aurai reçu , je pourrais donner mon avis

Site bien fait , mais j attends ma commande

Zeer snel geleverd en goed verpakt

sneller dan dat men had beloofd het onderdeel binnen gekregen

Keurig geleverd

Professionalità e correttezza nelle informazioni

Ordine effettuato con semplicità, il link è ben fatto, la tempistica di consegna rIporta nel link è veritiera. Complimenti buon lavoro.

Optijd geleverd schroot

Hetgeen geleverd is aangemerkt door schroot (door revisiebedrijf). Product was verroest en beschadigd waardoor revisie (laat staat plaatsing) niet mogelijk bleek.

Fijne en betrouwbare e-shop voor motoronderdelen

Site is overzichtelijk opgebouwd, wat het zoeken eenvoudig maakt. Contact is zeer goed en perfecte verzending. Via GLS, juiste track trace info. Prima verpakt ook.

vriendelijk en behulpzaam

Wordt netjes en vriendelijk geholpen en zijn behulpzaam in het zoeken van onderdelen.

No contestan Email

Hice el pedido hará unos 10 días, no se nada de mi pedido y no contestan a los email.

• ¿Nos recomendarías? No

Livraison incomplète

Désolé de mettre une mauvaise note, mais 2 pièces identiques commandées, facturées, et payées. Une seule reçue et malgré plusieurs mails, aucune réponse.

• Nous recommanderiez-vous? Non