bon rapport qualité prix ..

produit conforme .. à la description

La plus mauvaise expérience de commande sur Internet

Firme qui vous vend n'importe quoi sans vérifier la qualité du produit

Très mauvaise

Des gens qui n'ont aucune expérience du contrôle de qualité et qui vous envoient n''importe quoi.

Retourkosten

Retourkosten worden niet weerbetaald sorry maar dit was de 1 ste en laaste keer da ik iets besteld heb bij jullie heb zojuist 16 euro 40 betaald voor retour

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer ontevreden over de kwaliteit

Beste Ik ben totaal niet tevreden en zeer ongelukkig met de aankoop van mijn zweefparaplu Het vergrendesysteem is veel te zwak in pvc Bij de minste wind draait de paraplu langs alle kanten en Is zelfs gevaarlijk Deze paraplu kan ik niet gebruiken Ik vraag me af of ik de paraplu kan omruilen voor een beter exemplaar? Gelieve me iets te laten hierover aub Eric Piens 0475636684

Niet betrouwbaar

De levering van mijn bestelling 449465c8, was aangekondigd tussen 4/7 en 9/7, geleverd door GLS. Vandaag 9/7/ om 20:00 uur is mijn bestelling niet geleverd, nochtans verstuurd op 2/7 en nog erger, is door GLS geen levering datum verzien. Niet betrouwbaar als wegwinkel.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Heb mijn goederen nog niet ontvangen, deze hadden een week geleden rees moeten arriveren. Ik vraag me af of ik ze ooit ga ontvangen. Foute boel Alices Garden!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Service et livraison impeccables.

Livraison rapide et emballage protégé.

Gemakkelijk te monteren en ideaal in gebruik!

De levering was snel, en zonder problemen. Ook de plaatsing was gemakkelijk, een heel goed plannetje bij de levering. Voor ons is deze pergola ideaal, je kan het zowel open als gesloten laten! Wij zijn super tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Je n’ai pas encore été livrée !!!!

J’attends des nouvelles du service client concernant la commande du 25 juin ...

Bon services

Livraison rapide et emballage correct. Correspond à la photo.

Super prix abordable et bonne qualité, livré rapidement. Je recommande.

Super ! Je suis contente des produits

Rapide et efficace.

Impeccable que ce soit dans la livraison gratuite et rapide ainsi que dans le service après vente.

Super product

Mooie muurpergola. In eerste instantie was er een verkeerd zeil geleverd, maar na telefonisch contact kregen we binnen de 3 dagen het juiste zeil . Toffe vriendelijk service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Premier cochon sur broche! Un bonheur!

Je suis très content et satisfait de mon BBQ tourne broche! Je le conseille.

Algemeen tevreden

Hallo, Website maakt dubbele bestelling.waardoor er verwarring ontstaat. Het wordt wel goed opgelost als ik de vraag stel. Levering was vlot maar digitale tracking nummer werkte niet waardoor ik opnieuw de vraag moest stellen. Ontvangen levering was in orde maar de verpakkers hebben 1 Alu bar bekrast.

Oke

Alles perfect in orde

Alles correct geleverd en snel

Negligent

Notre commande a été jetée par dessus le portail dans une flaque d'eau !! En notre absence... les cartons étaient trempés No comment!!! l'article est ok

A éviter

Piscine à éviter Une catastrophe à monter : rien ne tient au montage, les raccords sont en plastique et cassent très facilement, les angles ne tiennent pas. L'échelle est un vrai danger : aucune stabilité, même pour un enfant! La bâche pour le sol est aussi épaisse qu'une feuille de papier et même chose pour la bâche de protection de la piscine! La pompe n'est pas adaptée à la taille de la piscine.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snelle levering, ben aan het verhuizen moet dus de grasmaaier nog proberen, kende jullie niet en ben van plan nog bij jullie te bestellen,

Positief

Positief

Degelijk materiaal, snelle levering 👍

Bestelling is zoals beschreven.

Zeer tevreden.

De bestelling en levering is zonder probleem verlopen. Het monteren gaat volt en ziet er zeer mooi uit. Hier en daar zijn er wat afwerkings problemen maar nauwelijks zichtbaar. Voor het rolsysteem zelf zou het mogelijk zijn om wat bij te werken voor een gemakkelijkere opening en sluiting.

Très content de l achat

Jacuzzi de bonne qualité, pompe intégrée qui ne prend pas de place.

Over Alice's Garden

Filter op Taal