Filters

1

Tonnelle incomplète

Aucun raccord entre les tubes, aucunes visses fournies. Un mois d'échange de mail avec le service après-vente qui fournit des excuses mais rien d'autre ! Ils veulent maintenant que j'envoie les références de toutes les pièces manquantes, comme s'ils ne savaient pas ce qu'ils vendent... Je déconseille ce site.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
1

Déçue de mon barbecue

J’étais ravie de recevoir mon barbecue rapidement !Mais à ma grande déception,au premier emploi toute la peinture noire s’en va!Vraiment je ne recommande pas le barbecue « Bernard »

  • Nous recommanderiez-vous? Non
10

Rapport qualité prix top

Je suis très heureuse de mon achat arrivé 2 jours plus tôt que la date prévu les 4 colis étaient en parfait état seul bémol GLS ni le chauffeurs ou les collaborateurs au téléphone ne parlent français du coup étant dans la relation clientèle j’ai dû déchiffrer mais bon on s’en est sorti Franchement tout est top exactement comme sur la description ou même les photos sur le site !!!!

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Perfecte Service

Er zaten een aantal foutjes in het gekochte produkt. Alice's Garden was zeer snel in communicatie, zeer klantvriendelijk en creatief in het aanbieden van verschillende oplossingen. Excellent!

  • Aanbevelen? Ja
9

Livraison rapide

2 ème commande et article conforme à la description, livraison très rapide. Ne changez rien c'est parfait.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Achat parasol

Super! Conforme!! Professionnel !!! Service après-vente au top!!!!

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

parfait

Rien a dire

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
3

Ontgoocheld , teleurgesteld , boos !

Zoals vele schrijven bij het bestellen staat het product in voorraad , je besteld en betaald en je krijg een melding met de bevestiging dat ze leveren tussen die en die datum en dan wanneer hij zou moeten geleverd zijn krijg je een bericht wegens zoveel succes en een computerfout zal u product later geleverd worden , dus probeer je te bellen wat niet makkelijk is en dan beloven ze u een bepaald product gratis dat u kan bestellen met een code die in de mail staat , dus wachten op de volgende leverperiode ? Wat denk je , ja nu doordat de leverancier niet kan volgen , terug uitgesteld ….dus terug uren aan de telefoon en dan beloofden ze mij 2 artikelen en hun verontschuldigingen , de moment van levering wat zit er niet bij ? De 2 laatste beloofde artikelen en wil de 1 ste artikel bestellen met de code geef de code in ……..deze code is niet geldig …. plezant , ale terug bellen en mailen en dan zeggen ze , meneer die 3 gratis kunnen niet in combinatie geleverd worden en moet je kiezen tussen de 1 ste compensatie of het 2 de en dan zeggen ze nog terwijl ik het allemaal op mail heb , Meneer de 1 ste compensatie met code voor te bestellen hebben we u nooit gegeven , ik viel bijna achterover van mijn stoel en ik zeg , daar kan ik niet met akkoord gaan en heb alles op mail staan wat is toegezegd , heb hun zeker 4 , 5 keer over en weer gemaild en blijven volhouden wat ik echt niet kan begrijpen terwijl ik het op mail bevestigd kreeg en volgens mij is een mail rechtsgeldig en heb hun dat ook geschreven en dat ik het zeker daar niet bij ging laten en dan kreeg ik een mail terug , we gaan het bekijken ik vraag mij af wat valt er te bekijken terwijl ik ieder keer de mails met hun beloftes heb meegemaild . Ben echt zeer ontevreden, ontgoocheld en beliegen ze en bedriegen ze hun klanten , sorry IK HEB HET ECHT GEHAD MET DIE FIRMA , Dus ALICE GARDEN Denk eens goed na aan u reputatie en u klanten EN KOM JULLIE BELOFT’S NA Wat zelf jullie op papier hebben gezet !!!!!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste, We hebben u ter compensatie gratis filters aangeboden, u wilde de set van 6 filters en deze was niet op voorraad. Wij hebben u toen een tegoed gegeven ter waarde van het bedrag van 6 filters. U stelt dat deze code niet werkt maar u heeft al een bestelling geplaatst voor filters met gebruik van deze code. Daarna mailt u weer en stelt u dat wij onze beloftes niet nakomen en dat u gratis filters wilt, maar u heeft deze dus al besteld. U heeft zelf eerst aangegeven in een mailbericht dat u de vlotter wilde in plaats van de filters maar dit hebben wij dan wellicht verkeerd begrepen, Onze excuses voor deze miscommunicatie. Door de hoeveelheid mails die we van u ontvangen is het ons soms niet duidelijk geweest wat u precies bedoelde. Wij hebben u al aangegeven dat wij u ook een gratis vlotter en drijvende lamp zullen toezenden. U heeft de gratis filters besteld, dus ons inziens zijn wij onze beloftes nagekomen. Aangezien u gratis filters heeft besteld en wij u de vlotter en de lamp ook gratis toezenden zijn wij van mening dat wij onze belofte betreffende de compensatie wel zijn nagekomen.

5

J'espère recevoir mon colis

Bonjour Toujours pas reçu ma commande. Pourriez-vous examiner mon dossier. Merci.

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Impeccable

Impeccable

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

Satisfait

Satisfait

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

Product werd beschadigd afgeleverd

De zetels van de loungeset zijn compleet scheef en beschadigd. E-mail gestuurd en wacht nu op een antwoord. Retourneren is niet mogelijk want het pakket weegt veel te zwaar. Alice's garden heeft mij heel snel de beschadigde stukken vervangen door nieuwe. Prima service na verkoop.

  • Aanbevelen? Ja
6

Look au top mais qualité moyenne

Fauteuil Verona naturel coussins gris foncés reçu le 17Juin - commentaire modifié après retour du SAV et 2-3 mois d'utilisation 1. Ce n'est pas la faute de Alice garden mais livreurs GLS très desagréables (n'ont pas voulu attendre qu'on ouvre les boites malgré certaines amochées et ils étaient mécontents que je mette un commentaire sur le bordereau de livraison). Ils ont aussi refusé de nous aider à les mettre sur la terrasse (sol stable) -- ils ont laissé les caisses à front de rue sur en sol en pente) -- je garde ce commentaire car il me semble important de prévenir les gens au cas où 2. Le look est vraiment top, je l'avoue, mais ne vous attendez pas à la TOP-TOP qualité (le tressage de la résine es un peu top souple et la mousse des coussins d'assise est un peu trop molle/s'enfonce beacoup. Les coussins glissent aussi pas mal sur l'assisse) 3. le SAV a remplacé les 2 fauteuils et la housse de coussin endommagés (MERCI). On attend maintenant voir la durabilité de l'ensemble. 4. Les connecteurs entre les fauteuils sont vraiment difficiles à mettre (et presque impossibles à enlever une fois mis -- on verra comment on parvient à mettre la housse protège fauteuil achetée specifiquement pour ce modèle) Je recommande SI on ne veut pas payer une somme trop importante dans l'ameublement de la terrase, MAIS ne vous attendez pas a la TOP qualité. Contacte avec Alice Garden et leur SAV tout à fait correct (mais il faut insister!)

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
2

Mais où est mon dernier colis?

Lors de ma commande, il était indiqué que la livraison serait établie entre le 4/06 et le 8/06. Nous avons reçu 2 cartons sur 3 le vendredi 4/06. Il nous manque donc un carton qui est bloqué depuis le 5/06 à Tongres. J'ai contacté le service qui me réponds que le colis est en attente car il y a un problème d'adresse.. Justification difficile à comprendre puisque nous avons reçu à notre adresse déjà deux colis. Je ne sais pas ce qu'il s'est passé, je ne sais pas quand je recevrai mon dernier colis... Toujours pas de réponse d'Alice garden, qui se dit répondre rapidement sur les réseaux sociaux et que des réponses automatiques de GLS.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
2

Onbetrouwbare leveringstermijn op website

Opgelet!! Op website staat vermeld dat lounge set nog in voorraad is en bovendien direct leverbaar. Klopte niet in mijn geval. Levering werd met een maand vertraagd nadat ikzelf contact nam met klantenservice op het einde van de opgegeven levertermijn. Spijtig dat jullie niet in staat zijn jullie informatie up to date te houden op jullie website en dat jullie op deze manier klanten proberen te overtuigen. Voor mij zal het in elk geval de laatste keer zijn. Ik hoop dat ik mijn lounge set ooit nog krijg

  • Aanbevelen? Nee
1

Absoluut ontevreden

Ondertussen bijna drie weken geleden melding gekregen dat mijn zending onderweg is. Ik moet telkens zelf informeren waar mijn zending nu blijft. Ook geen tegemoetkoming voorstellen, niets. Zelfs op mijn laatste e-mails komt er geen reactie meer. Order geannuleerd en een absoluut ontevreden klant.

  • Aanbevelen? Nee
5

communication désastreuse

Le 9 mai nous commandons un trampoline pour l'anniversaire de notre petit garçon (qui a lieu le 22 mai)... matériel disponible de stock...délai de livraison prévus entre le 12 et le 17 mai... Le 18 mai, rien a l'horizon, service clientèle injoignable par téléphone...par mail nous recevons une réponse après après 18h30 signalant une erreur de stock et un soucis technique inconnu avec un réassort du produit le 19 mai pour expédition immédiate... Nous sommes le 25 mai, toujours rien... Les soucis techniques existent, mais une communication + proactive nous aurais permis de trouver une solution alternative plutôt que de nous mettre devant un fait accomplis...si nous ne nous interrogions pas de la situation de la commande...0 nouvelles.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
1

Aucune nouvelle de ma commande payée

Commande passée le 3/5, on me dit que je serais tenue informée de la livraison ( prévue entre le 10 et le 18/5) Depuis lors aucune nouvelle, et injoignable par téléphone ... j’espère que cela va s’arranger car la commande est déjà payée

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Reactie van het bedrijf

Bonjour Madame, Nous accusons bonne réception de votre mécontentement et nous nous en excusons pleinement. En effet , le déroulement long et compliqué de votre commande n'est pas dans nos habitudes! Suite à nos échanges sur Facebook et mails, nous nous sommes mis d'accord pour annuler votre commande et la rembourser. Si besoin, n'hésitez pas à nous contacter par mail de nouveau. Je vous souhaite une excellente soirée

1

foutmelding jacuzzi

na 1 keer de jacuzzi te gebruiken geeft die een foutmelding F1. dus de jacuzzi laten leeglopen. echt heel fijn voor de kinderen we hadden gehoopt er int weekend in te kunnen maar niets dus

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Met bijzondere aandacht hebben wij kennis genomen van uw review. We hebben u binnen enkele dagen een nieuw onderdeel toegezonden, naar ons idee is het probleem hiermee verholpen. Temeer omdat wij nadien niets meer van u vernomen hebben waaruit blijkt dat het probleem niet is opgelost.

10

Top Service!!!

Jederzeit wieder...wir haben eine Regentonne bestellt ,die aber nicht unseren Vorstellungen entsprach ( wahrscheinlich durch den Transport etwas beschädigt) Problemlos Umgetauscht. Sehr freundlicher Service.

  • Aanbevelen? Ja
4

Vraiment déçue !

J’a Commandé et reçu un trampoline... tirette décousue, trou, je suis cliente depuis l’a Passée et les trampolines étaient de bien meilleure qualité ! J’e Ai commandé pour mes petits enfants ! J’ Pris des photos au cas où vous donneriez suite...

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bonjour Madame, Nous sommes sincèrement navrés pour le déroulement de votre commande. Votre pièce défectueuse a été remplacé dans l'immédiat et le 07 avril vous nous confirmez l'avoir bien reçu. Nous ne comprenons pas votre avis négatif laissé sur KIYOH alors que le jour même, vous nous envoyez un mail de satisfaction. Avons nous mal répondu à votre demande? Le problème n'est il pas résolu? J'espère pouvoir éclairer cette différence de satisfaction afin d'améliorer nos services ! Restant dans l'attente de votre retour.

10

Rapidité et simplicité

Commande de 6 chaises pour véranda - livraison en 4 jours. un des trois cartons était endommagé mais le matériel n'était pas affecté -Qualité des chaises semble excellente - rien à redire

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
9

Mooie lounge set en zeer snel geleverd.

Een 5 delige lounge set besteld. Zeer mooie lounge! Mooie degelijke kussens. Zeer snelle levering. De klantenservice is ook top.

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Totale satisfaction ,commande exacte au choix.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top producten ,en top service

Zeer tevreden met mijn aankopen zowel de BBQ Athos als de bijkomende bakplaten die ik aankocht . Alles top kwaliteit zonder dure prijzen te moeten betalen . Zeker een aanrader , ook steeds snelle levering .

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd