Pas contente du tout

Commande non reçue. J ATTEND toujours!!!!!

Super vlot

Super vlotte bestelling van een grote trempoline!

pas top

Bonjour, Difficile de donner un avis quand on n’a pas encore reçu son colis! A part un coup de téléphone reçu le 1er août pour vérification de l’adresse aucune nouvelle du colis! Pas un mail avec référence pour suivi du colis Pas top comme service J’espère qu’il sera livré demain comme promis lors de la commande : livraison entre le 06 et 09 août Si pas de nouvelles, j’exigerai le remboursement de cet achat! Bien Cordialement

• Nous recommanderiez-vous? Non

Tres mauvaise qualité jamais vu ca

Nous avons acheté cette tonnelle.nous l.avons mis un jour le soir même tout se cassait et s effrondrait une catastrophe ! Je suis vraiment déçue et j attends un.geste de votre part car c est inconcevable je peux vous envoyer des photos sans probleme.mais je demande soit remplacement soit remboursement !

product en levering oké, maar teleurstellende klantendienst

Ik heb mijn kippenhok nu reeds een jaar en het is nog steeds in perfecte staat, het staat dag en nacht buiten in alle weersomstandigheden. Helaas bleek er bij de levering een paneel beschadigd en na meermaals hiervoor te hebben gemaild heb ik nooit een reactie ontvangen, wat ik zeer spijtig vind.

Je suis déçu

4 boulons pour fixer les amortisseurs son manquants,..

Levering was een moeilijke weg

Daar wij veel uithuizig zijn is het moeilijk om thuisleveringen te doen. Ons pakket was veel te groot om in het door ons gekozen leverpunt in een leverbox geplaatst te worden. Zodoende heeft ons pakket een hele omzwerving gemaakt met de nodige telefoontjes en e-mails tot gevolg. Uiteindelijk is het wel terecht gekomen, nadat we er zelf zijn achtergegaan. Nog een kleine bemerking de rechter armleuning van beide stoelen dragen sporen van een minder gelukte lakprocedure, kleine blaasjes. Wel zijn we zeer tevreden over het zitcomfort.

Leuke hangmat

De hangmat is van goede kwaliteit en mooi. De doek had iets breder mogen zijn je valt er gemakkelijk uit als je teveel beweegt

Très moyen !

DANS LE DÉSORDRE : -montage fastidieux, alors que le siège étant pliable pourrait être livré plier et déjà monté .. - certaines vis E se défont lorsque l on plie la chaise -vis éparpillées dans le colis mais renvoyées par la firme - transporteur non renseigner à la commande ( Dc pas le choix)

• Nous recommanderiez-vous? Non

Volledig naar verwachting

Goede communicatie, snelle levering, product 100% naar verwachting.

Uitstekende tuinset, snel geleverd

Een heel positieve ervaring, veel keuze op de website, duidelijke omschrijvingen, ook tijdens het leveringsproces een keurige opvolging van de status van de bestelling een een zeer snelle levering, sneller dan verwacht. Het product zelf oogt zeer degelijk en de Chicago set met 8 stoelen en een uitschuifbare tafel zijn erg aangenaam oom aan te zitten.

excellente

Rapidité, efficacité, cordialité.

Livraison rapide

Rien à dire rapport qualité prix top livraison rapide

Livraison rapide

Livraison rapide, bon produit

service impeccable

la livraison a été beaucoup plus rapide que prévue , la légèreté de la qualité des chaises n'apparaît malheureusement pas dans les photos du site

Alles prima geregeld en ook nog eens zeer snel.

Dit is de tweede maal dat ik een bestelling plaats, alles perfect verlopen. Een echte aanrader.

snelle en prima levering

De levering was veel vroeger dan eerst voorzien, wat op zich niet slecht is, maar ik had toch graag de levering kunnen volgen. Ik heb dit meermaals geprobeerd, maar het lukte niet. Gelukkig was ik bij de levering thuis. Al bij al een tevreden klant.

Snelle bestelling en degelijke kwaliteit

Vriendelijke chauffeur

Belle expérience

Article découvert par hasard sur internet le dimanche, déjà livré le mercredi. Très rapide et article correspondant à nos souhaits.

Bonne qualité, bonne écoute, service correct, je recommande !

Tout est dans le titre :-)

Aucune erreur : utile pour remplacer l'ancienne et rapide pour la livraison 😀

SUPER

Super mooi en kwalitatief

Super mooi en kwalitatief

Bonne qualité , service rapide mais malheureusement le produit ne convient pas .

Bonne communication .

zeer goed

zeer snelle levering

Goed prijs kwaliteit

Beetje beschadiging door levering maar niet zichtbaar. En stuk afgesprongen door montage, deels eigen schuld, deels door slechte instructie. Zelf geplakt en ok weer. Dus goed doek voor zijn prijs, maar slechte instructies, puzzelwerk. Er zijn zeker betere luifels maar de prijs zal dan ook een stuk hoger liggen