Een aanrader om mee samen te werken !

Perfect geleverd, snel en goed ingepakt.

Levering is zeer vlot verlopen.

Kleine opmerking: ontbreken van Nederlandstalige handleiding.

Rap geleverd en ok

Goede leverancier.

Goede communicatie en correcte levering.

Prima service!

Product besteld en mooi afgehandeld! Alvast bedankt!

Schitterend

Alles afgehandeld zoals voorgesteld

Zeer te vrede

Snelle levering goede service doe zo voort

Snel met goede prijs-kwaliteitverhouding

prijs kwaliteit top

prijs kwaliteit top

meer dan een goede service

Info via chat, was perfekt, geen wachttijd, snel duidelijk en correct antwoord. Bestelling, betalingen levering is perfect verlopen zoals afgesproken.

uitstekend

verliep zeer vlot

Top, alles is perfect verlopen!

Het klopt vandaag besteld = morgen in huis.

Groot aanbod, scherpe prijs.

Snelle en goed ingepakte artikelen.

Snelle levering en bestelde artikelen waren goed ingepakt. Duidelijke informatie over de status over de verzending.

Beste prijs snelle levering

Grasmaaier van Makita aangeschaft met accu's van 5,0 AH voor de beste prijs vind ik

Service rapide, outils de qualité.

Service rapide, outils de qualité.

Goede ervaring

Alles ok levering steeds op tijd, kan uw firma aanbevelen.

Snel en effectief

Voor de zoveelste keer uitgestelde levering

Als professioneel besteller weer je product niet krijgen op datum die afgesproken is is onacceptabel. Dit kost ons geld omdat we rekenen op dit product om onze werkzaamheden uit te voeren. Weer excuus maar hebben we niets aan.

Nooit meer.

Op 20/06/2020 schuurmachiene DeWALT besteld , op 27/06/2020 bestelling thuis gekregen. Schuurmachiene zit al helemaal onder het stof.!!!!

Fixami/gereedschapscentrum failliet?

Op 20 mei deed ik een bestelling bij Fixami/Gereedschapcentrum ter waarde van 460 euro. Op 26 mei mailde ik omdat ik geen bevestigingsmail ontvangen had. Geen antwoord… Op 3 juni mailde ik met de vraag om de goederen die op voorraad zijn alvast te versturen. Geen antwoord… Op 11 juni mailde ik hen opnieuw met de vraag om binnen de 5 dagen (zoals ze beloven op hun site) me een antwoord te sturen. Geen antwoord… Ieder zichzelf respecterend bedrijf weet dat een goed contact met klanten een essentiële dienstverlening is. Corona of niet, als je na 4 weken en evenveel mails geen antwoord krijgt, dan voldoe je niet aan deze minimum dienstverlening, wat er voor zorgt dat het vertrouwen van mijn kant opraakt. Dan beloof je maar niet dat mails binnen de 5 dagen worden beantwoord. Dat ze wel de tijd hebben om te reageren op shopreviews toont alleen maar aan dat ze het beperken van imagoschade belangrijker vinden dan echte klantenservice. Dit is de laatste keer dat ik bij Fixami/Gereedschapcentrum bestel. Klium en Toolnation hebben in coronatijd wel hun zaken op orde, dus allen daarheen! Wellicht zijn dat gezondere bedrijven dan Fixami en zou ik alleen al daarom aanraden om niet meer bij Fixami/Gereedschapcentrum (zelfde bedrijf, andere naam) te bestellen. Gaan ze failliet, dan mag je fluiten naar je centen als je een bestelling lopen hebt. En weet dat je als klant nooit een faillissement ziet aankomen.

Na betaling veel later goedkoper product en beschadigd product ontvangen

Na 7 weken verkeerde en goedkopere grasmachine ontvangen. Een model van 294 euro ipv het bestelde model -nu 360 euro-. De doos komt beschadigd toe en is opnieuw dichtgeplakt. Een klant die dit niet controleert wordt dus opgezadeld met goedkopere spullen.

Geen contact met klantdienst

Bestelling 19/5, sinds geen morgelijkheden om klantdienst te contacteren. Telefoon niet beschikbaar, contact Card geen antwoord...

Afschuwelijk

Meerdere producten besteld en betaald waarvan voorziene levertijd 6+ weken zou duren. Na 6 weken werd me verteld dat dit nog een paar extra weken ging duren. Na week 10 kreeg ik geen antwoord op mijn mails of verdere uitleg ivm mijn bestelling. Na meerdere keren proberen , was er toch contact en werd me gezegd dat dit nog eens minstens 4 weken langer ging duren.Bestelling geannuleerd en geen compensatie ontvangen , enkel 3 maand van mijn tijd , moeite en geld kwijt.

heb het nog steeds niet ontvangen

ik kan geen oordeel vellen al ik het nog niet ontvangen heb :-(

Hartelijk dank voor uw review. Wij merken dat de bezorgers helaas ook last hebben van de Corona situatie en dat niet alle pakketten op tijd geleverd worden. Wij zien dat de pakketten inmiddels bij u bezorgd zijn. Onze excuses dat dit vertraging heeft opgelopen.