vlot en degelijk

Toestel werd dag na bestelling geleverd. Spijtig startte het niet. Link met waarborg werkte niet goed, en na chat werd alles in orde gebracht voor vervangen. Bon voor terugzending ontvangen en onmiddellijk alles terug gezonden. Zelfde dag werd er al een nieuw toestel geleverd. Top!!!

Zoals altijd levering en communicatie top!

De meeste producten hebben jullie op stock, zoniet wordt dit duidelijk vermeld en opgevolgd door een mailtje met de extra info, na een week nogmaals een herinnering

Snel, gemakkelijk en volgens de aanbieding !

Snel, gemakkelijk en volgens de aanbieding !

Positief

Blij met wat ik bestel, klantenservice vriendelijk

Alles zeer snel ontvangen

Alles is verlopen zoals afgesproken

Correcte afhandeling. No nonsens mentality

Super goedkoop en snel geleverd

Goed materiaal

Snelle levering Bedankt fixami

Steeds top

Goede prijzen,snelle levering

Tot hiertoe niet tevreden

Ik heb al tweemaal een aanvraagformulier ingevuld voor een retourlabel op te sturen,want er is een mankement aan de omschakelknop van de krachtzijkniptang,zonder reactie van jullie.De knop kan niet ingedrukt worden ,zit vast en aan de andere kant is het knopje van af gevallen,is los.Ik had graag een omruiling gehad voor een goed werkende tang. Ik heb ook gebeld naar het bestaande telefoon nr,en ook afgewimpeld geweest,dat ik het via de site moest doen,ik heb dan willen chatten en ook geen antwoord gekregen. Hopende nu voor een beter verloop en reactie van jullie. Beleefde groeten Factuurnummer:20190218869 Ordernr:ol-600101292

Hartelijk dank voor uw review. Inmiddels zien wij dat uw retourverzoek in behandeling is genomen. De nieuwe zijkniptang is voor u besteld en wordt vandaag naar u verzonden. De verzendbevestiging komt vandaag uw kant op. Mocht u de tang niet goed ontvangen, dan horen wij dat graag.

super

Avond voordien besteld en bij ontwaken geleverd! Wie kan sneller?

In orde

Snelle en vlotte levering aan zeer scherpe prijs

Goede prijs Goede levering

zeer sterke zaag voor het zwaardere werk.

Handige cirkelzaag met een zaagdiepte van 85mm in één keer. Gemakkelijk om balken voor het dak op spie te zagen omdat je er in één keer door kan zagen.

Alles in orde

Snelle levering,en alles perfect in orde

Serieus teleurgesteld

Was op zaterdag 31 augustus speciaal naar Tilburg gereden om mijn toestel van Makita op te halen . Duidelijk aan de verkoper het artikel met de juiste code laten zien. Materiaal opgeladen en terug naar magazijn. Daar aangekomen direct doos geopend om batterijen te gaan laden. Blijkt dat er enkel het toestel (buddy) is meegegeven en geen totaal pakket met lader en batterijen. Jammerlijk geen compensatie of degelijk voorstel van Fixami. Conclusie: Serieus teleurgesteld gezien er geen degelijk voorstel vanuit Fixami kwam waardoor er maandag dadelijk op de werf gestart kon worden. Gezien wij op hotel vertoeven de hele week was er ook geen mogelijkheid om heen en weer te rijden naar Tilburg.

Hartelijk dank voor uw review. In uw bestelling zie ik staan dat u alleen een body heeft besteld, in plaats van een complete set. Excuses dat dit niet duidelijk naar u gecommuniceerd is. Als tegemoetkoming hebben wij u een offerte gestuurd met korting op de accu's en lader. Mocht u hier nog vragen over hebben, dan horen wij het graag.

Producten zijn goed.

Producten zijn van goede kwaliteit, degelijke prijs. Laatste bestelling was er een accu stuk maar probleem is zeer snel verholpen. De levering met postnl verloopt echter stroef. Jammer voor fixami.

goede service

Perfecte afhandeling

Overzichtelijke website, bestelling vlot verlopen.

Steeds geleverd zoals gemeld Producten top

Tevreden!!

Kwaliteit,prijs en service,bràvo ! Fixami

Zeer tevreden en correcte levering

Gewoon makkelijk kijken wat je nodig hebt besteld en netjes geleverd. Had anders een nieuwe machine gekocht en nu kan ik alles opnieuw gebruiken.

alles probleemloos besteld en geleverd voor een scherpe prijs

's morgens besteld en s'anderendaags geleverd, en dat altijd voor een scherpe prijs. Wat wil je nog meer?

beste prijs

de prijs is de laagste tegenover andere website verkopers , levering was vroeger dan beloofd ,