Alles goed ontvangen ,goede producten.

Proffesionele (online) winkel.

Alles is goed verlopen!!!

Alles ging vlot!!

snelle service , goede prijs

snelle service , goede prijs

Zeer hoede verstandhouding.

Doe zo verder.

Bestelling en levering volgens de regels van de kunst.

Fijne aankoopervaring

Goede overzichtelijke website, leuke promoties, vlotte levering en goede contactdienst bij vragen.

Goede ervaring bij Fixami

Alles dik in orde. Meer moet dat niet zijn.

Gewoon goed, snel, degelijk, kwaliteit.

Vlotte levering de dag na bestelling.

Vlotte levering de dag na bestelling.

Annulation commande remboursement

Bonjour Grand merci pour ma demande annulation de ma commande fait par erreur et votre rapidité de remboursement sur 3 jours Amicalement Joël

Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire. Cordialement, Fixami

Kwaliteit/prijs zeer goed , veel keuze en goed contact na een klein foutje met een stekker . Alles vlug opgelost.

Snelle en korrekte levering

Вече не знам колко инструменти съм купил от Fixami, винаги са били коректни.

От около три години съм клиент на Fixami, поръчвал съм най различни инструменти от различни марки. Връщал съм едно нещо и нещата се случиха доста по бързо от очакваното. Препоръчвам Fixami горещо.

Здравейте, Благодаря за коментара . За разбирането, Фиксами

Prima in orde vlotte levering

Vlotte levering

snel geleverd, gratis levering, telefonisch bereikbaar,

vriendelijk en efficient

Jammer van de lange levertijd

gemakkelijk

veel keuze en snelle service

Binnen de 24 uur werd het correct toestel beleverd.

alles zoals het hoort

is voor herhaling vatbaar

zeer vlot verlopen

Snel geleverd, niets op aan te merken.

top ! schnelle lieferung !

sehr zufrieden !

een absolute aanrader!

Door levering/productieproblemen bij Festool was de lineaire schuurmachine zowel in Belgie als Nederland nergens meer te koop. Behalve bij Fixami. Daar wordt een professionele gebruiker blij van.

De Cobb is vlug warm, geeft geen warmte af langs de onderzijde, dus perfect op de tafel te plaatsen. Een BBQ. die bij ons meer dan dienst zal doen, zowel om op de plaat te bakken als op de rooster. Een minpuntje is de prijs van de hulpstukken, die is even buiten proportie vind ik, 121 euro voor de BBQ. maar bijna 50 euro voor de rooster.

Heel vlugge correcte levering!

Vlotte en snelle correcte levering. Was de eerste keer dat ik iets bestelde maar zeker niet de laatste keer!

Goede service, duurde enkel iets langer

Alles geleverd volgens verwachting. Enkel storend dat tijdens je bestelling het lijkt alsof alles de volgende dag verzonden wordt maar op de bevestiging bleek het dan 4 dagen te duren. Uiteindelijk was het de 4de reeds ontvangen.

Beste Stijn, bedankt voor je review. Op het moment dat de bestelling geplaatst werd was er inderdaad een artikel niet voorradig. Tijdens het plaatsen van de bestelling stond de levertijd van dit artikel ook netjes vermeld op de product pagina. De levertijd van een artikel staat namelijk altijd in het oranje aangegeven onder de groene knop 'in winkelwagen'. Wellicht is dit je ontgaan tijdens het plaatsen van de bestelling. Ik zie dat de gehele bestelling inderdaad inmiddels naar je verzonden is en dat je deze ook al hebt mogen ontvangen. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. We staan je dan graag te woord!