Bestelling niet compleet

Mijn bestelde en dure stofzuiger van flex is niet compleet geleverd, de beloofde L-boxx waar de accessoires in moeten zit er niet bij. Ook viel me op dat de doos is open geweest en afgetaped met niet-originele tape zoals de rest van de doos wel van voorzien is en dus heeft er iemand in de doos zitten rommelen. 2de feit is dat mijn stofzuiger door de koerierdienst in de gang van het appartementsgebouw van 24 woningen is gedropt........dit terwijl iedereen thuis was en de bel wel degelijk werkt! ( nogmaals getest zelfs ) Toen ik na een zware werkdag thuiskwam om 20h30 vond ik de stofzuiger gelukkig nog wel in de hal en de levertijd op het track&trace verklikt dat die daar dus al stond van 15h15!!!!!! De dag erop is nog een ander deel geleverd geweest van wat ik nog had bijbesteld en daar ging weer alles wel goed met de koerier van post.nl, die belde netjes aan, wachten tot mijn zoon beneden was. Fixami kan deze verantwoordelijkheid dan wel op de koeriers schuiven van Post.nl maar ik bestelde niets bij deze koerierdienst maar wel bij FIXAMI!!!!! Uiteraard contacteer ik dan ook jullie diensten nog voor de vermiste L-boxx van flex die er niet bij was.

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij hebben uw order bekeken en bij de order is geen L-box besteld. Dit is dan ook de rede dat deze niet in het pakket zat. Dat de bezorger uw pakket zomaar neer gezet heeft is zeker niet goed te praten. Dit zien wij ook niet graag gebeuren en we zijn blij te lezen dat het pakket niet door iemand anders is meegenomen. Erg fijn dat het tweede deel van uw bestelling wel persoonlijk afgegeven is, zoals het ook hoort! Dat wij de pakketten niet persoonlijk rondbrengen maar uitbesteden aan derden is ook terug te lezen op onze website. Dat neemt echter niet weg dat we het heel vervelend vinden dat de bezorging van uw eerste pakket zo verlopen is.

Zeer tevreden van website, prijs en levertijden

Zeer tevreden in het algemeen, de prijzen zijn goed, goede verpakte leveringen en de levertijden worden door hun goed verzorgd (maar de transporteur laat het al eens afweten), klantenservice levert ook zeer goed werk en lost problemen onmiddellijk op.

Zeer goede prijs

De prijs was zeer goed en een snelle levering desondanks de corona

Fixami goed, maar Bpost iets minder. Thuis moeten blijven van 8 tot 17u en op de middag tot 21u om een pakket te ontvangen is niet klantvriendelijk.

Gewoon geweldig

Correcte vermelding van de producten

Alles ging zeer vlot

Effectief dag erna op zaterdag geleverd. In de mail zeiden ze wel pas maandag, was verwarrend

Super goedkoop, maar daardoor een iets langere levertijd

Ik wil Fixami zeer zeker aanbevelen

De volgende dag was mijn bestelling er rond de middag. Ongezien, daar ik laat in de voorafgaande avond bestelde. Bedankt mensen, dit is een service om van te dromen!

Macheert zoals het moet. Levering was wel niet op de gekozen dag gebeurt.

aan te raden

zeer snelle levering

Mooie koffer,handig in gebruik.

Vlotte levering,nooit lang wachten op je bestelling.

Correct netje verpakt en afgeleverd

Top, geweldig, chat zeer behulpzaam en volledig verlopen zoals afgesproken en beschreven!!!

Eertst via chat met Fixami contact gehad. Zeer snel info gekregen, zij hebben me een offerte doorgemaild. Daags nadien alles opgestuurd gekregen in een degelijke verpakking. Top

Ongewoon uitstekende service !

Scherpe prijzen en zeer tevreden met al mijn aankopen bij Fixami, echt een aanrader ! Bovendien een perfecte service : ik werd via telefoon en met "chat" zeer correct en snel geholpen.

zeer snelle service en toestel voldoet perfect

Correct , alles volgens plan verlopen!

Super vlotte service

Maandagmiddag besteld en dinsdag om 9u20 geleverd. Vlotter kan het niet. De klantservice via chat werkt ook super goed en direct goeie informatie.

alles is goed

de boor is erg goed, de batterij gaat lang mee, ik ben blij met de aankoop

zeer goed

zeer goed bij het debut

super samenwerking

Correcte prijs, stipte levering, super samenwerking

super

De eerste keer bestelling gedaan super tevreden alles tot in de puntjes verzorgd!! en snelle levering en de beste prijs

Duidelijk website, besteld, ontvangen, prima

Goede prijs voor het bestelde artikel, duidelijke website, geleverd zoals vooropgesteld. Prima dus.

Zeer snelle levering en goed materiaal

Zeer snelle levering en goed materiaal

Heel snelle en stipte levering.

Komen 100% belofte na.

Alle beloften nagekomen

Correcte en duidelijke info op website. Correcte levering. Beloften volledig nagekomen.