komen hun beloftes niet na

Hoe kan ik positief oordelen wanneer het bestelde artikel dat in stock was na een week nog niet geleverd is !!

supersnelle levering

zondagnamiddag besteld, maandag middag in huis!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dat is nog eens snelle service Geert! Fijn dat je zo snel van je bestelling kon genieten! 🚀

Eenvoudig bestellen, vlugge levering.

Uitgebreide webshop, goede zoekfuctionaliteiten en filters. Na bestelling vlugge en correcte levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo Kurt, bedankt voor je positieve feedback. Het is geweldig om te horen dat je de webshop uitgebreid vindt en dat je tevreden bent met de zoekfunctionaliteiten en filters Ook zijn wij verheugd om te horen dat de levering van je bestelling vlug en correct is verlopen!🚚

Bedrog: GEEN Dewalt dealer, wél foto met accu

Pure misleiding, kocht decoupeerzaag enkel body + koffer, op de foto staat + ACCU dat de indruk geeft dat je een GRATIS DEWALT accu krijgt… + thuis ontvangen zie ik dat de verzegeling v d koffer ook stuk is… én als ik alles invul op de Dewalt-site zie ik dat Fixami GEEN Dewalt dealer is dus GEEN GRATIS ACCU Kosten terugsturen voor mezelf dus teveel gedoe… Ik koop niets meer bij Fixami, volgende Dewalt reciprozaag gekocht bij Mastertools (mét gratis ACCU)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Dirk, bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. Zojuist heb ik geprobeerd je te bellen , maar helaas is dit niet gelukt. Graag zou ik willen vragen om contact met ons te op nemen via 02 588 26 71 , zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Niet zo tevreden met het verloop

Laattijdige levering, geen registratie op makita mogelijk, facturatie op 5 maart en aankoop op 29/2 wat met de gratis batterij?

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Hans, bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen met de levering van je bestelling, de registratie op de Makita-website en de factureringsdatum. Natuurlijk streven wij naar een betere service en begrijpen we dat dit zeer teleurstellend moet zijn. Ik zie in je bestelling dat je vandaag contact hebt gehad met onze klantenservice hierover. Wij gaan dan ook zo spoedig mogelijk een oplossing aanbieden en je ontvangt dit per mail. Mocht je nog vragen hebben, neem dan uiteraard contact op met de klantenservice via 02 588 26 71.

Niet goed

Bestelling en aankoop goed ontvangen , alleen kreeg ik bij het bestellen link om aan te melden voor nieuwsbrief , wat ik ook deed . Ik kon jammer genoeg de kortingscode , zie onderaan de mail toegevoegd , niet vergelden wegens ongeldig . Na een 5 tal mails te sturen , waarop slechts 1 maal antwoord niets meer gehoord . Ik vind dit jammer maar er zijn winkels zat , en dit gaat niet over 10 euro maar over principe . Mvg Bart Alsjeblieft, Welkom! Zoals beloofd, jouw 10 euro welkomstkorting. Verzilver je persoonlijke code MCDGRWEC in je winkelwagen. Je code is 14 dagen geldig bij besteding vanaf 100 euro

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo Bart, bedankt voor je review. Excuses voor de problemen die zijn ontstaan bij het invoeren van de kortingscode tijdens het plaatsen van je bestelling. Uit ons systeem blijkt dat je hebt gereageerd op no-reply e-mails, waardoor deze niet in behandeling konden worden genomen. We hebben de kortingscode voor je gecontroleerd en deze blijkt actief te zijn. Je kunt deze dus nog steeds gebruiken bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. Mocht je no vragen hierover hebben, neem dan uiteraard telefonisch contact op met de klantenservice via 02 588 26 71.

Snelle levering en hierdoor snel kunnen ontstoppen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo Johan, bedankt voor jouw positieve review. Fantastisch om te horen dat jouw bestelling snel geleverd werd en dat je daardoor snel kon ontstoppen. Het doet ons goed om te weten dat onze snelle leveringsservice jou heeft geholpen bij het oplossen van jouw probleem👌

Drie artikelen gekocht die ik dringend nodig had en nog geen 24 later al geleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi, bedankt voor jouw positieve feedback. Wat geweldig om te horen dat jouw bestelling van drie artikelen die je dringend nodig had zo snel werd geleverd! We streven er altijd naar om bestellingen snel en efficiënt af te handelen, zodat onze klanten hun producten zo snel mogelijk kunnen ontvangen.🚚 We zijn verheugd dat we aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat je tevreden bent met onze snelle leveringsservice. Veel plezier met jouw aankoop!

Product totaal niet volgens beschrijving

In de beschrijving wordt verwezen naar uren warmte. Dat is sowieso afhankelijk van een bepaalde batterij (mah) dus ga je ervan uit dat het item een batterij heeft en dus plug en play is. Bij aankomdt blijkt: geen batterij dus ga je kijken en een batterij met lader kost meer dan het deken. Dat is totaal onduidelijk en geeft mij een heel slecht gevoel. Bij contact met uw klantendienst wordt hierover met geen woord gerept. Over misinformatie gesproken

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Steven, dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat het artikel niet aan je verwachting voldoet. Helaas zie ik met je naam geen bestelling in ons systeem waardoor ik geen contact met je kan opnemen. Zou je hier contact over willen opnemen met onze klantenservice via 02 588 26 71? We kijken dan graag met je mee naar wat wij voor je kunnen betekenen.

Zeer snelle levering

Top levering en goede communicatie met de klantendienst tijdens bestelproces.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Stijn, bedankt voor je positieve review. Geweldig om te zien dat levering top was , en de communicatie met de klantenservice naar wens is verlopen. Ik wens je veel plezier met je aankoop!

De Wolf koptelefoon is geweldig.

Deze koptelefoon gebruik ik mijn smederij. Bluetooth werkte direct en goed. Mooi dat er een accu/battery in zit. Aanrader.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo Erik, bedankt voor je positieve ervaring met de koptelefoon die je in je smederij gebruikt. Het is geweldig om te horen dat de Bluetooth-functionaliteit direct en probleemloos werkte en dat je de toegevoegde waarde van de accu/batterij waardeert. We zijn verheugd dat je de koptelefoon aanraadt!

Oppassen met registratie van machines in belgie

Ik ben blij met de aankoop van de Makita GA023GZ Enkel jammer als je bij fixami.be besteld dat ze blijkbaar enkel erkende dealer van makita Nederland zijn, waardoor de machines dus niet geregistreerd kunnen worden in België. Dat word niet zo duidelijk aangegeven spijtig genoeg

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Kurt, bedankt voor je review. Excuses dat het niet duidelijk staat aangegeven op de website over het registreren van je nieuwe Makita machine. Wanneer je een Makita product besteld via fixami.be dan kan je het via de Nederlandse Makita website aanmelden. In Nederland zijn wij namelijk wel erkende dealer van Makita. Mocht je er niet uitkomen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 02 588 26 71.

vlug, correct en goedkoop

vlug, correct en goedkoop

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Tim, bedankt voor je positieve review!🙌

top service

altijd de beste service, snelle verzending, en zeer aantrekkelijke prijsstelling!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Marc, bedankt voor je positieve review. Wij zijn verheugd om te zien dat je ons service als beste ervaart en je de verzending snel vind! We wensen je veel plezier met je aankoop!

A bad experience.

I bought a Makita drill. The delivery was fast but those who sent put in the box a made in China product under the conditions that they have products made in Romania or Taiwan,etc.but they preferred to give me a cheap and poor quality Chinese product under the Makita brand. I'm very unhappy with the way he's doing it. On the Fixami website do not put the provenance of the product. So you don't know exactly what you're buying.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi thanks for your review,Apologies that your order was not received as expected. We only sell original Makita products , as we are an official dealer for Makita. If you would like to return the device, you can request this via the website. Of course you will then receive a refund to your account. If you have any questions, please do not hesitate to contact us on 02 588 26 71.

Snelle levering.

Het toestel werd vlug geleverd, maar er is een probleem met de inbreng van de Brads.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Robert, bedankt voor je positieve feedback. Super om te zien dat je bestelling snel bij je is afgeleverd. Wat betreft de brads zouden we graag met je in contact willen komen om het probleem op te lossen. Zou je contact met ons op kunnen nemen via de live chat of via het telefoonnummer 02 588 26 71 zodat we je verder kunnen adviseren.

Een aanrader

Beste prijs op dat moment online Gratis geleverd Op zondag middag besteld En geleverd op maandagmiddag Ook het toestel is zoals beschreven

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Carina, bedankt voor je complimenten. Geweldig om te horen dat je bestelling snel en gratis bij je is afgeleverd. Wij zijn verheugd om te zien dat het toestel voldoet aan je verwachting. Veel plezier met je aankoop!

snel geleverd en goed verpakt

snel geleverd en goed verpakt. makita heeft geen review nodig gewoon top materiaal..

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Fouad, bedankt voor je positieve review!

Snel

Correcte prijs

Hi Ronny, bedankt voor de positieve feedback! ✨

Slechte levering

Zou de dag na bestelling geleverd worden, maar leverden het 2dagen later in een pick up point zonder ook maar een poging te maken om te leveren.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Ruben, bedankt voor je review. Wat uiterst teleurstellend dat de levering niet volgens verwachting is verlopen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het is spijtig te horen dat het pakket niet op de beloofde dag is aangekomen en zonder poging direct naar een pick-up point is gestuurd. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. We begrijpen dat tijdige levering essentieel is. Mocht er in de toekomst een bestelling vertraging hebben opgelopen aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen via 02 588 26 71 zodat wij het kunnen melden bij de vervoerder en je een oplossing kunnen bieden. Ik wens je alsnog veel plezier met je aankoop!

Mooie winkel met vriendelijk personeel en goede prijzen.

Ik had het gereedschap dringend nodig en heb deze zelf opgehaald (270 kilometers rijden in totaal), erg mooie winkel en zeer vriendelijk personeel, en gratis koffie. Ter plaatse nog wat extra gereedschap gekocht omdat de prijs/kwaliteit wel goed zit bij Fixami. Keerde met een tevreden gevoel terug naar huis.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Kurt, wat geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij Fixami! We waarderen het echt dat je de moeite hebt genomen om ons dit te laten weten. Het is fantastisch om te vernemen dat je de winkel als mooi hebt ervaren en dat het personeel zeer vriendelijk was. We streven ernaar om niet alleen hoogwaardige producten aan te bieden, maar ook een uitstekende klantenservice te leveren, dus het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met beide. Dat je zelfs extra gereedschap hebt gekocht en met een tevreden gevoel naar huis bent teruggekeerd, maakt ons extra verheugd. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring te delen. Als je in de toekomst meer gereedschap nodig hebt of vragen hebt, staan we klaar om je weer van dienst te zijn. Nogmaals bedankt en veel succes met je gereedschap!

top kwaliteit

zeer tevreden

Bedankt voor je complimenten! 👍🏼

Product was beloofd “voor 22u besteld, morgen geleverd!”, klopt helemaal niet! Puur bedrog!

Product werd niet geleverd zoals afgesproken! Afgesproken was volgende dag levering! Na 3 dagen nog steeds niet geleverd !!! Label vermeld Trusted Shop, dit blijkt helemaal niet te kloppen! Reviews zijn vals !!!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Wim, bedankt voor je review. Spijtig dat je de bestelling niet de volgende dag in huis hebt ontvangen. Het is momenteel erg druk bij alle vervoerders waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook weergegeven bij de track en trace code en stond tevens ook vermeld op onze website. Verder zijn wij inderdaad aangesloten bij Trustedshops. Mocht je nog vragen hebben, neem dan even contact op met onze klantenservice.

DE POT VERWIJT DE KETEL DAT DIE ZWART ZIET

op 6/6/23 iets besteld voor 22 uur en drie dagen later nog niets, contact opgenomen met klantendienst en daar zei men dat het erg druk is bij de vervoerder, en er op maandag nog niets is moet ik nog eens contact opnemen, dan zijn we dus een week verder. Dan contact opgenomen met Postnl omdat er bij track&trace het volgende staat " Bezorgtijd nog onbekend, Pakket is nog niet door PostNL ontvangen" zij hebben dus alleen maar een label ontvangen en geen pakje, dus moest ik maar contact opnemen met Fixami, DE POT VERWIJT DE KETEL DAT DIE ZWART ZIET. ik zal nog eens 2 maal nadenken voor dat ik iets bestel en betaal bij Fixami. dit gaat erover

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo Cyriel, bedankt voor je beoordeling. Dat is natuurlijk niet fijn dat je bestelling vertraagd is. Het is op het moment erg druk bij PostNL waardoor pakketten langer onderweg zijn. Dit wordt ook aangegeven bij je track en trace code en staat ook vermeld op onze website. Gelukkig heb je het pakket afgelopen zaterdag ontvangen. Sorry voor de vertraging!

Als je de juiste persoon aan de lijn krijgt leveren ze goede Service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Stijn, bedankt voor je positieve beoordeling!

Avis sur Kiyoh