Snelle levering, product in orde

Besteld voor 18u, dag erop in huis. Product naar wens en intact aangekomen.

zoals het moet

correct en vlugge levering

Compact en sterke lichtbundel

Should have bought one much earlier

I was using my DHP484 up until now for drilling holes in concrete but I often had to resort to my mains powered hammer drill because it was taking too long to drill larger holes. I also ended up changing from wood - bit to masonary bit to screwdriver very often. With 2J of power this drill goes through the hardest concrete like butter and is able to take the SDS drills from my mains powered hammer. Its also great for smaller chiseling jobs as it is less than half the weight of my mains powered hammer. A great addition to my Makita collection!

Super.

Goede prijzen en zeer snelle levering. TOP !!!

Snel en correct

Als ik iets bestel is steeds alles correct, en een zeer snelle levering

super

tof alles werd netjes geleverd pas als ze alles hadden wat ze in stok hadden ik moest dan misschien iets langer wachten op wat ik bestelde maar dan werd alles netjes in een keer afgeleverd een klein min puntje soms kleine bestellingen in veel te grote dozen

Alles goed aangekomen alleen jammer dat de adapter voor de stofafzuiging er niet bij zit zal dus moeten boren zonder stofafzuiging

Beste prijzen

Pakje besteld en weliswaar 1 dag later geleverd maar zat vast bij Bpost. Elders 10 euro duurder gezien, dus bijna altijd de goedkoopste van alle webshops.

Snelle levering van een uitstekend product

Zeer tevreden, alleen jammer dat er enkel een zaagblad van 16 tanden bijgeleverd wordt, voor een Bosch Professional hadden ze daar wel een extra zaagblad met meer tanden mogen aan toevoegen, maar dat ligt natuurlijk niet aan Fixami maar aan Bosch. Zal Fixami aanbevelen.

Ok maar toch ......

Spijtig dat de koerier deze pakketten zomaar aan de voordeur plaatste waar iedereen ze kon zien en eventueel zelfs meenemen gelukkig is dit niet gebeurd want het was toch al een aardige som geld .

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat uw bestelling door de bezorger van PostNL zomaar voor uw deur is geplaatst. Onze excuses daarvoor. Dit is uiteraard niet conform onze gemaakte afspraken met PostNL betreft het bezorgen van een pakket. Wij zijn in dit geval ontzettend blij dat u dit aangeeft in uw review. Wij hebben dit gecommuniceerd naar PostNL om opheldering te vragen waarom uw bestelling zodanig is bezorgd.

zoals ik wens!

Gemakkelijke plaatsing en gebruik !

Perfecte service

Zeer goede klantendienst

Super, sinds ik fixami heb ik ontdekt is mijn huwelijk verbeterd.!

Fixami c'est mon ami!

vlugge levering

het beantwoord geheel het beschreven stond echt een aanrader bedankt voor de vlugge levering

Houd zich altijd aan de afspraak !

Steeds op tijd met de leveringen van topmaterialen, meestal nog sneller dan de afgesproken termijn . Als het op prijzen van materialen aankomt, is Fixami steeds bij de beste !!

Heel vlotte en snelle service

Heel vlugge en vlotte service. Zelfs door de drukte van Bpost binnen de 2 werkdagen bestelling ontvangen.

Alles dik in orde !!

Gereedschap was zoals aangekondigd op de website En levering was heel vlug,met andere woorden alles picobello

Snelle en vlotte levering

Correcte levering

Net als bij mijn vorige bestellingen werd ook deze keer snel en zoals afgesproken geleverd.

Niets op aan te merken

Snelle en correcte levering, top

prijs kwaliteit

altijd zeer tevreden snelle levering en goede klanten service!

Les meilleurs

Les meilleurs Produit pour le meilleur prix

Alles perfect verlopen

Alles perfect verlopen