Filters

10

SuperSnelleService

1 van de weinige webshops die “voor 20:00 besteld, volgende dag geleverd” ook effectief waarmaakt. Mijn bestelling was gebeurd om 19:58, de volgende dag in de namiddag was mijn pakket geleverd. Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Heel snel geleverd maar ik mis een onderdeel.

Ik ben heel blij met het product en de snelle service en levering van Fixami. Volgens mij is de grasmaaier al eens bij iemand geleverd en hij is gestart aan de samenstelling ervan. Ik mis een onderdeel die tot nu toe niet echt belangrijk lijkt te zijn. Ik ben dus tevreden en zal hier nog aankopen doen maar misschien toch bij een retour even controleren dat alles er nog is ;-).

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kevin, Bedankt voor je review! Dat een onderdeel mist is natuurlijk niet de bedoeling, ook al heb je die in eerste instantie niet nodig. Helaas hebben we niet voldoende gegevens om het na te kijken voor je maar neem zeker even contact op met ons zodat we kunnen kijken of wij iets voor je kunnen betekenen. We helpen je graag verder.

10

Grote keus professioneel gereedschap aan goede prijzen .

Grote keus ,gemak van bestellen op overzichtelijke website en meestal snel geleverd .

  • Aanbevelen? Ja
5

verwarrend

Geachte, Volgens de track and trace 3SCEZJ6876643 is het grasmachine nog niet verzonden/toegekomen bij postNL ; u meldde dit per 22 april gedaan te hebben. Graag asap uw tussenkomst aub mvg Joris

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Joris, We hebben inmiddels contact gehad over je bestelling. Als de track and trace nog niet doorgelopen is op 2 mei horen wij graag van je terug.

10

Snelle service, top!!!!

De dag na de bestelling stond de pakjes bezorger voor de deur. Wow dat was snel!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte correcte service

Bij vragen of problemen vlotte communicatie via chat

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super

  • Aanbevelen? Ja
2

Teleurstellende aanpak ivm de levering en gebrek aan communicatie

De order (3 stuks) werd in 3 aparte pakketten bezorgd, de 2 eerste heb ik op 2 verschillende PostNL-punten (1 in Boom en 1 in Boechout?) zelf moeten afhalen, het 3e pakket werd (Wilrijk) geleverd bij de buren met zwaar beschadigde verpakking. Voor geen van de pakketten was er communicatie in de bus of via mail, ik heb zelf via track & trace de stand van zaken moeten uitzoeken.. Vooral Post-NL maar dus ook Fixami scoren daarom erg zwak met deze order.

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Karl, bedankt voor je review. Wij verwachten van onze bezorgdienst dat deze verantwoord om gaat met pakketten, en bovendien deze persoonlijk bij je thuis komt aanbieden. Mocht er op het opgegeven adres niemand aanwezig zijn, dan brengt de bezorger het pakket inderdaad naar een postpunt waar je het pakket dan kan afhalen. Naar welk postpunt het pakket dan gaat hebben wij helaas ook geen invloed op. Echter past de situatie die je in je review schetst niet bij de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Wij zullen hier dan ook een klacht over doorsturen naar de bezorgdienst. Mochten we je nog kunnen helpen wat betreft het beschadigde pakket, neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je dan graag.

2

Teleurstellende aanpak ivm de levering en gebrek aan communicatie

De order (3 stuks) werd in 3 aparte pakketten bezorgd, de 2 eerste heb ik op 2 verschillende PostNL-punten (1 in Boom en 1 in Boechout?) zelf moeten afhalen, het 3e pakket werd (Wilrijk) geleverd bij de buren met zwaar beschadigde verpakking. Voor geen van de pakketten was er communicatie in de bus of via mail, ik heb zelf via track & trace de stand van zaken moeten uitzoeken.. Vooral Post-NL maar dus ook Fixami scoren daarom erg zwak met deze order.

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Karl, bedankt voor je review. Wij verwachten van onze bezorgdienst dat deze verantwoord om gaat met pakketten, en bovendien deze persoonlijk bij je thuis komt aanbieden. Mocht er op het opgegeven adres niemand aanwezig zijn, dan brengt de bezorger het pakket inderdaad naar een postpunt waar je het pakket dan kan afhalen. Naar welk postpunt het pakket dan gaat hebben wij helaas ook geen invloed op. Echter past de situatie die je in je review schetst niet bij de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Wij zullen hier dan ook een klacht over doorsturen naar de bezorgdienst. Mochten we je nog kunnen helpen wat betreft het beschadigde pakket, neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je dan graag.

10

Gewoon perfect!

Snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie prijs en heel vlotte levering.

De dag na mijn bestelling werden de producten geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en uitstekend

Mijn zaagblad die ik besteld had kwam sneller dan verwacht, topservice!

  • Aanbevelen? Ja
1

Vous etes des voleurs

Vous etes des voleurs, 170 euro depencer et toujours pas de collie. 2 mois

  • Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Merci pour votre commentaire . Pouvez vous nous donner le numero de votre commande afin nous puissions savoir ce qui se passe. Fixami

10

Goeie prijs en snelle verzending

Ik ben tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed, eerlijk en zeer goede service

Al reeds verschillende machines besteld. Steeds heel correct. Altijd snel geleverd. Prijs / kwaliteit één van de beste websites.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle verzending, goede prijs, prima levering

Top

  • Aanbevelen? Ja
2

Spijtig genoeg past deze koppelingen niet

Ik heb uren gezocht. Naar een juiste koppelingen van een K1 naar K2. Je krijgt allé soorten koppelingen maar echt wegwijs geraak je er niet uit. Gezien de lage kostprijs is he de moeite niet om terug te sturen,het kost me meer tijd die ik anders wil besteden.

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Gerd, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerde koppeling hebt besteld. Mocht je een keer advies over een artikel willen krijgen, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier). We zijn je graag een volgende keer weer van dienst.

9

Zeer goed

Alles is prima verlopen. Van bestellen tot en met levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
6

Correct maar langer wachten dan anderen.

Zeker tevreden van jullie organisatie. Enige klein minpuntje is dat ik mijn product iets sneller zou willen hebben ontvangen. Misschien lag het enkel aan deze waterpas. ( zoals jullie hebben beschreven in mail, “hangt af van onze leverancier”) Op sommige momenten heb ik niet de tijd jullie ‘nodige’ tijd af te wachten dus op zo’n moment zou ik overschakelen naar andere leverancier. Ik denk dat jullie hierdoor klanten mislopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect geregeld!

Van bestelling tot levering top!

  • Aanbevelen? Ja
8

alles OK, levertijd van 4 weken (gekend bij bestelling)

geleverde producten voldoen aan de verwachtingen

  • Aanbevelen? Ja
2

nooit meer, geen service, oneerlijk

meerder artikelen besteld, waren allemaal leverbaar in 3 werkdagen maar uiteindelijk 2 weken moet wachten ook was prijs van machine 33euro gezakt in prijs de dag na de bestelling klacht ingediend en ook hier geen respons op, dus geen service niet voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Nee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Andy, Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten dan verwacht. 1 item uit jouw bestelling stond vermeld met een levertijd van 3 weken, maar is gelukkig een week eerder binnen gekomen. Over het verschil in prijs heb je vrijdag contact met ons opgenomen. Mijn collega was dit nog voor je aan het uitzoeken. We gaan het verschil aan je terugbetalen. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze customer support afdeling is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en Facebook Messenger. We staan je graag te woord.

5

goed product aan zeer gunstige prijs

Ik heb een ladder besteld Prima prijs, helaas de verzend informatie trekt op niks. 48 u na de levering is volgens de site van de bezorger mijn ladder nog altijd onderweg terwijl hier al die tijd staat. De chuaffeur die de ladder bracht was zo vriendelijk om mij s'ochtens om 7.30 u te bellen , terwijl ik in de badkamer stond en dus de bel niet hoorde, om te melden dat mijn ladder verborgen was op de oprit achter mijn auto. Trans mission, de courier dienst, is een knoeiboel.

  • Aanbevelen? Ja

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Martin, Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat de bezorging niet naar wens is verlopen. Onze excuses daarvoor. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze customer support afdeling is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en Facebook Messenger. We staan je graag te woord.

8

-

-

  • Aanbevelen? Ja

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement