Alles perfect.

Perfect en snelle levering.

Niet tevreden.

Eigenaardig dat er op de verpakking van mijn gekochte product geen originele barcode te vonden was en die had ik nu net nodig voor een “cashback-actie”!

Lange levertijd door postnl, geen gratis batterijen

Bestelling meer dan een week onderweg geweest, doordat het geen officiele dealer is van makita, kun je geen gratis batterijen aanvragen! Hou hier rekening mee, soms kun je beter iets meer betalen op een officiele dealer site en wel van de actie kunnen profiteren... niet aanbevolen tjdens de makita actie.

mijn bestelling is nog altijd NIET geleverd! (:=((

de volgende dag geleverd? NOT spijtig Als het niet gaat zeg het dan, NIEMAND word graag in het ootje genomen mvg, Arthur.

Goede prijzen, snel verzonden

Goede onderverdeling in categorieën op de webshop, goed geprijsde artikelen en bovendien snel verzonden. Top.

na 1 week nog niks ontvangen, breek mijn mond niet open!!!

track en trace blijft vaag..

Alles is correct geleverd

De keuze is groot en alles is zonder vernieling geleverd dit is voor mij al de zoveelste levering en alles zonder problemen

Zeer snelle levering

Besteld , en de dag erna al correct in huis Top!

zeer scherpe prijs, zeer snelle levering

Fixami.be biedt merken aan in verschillende prijscategorieën. De verkoopprijzen zijn zeer scherp; maak zelf maar eens de vergelijking met andere aanbieders! Snelle en correcte toelevering na bestelling.

Ffp2 mondmaskers is prul

de aangekocht mondmaskers zijn van slechte kwaliteit heb er 2 gebruikt en 2 keer kwam de elastiek meteen los van het filter heb ze moeten herstellen met een nietjes machien dat zou toch niet mogen bij een masker van bijna 2 euro het stuk

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend dat de elastiek van uw mondkapje het heeft begeven. Normaliter zou dit inderdaad niet mogelijk moeten zijn. Excuses voor het ongemak.

Snel en goed.

1 ding besteld en verkeerd geleverd

Iets besteld van 40 euro, ging geleverd worden de dag erna. 2 dagen later geleverd (rond pakjes tijd en corona niet abnormaal) iets gekregen van 2 euro (verkeerd). 2 dagen erna nog niets gehoord van mijn aanvraag om te retourneren

Geweldig product, Ideaal voor de kleinere klussen in huis.

Steeds op tijd geleverd en goede service.

Ik heb al verschillende aankopen gedaan via jullie site.

Een aanrader

Zou het zeker kopen als je het nodig hebt prima kwaliteit goede prijs kwaliteit uitstekent materiaal

Eerst verkeerd maar perfect opgelost...

De bestelling verliep vlot, maar de levering liep mis. Ik kreeg iets totaal anders aan dan ik besteld had. Maar na contact met de klantendienst, had ik een dag later kreeg ik het juiste product thuis aan. Ik ben dan ook heel tevreden!

duidelijke afspraken en communicatie die ook gerespecteerd worden

duidelijke afspraken en communicatie die ook gerespecteerd worden, duidelijke website volledig ondubbelzinnig

Snelle levering, product in orde

Besteld voor 18u, dag erop in huis. Product naar wens en intact aangekomen.

zoals het moet

correct en vlugge levering

Compact en sterke lichtbundel

Should have bought one much earlier

I was using my DHP484 up until now for drilling holes in concrete but I often had to resort to my mains powered hammer drill because it was taking too long to drill larger holes. I also ended up changing from wood - bit to masonary bit to screwdriver very often. With 2J of power this drill goes through the hardest concrete like butter and is able to take the SDS drills from my mains powered hammer. Its also great for smaller chiseling jobs as it is less than half the weight of my mains powered hammer. A great addition to my Makita collection!

Super.

Goede prijzen en zeer snelle levering. TOP !!!

Snel en correct

Als ik iets bestel is steeds alles correct, en een zeer snelle levering

super

tof alles werd netjes geleverd pas als ze alles hadden wat ze in stok hadden ik moest dan misschien iets langer wachten op wat ik bestelde maar dan werd alles netjes in een keer afgeleverd een klein min puntje soms kleine bestellingen in veel te grote dozen

Alles goed aangekomen alleen jammer dat de adapter voor de stofafzuiging er niet bij zit zal dus moeten boren zonder stofafzuiging