Het kan beter.

Levering was snel. Prijzen zijn goed. Produkt beschrijving klopt niet. Betreft Hyundai compressor 55754, op website wordt duidelijk twee keer beloofd luchtopbrengst van 120 l/min maar feitelijk is het aleen maar 60 l/min wat staat ook op het plaatje van compressor die is niet zichtbaar op website. Het compressor is wel stil en werkt. Dus het omschrijving en techische data zijn veel te positief. Groeten.Erik.

Uitstekende service, vlotte snelle levering

verkeerde levering

Beste , ik heb niet het gewenste artikel ontvangen. voor de bestelling van LOADLOK 14003087 Dekkleed - Blauw - 4 x 6m heb ik een minderwaardige variant geleverd gekregen. Bepaald niet dezelfde kwaliteit van het bestelde artikel. Ik heb het aangekaart via telefoon bij FIXAMI.be en men heeft nota genomen. Wat mij via de telefoon is medegedeeld. Er zou mij een mail toegestuurd worden waarbij ik nodige info zou bekomen om het dekzeil terug te sturen. Mail nog niet ontvangen. Kan u mij verdere inlichtingen verschaffen betreffende bovenvermelde? Graag wil ik het bestelde artikel in bezit kijgen. Hopelijk een berichtje terug, Mvg, Rik.

Zeer snel en netjes ingepakt geleverd

Zeer snel en netjes ingepakt geleverd.

zeer correcte onderneming, doet wat het zeg

Vlotte communicatie, overzichtelijke website. Had een defecte accu ontvangen, zonder problemen omgeruild voor andere in enkele dagen afgehandeld.

snel en eerlijk

Snelle levering en goede prijs kwaliteit.

zeer slechte service

ik ben niet akkoord dat post nl de items op mijn oprit laat staan in de regen ik heb ook klacht neergelegd verder ben ik niet akkoord met uw zogenaamde samenwerking makita belgie nederland in belgie kan ik de gratis accu niet verkrijgen en in nederland komen de punten niet op mijn rekening ik heb mij geregistreerd bij beiden op uw hulp moet ik precies niet rekenen

Top super

Zeer goede prijs voor een makita slijpschijf Zeer zeer zeer vlug afgeleverd na bestelling, Binnen de 24 h , dit is wel zeer vlug , vlotte betaling , ja top van de bovenste ( slijp- ) schijf bedankt was eerste aankoop bij jullie en er zullen er nog volgen ( aankopen) Groeten Geert Vanhaverbeke

Geen sluitend advies.

Na advies te vragen over een grastrimmer met bijhorend slagmes vergeet men het bevestigingstuk voor het mes. Er word na telefoon van mij wel werk gemaakt en met een persoonlijke offerte voor het ontbrekende stuk opgelost. Terwijl ik ondertussen ongeveer 260 euro heb betaald is men niet verlegen om voor het ontbrekende stuk van nog geen 11 euro toch bijna 10 euro verzendingskosten aangerekend !!!. De adviseur heeft deze fout gemaakt , niet ik !.

Goede betrouwbare site!

Ik heb al een aantal keren bij Fixami gekocht en steeds ging alles zeer vlot. Ze komen hun beloftes ook na. Als je vragen hebt worden ze asap duidelijk beantwoord. Niet omslachtig zonder duidelijk antwoord met veel blabla zoals vele andere sites. Ik ben een zeer te reden klant en de prijzen zijn zeker concurrerend.

Fan-tas-tisch

Sterke prijszetting, aangename online ervaring. Product onmiddellijk gevonden, besteld, betaald en binnen de 24u geleverd in Antwerpen (BE). Topper!

Zeer content

Mijn eerste aankoop was stuk, maar jullie hebben dat goed opgelost.

komen hun beloftes niet na

Hoe kan ik positief oordelen wanneer het bestelde artikel dat in stock was na een week nog niet geleverd is !!

supersnelle levering

zondagnamiddag besteld, maandag middag in huis!

Dat is nog eens snelle service Geert! Fijn dat je zo snel van je bestelling kon genieten! 🚀

Eenvoudig bestellen, vlugge levering.

Uitgebreide webshop, goede zoekfuctionaliteiten en filters. Na bestelling vlugge en correcte levering.

Hallo Kurt, bedankt voor je positieve feedback. Het is geweldig om te horen dat je de webshop uitgebreid vindt en dat je tevreden bent met de zoekfunctionaliteiten en filters Ook zijn wij verheugd om te horen dat de levering van je bestelling vlug en correct is verlopen!🚚

Bedrog: GEEN Dewalt dealer, wél foto met accu

Pure misleiding, kocht decoupeerzaag enkel body + koffer, op de foto staat + ACCU dat de indruk geeft dat je een GRATIS DEWALT accu krijgt… + thuis ontvangen zie ik dat de verzegeling v d koffer ook stuk is… én als ik alles invul op de Dewalt-site zie ik dat Fixami GEEN Dewalt dealer is dus GEEN GRATIS ACCU Kosten terugsturen voor mezelf dus teveel gedoe… Ik koop niets meer bij Fixami, volgende Dewalt reciprozaag gekocht bij Mastertools (mét gratis ACCU)

Hoi Dirk, bedankt voor je review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. Zojuist heb ik geprobeerd je te bellen , maar helaas is dit niet gelukt. Graag zou ik willen vragen om contact met ons te op nemen via 02 588 26 71 , zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Niet zo tevreden met het verloop

Laattijdige levering, geen registratie op makita mogelijk, facturatie op 5 maart en aankoop op 29/2 wat met de gratis batterij?

Hoi Hans, bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen met de levering van je bestelling, de registratie op de Makita-website en de factureringsdatum. Natuurlijk streven wij naar een betere service en begrijpen we dat dit zeer teleurstellend moet zijn. Ik zie in je bestelling dat je vandaag contact hebt gehad met onze klantenservice hierover. Wij gaan dan ook zo spoedig mogelijk een oplossing aanbieden en je ontvangt dit per mail. Mocht je nog vragen hebben, neem dan uiteraard contact op met de klantenservice via 02 588 26 71.

Niet goed

Bestelling en aankoop goed ontvangen , alleen kreeg ik bij het bestellen link om aan te melden voor nieuwsbrief , wat ik ook deed . Ik kon jammer genoeg de kortingscode , zie onderaan de mail toegevoegd , niet vergelden wegens ongeldig . Na een 5 tal mails te sturen , waarop slechts 1 maal antwoord niets meer gehoord . Ik vind dit jammer maar er zijn winkels zat , en dit gaat niet over 10 euro maar over principe . Mvg Bart Alsjeblieft, Welkom! Zoals beloofd, jouw 10 euro welkomstkorting. Verzilver je persoonlijke code MCDGRWEC in je winkelwagen. Je code is 14 dagen geldig bij besteding vanaf 100 euro

Hallo Bart, bedankt voor je review. Excuses voor de problemen die zijn ontstaan bij het invoeren van de kortingscode tijdens het plaatsen van je bestelling. Uit ons systeem blijkt dat je hebt gereageerd op no-reply e-mails, waardoor deze niet in behandeling konden worden genomen. We hebben de kortingscode voor je gecontroleerd en deze blijkt actief te zijn. Je kunt deze dus nog steeds gebruiken bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. Mocht je no vragen hierover hebben, neem dan uiteraard telefonisch contact op met de klantenservice via 02 588 26 71.

Snelle levering en hierdoor snel kunnen ontstoppen.

Hallo Johan, bedankt voor jouw positieve review. Fantastisch om te horen dat jouw bestelling snel geleverd werd en dat je daardoor snel kon ontstoppen. Het doet ons goed om te weten dat onze snelle leveringsservice jou heeft geholpen bij het oplossen van jouw probleem👌

Drie artikelen gekocht die ik dringend nodig had en nog geen 24 later al geleverd

Hoi, bedankt voor jouw positieve feedback. Wat geweldig om te horen dat jouw bestelling van drie artikelen die je dringend nodig had zo snel werd geleverd! We streven er altijd naar om bestellingen snel en efficiënt af te handelen, zodat onze klanten hun producten zo snel mogelijk kunnen ontvangen.🚚 We zijn verheugd dat we aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat je tevreden bent met onze snelle leveringsservice. Veel plezier met jouw aankoop!

Product totaal niet volgens beschrijving

In de beschrijving wordt verwezen naar uren warmte. Dat is sowieso afhankelijk van een bepaalde batterij (mah) dus ga je ervan uit dat het item een batterij heeft en dus plug en play is. Bij aankomdt blijkt: geen batterij dus ga je kijken en een batterij met lader kost meer dan het deken. Dat is totaal onduidelijk en geeft mij een heel slecht gevoel. Bij contact met uw klantendienst wordt hierover met geen woord gerept. Over misinformatie gesproken

Hi Steven, dankjewel voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat het artikel niet aan je verwachting voldoet. Helaas zie ik met je naam geen bestelling in ons systeem waardoor ik geen contact met je kan opnemen. Zou je hier contact over willen opnemen met onze klantenservice via 02 588 26 71? We kijken dan graag met je mee naar wat wij voor je kunnen betekenen.

Zeer snelle levering

Top levering en goede communicatie met de klantendienst tijdens bestelproces.

Hi Stijn, bedankt voor je positieve review. Geweldig om te zien dat levering top was , en de communicatie met de klantenservice naar wens is verlopen. Ik wens je veel plezier met je aankoop!

De Wolf koptelefoon is geweldig.

Deze koptelefoon gebruik ik mijn smederij. Bluetooth werkte direct en goed. Mooi dat er een accu/battery in zit. Aanrader.

Hallo Erik, bedankt voor je positieve ervaring met de koptelefoon die je in je smederij gebruikt. Het is geweldig om te horen dat de Bluetooth-functionaliteit direct en probleemloos werkte en dat je de toegevoegde waarde van de accu/batterij waardeert. We zijn verheugd dat je de koptelefoon aanraadt!

Oppassen met registratie van machines in belgie

Ik ben blij met de aankoop van de Makita GA023GZ Enkel jammer als je bij fixami.be besteld dat ze blijkbaar enkel erkende dealer van makita Nederland zijn, waardoor de machines dus niet geregistreerd kunnen worden in België. Dat word niet zo duidelijk aangegeven spijtig genoeg

Hi Kurt, bedankt voor je review. Excuses dat het niet duidelijk staat aangegeven op de website over het registreren van je nieuwe Makita machine. Wanneer je een Makita product besteld via fixami.be dan kan je het via de Nederlandse Makita website aanmelden. In Nederland zijn wij namelijk wel erkende dealer van Makita. Mocht je er niet uitkomen aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 02 588 26 71.

vlug, correct en goedkoop

vlug, correct en goedkoop

Hoi Tim, bedankt voor je positieve review!🙌

Zevenheuvelenweg 25

5048 AN Tilburg