Snelle en vlotte levering

Correcte levering

Net als bij mijn vorige bestellingen werd ook deze keer snel en zoals afgesproken geleverd.

Niets op aan te merken

Snelle en correcte levering, top

prijs kwaliteit

altijd zeer tevreden snelle levering en goede klanten service!

Les meilleurs

Les meilleurs Produit pour le meilleur prix

Alles perfect verlopen

Alles perfect verlopen

Tevreden over produkt

Vlotte levering en duidelijke communicatie

Behndeling heel correct, na misverstand

Het verkeerde artikel werd bezorgt, snelle afhandeling om het juiste opnieuw te verzenden en te bezorgen.

Professioneel

Mijn bestelling werd ik 2 delen verstuurd. Eerste deel na 2 dagen ontvangen, 2e deel heeft langer geduurd, heeft te maken met de massale on-line aankopen. Via vriendelijke en hulpzame chat, info ingewonnen bij Fixami en gerust gesteld, indien na het weekend niet geleverd, werd er verder actie ondernomen-. Dit was niet nodig. Maandag na weekend werd het 2e deel netjes afgeleverd, Alles in perfecte staat en een pluim voor de professionele verpakking o.a. de putschep met de rare afmetingen Fixami staat bij mij met een ster aangeduid

Volgende dag (een feestdag) geleverd

Levering was veel sneller dan gehoopt aangezien ze op een feestdag is geleverd! Dat kwam ons zeer goed uit. Wel spijtig dat de verpakking veel te groot was voor inhoud. Niet echt ecologisch (noch economisch).

Zoals ze het zelf beschrijven.vandaag besteld morgen thuis. Dat is zo.TOP

Commande en retard, sans être prévenue et service client vraiment déplorable !!!

Expérience très décevante...! J’attends toujours mon colis. Sans celui ci je suis dans l’incapacité de travailler!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci pour votre réaction. Toutes nos excuses. Je ne trouve pas votre numéros de commande pour pouvoir vous aidez . Cordialement, Salima

Zeer snelle service en levering.

Vlotte bestelprocedure, snelle verzending. Makekijk te betalen. Goede communicatie.

Kwaliteit en topservice

Kwaliteitsgereedschap aan een zeer scherpe prijs. Rond 21 u besteld en de dag nadien al om 12u thuisgeleverd. Top!

Megafantastisch

Producten aan scherpe prijzen en heel snel geleverd

Service client inexistant

Service client plus que déplorable et honteux. Je commande un article sur leur site (article disponible en stock). Je reçois un mail en m'expliquant que l'article n'est plus de stock et qu'il sera réexpédié ultérieurement. Je décide de contacter le service client. La personne parle assez mal français avec énormément de fautes d'orthographes. Elle répond à peine à mes questions et elle renvoie la faute directement sur le client (genre c'est moi qui à mal lu les informations... heuuu c'est écrit en grand et en vert que c'est de stock, faut pas exagérer non plus !!!). Je demande un dédommagement (la personne fait style que le service a rejeté ma demande de dédommagement). Je trouve cela très grossier de leur part donc première commande et dernière commande chez eux. C'est dommage.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bonjour, Merci pour votre e-mail . Toutes nos excuses pour ce malentendu . Je n'ai pas votre numéros de commande pour vous aidez . Vous pouvez nous contacter et demande Salima . Je serez enchanter de vous aidez . Cordialement, Salima

Zeer interessante prijs en snelle levering

Enkele dagen geleden heb ik een Workmate besteld. Deze was een pak goedkoper dan bij de concurrentie. De volgende dag werd de Workmate al geleverd.

Alles duidelijk

Fixami werkt professioneel. Heb ook terrasverwarmer besteld, maar die wordt later geleverd dan gedacht. Geen probleem, Fixami communiceert klaar en duidelijk. Ook hun prijzen zijn heel scherp. Kortom; Fixami is een aanrader, ze verdienen een A++++ !!!

Bestelling 3 maand te laat ontvangen

Bij mijn bestelling waar er 1 artikel 3 weken wachttijd had moest ik zelf contact opnemen na 2 maanden niets te horen. Ze vertelden mij dat er 2 andere artikels niet in stock waren maar de rest wilden ze gerust al opsturen. Die heb ik een goeie week later ontvangen, maar geen verdere info over wanneer de rest zou toekomen. Nog een goeie maand later krijg ik mail dat de rest opgestuurd is. Spijtig dat items die in voorraad zijn plots uit de voorraad verdwijnen als een ander item er wel weer is.

Zéér snelle levering.

's Avonds rond 21 uur besteld, 's anderendaags om 13 uur geleverd.

Een aanrader om mee samen te werken !

Perfect geleverd, snel en goed ingepakt.

Levering is zeer vlot verlopen.

Kleine opmerking: ontbreken van Nederlandstalige handleiding.

Rap geleverd en ok

Goede leverancier.

Goede communicatie en correcte levering.