Fantastische service

Onlangs heb ik verschillende producten besteld bij Fixami, zoals een compressor, koelbox op 12V en 220W, 2 buitenhaarden en een accuboormachine. bestelbevestiging was direct binnen. Levering was zeer snel. Voordat ik mijn bestelling plaatste heb ik wel nog even advies ingewonnen via de service lijn. Ook hier hebben ze mij geweldig geholpen. Ik ben een zeer tevreden klant.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze producten, de service en de bezorging. Hier doen we het natuurlijk voor!

DISCRIMINEREND BEDRIJF!!! NIET KOPEN!!!

DISCRIMINEREND BEDRIJF!!! NIET KOPEN!!! Ik heb bij dit bedrijf gesolliciteerd en was mondeling aangenomen. Ik zou er op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag op de Duitse klantenservice gaan werken. Puntje bij paaltje stond er in de te ondertekenen arbeidsovereenkomst ineens "werktijden zijn maandag t/m zondag". Dat is niet wat er was afgesproken Fixami!!! Ik heb gevraagd of Fixami de arbeidsovereenkomst aan wilde passen conform de mondeling (en per mail bevestigde!) gemaakte afspraken tijdens de sollicitatieprocedure. Dit kon niet volgens het bedrijf, ondanks dat de Duitse klantenservice op zondag GESLOTEN is!!! Ik heb aangegeven dat ik het contract zo niet kan ondertekenen, aangezien ik christelijk ben en vanwege mijn geloof niet op zondag werk. Maar Fixami bleef erbij dat het contract niet kon worden aangepast! Het bedrijf heeft mij dus gewoon gediscrimineerd op basis van mijn geloof. De werkwijze van het bedrijf is tegen de arbeidstijdenwet 5:6 en tegen de Nederlandse grondwet (verbod op discriminatie). Ik heb daarom zowel bij het discriminatiemeldpunt als bij het College voor de Rechten van de Mens hiervan melding gemaakt. Ze hebben dit echt bij de verkeerde geprobeerd en het gaat nog een vervelend (juridisch) staartje voor ze krijgen. Overigens stonden er nog een paar vreemde dingen in het contract. (Bijv. dat je, als je moet werken op feestdagen terwijl de rest van Nederland dus gewoon vrij is, hiervoor 135% betaald krijgt. Dat is in de praktijk dus maar 35% omdat je eigenlijk gewoon een doorbetaalde vrije dag hoort te krijgen.) Bezint dus voor ge begint met iets te kopen bij dit bedrijf! Want zij gaan op een schandalige manier met hun (potentiële) werknemers om!!!

SuperSnelleService

1 van de weinige webshops die “voor 20:00 besteld, volgende dag geleverd” ook effectief waarmaakt. Mijn bestelling was gebeurd om 19:58, de volgende dag in de namiddag was mijn pakket geleverd. Top!

Heel snel geleverd maar ik mis een onderdeel.

Ik ben heel blij met het product en de snelle service en levering van Fixami. Volgens mij is de grasmaaier al eens bij iemand geleverd en hij is gestart aan de samenstelling ervan. Ik mis een onderdeel die tot nu toe niet echt belangrijk lijkt te zijn. Ik ben dus tevreden en zal hier nog aankopen doen maar misschien toch bij een retour even controleren dat alles er nog is ;-).

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kevin, Bedankt voor je review! Dat een onderdeel mist is natuurlijk niet de bedoeling, ook al heb je die in eerste instantie niet nodig. Helaas hebben we niet voldoende gegevens om het na te kijken voor je maar neem zeker even contact op met ons zodat we kunnen kijken of wij iets voor je kunnen betekenen. We helpen je graag verder.

Grote keus professioneel gereedschap aan goede prijzen .

Grote keus ,gemak van bestellen op overzichtelijke website en meestal snel geleverd .

verwarrend

Geachte, Volgens de track and trace 3SCEZJ6876643 is het grasmachine nog niet verzonden/toegekomen bij postNL ; u meldde dit per 22 april gedaan te hebben. Graag asap uw tussenkomst aub mvg Joris

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Joris, We hebben inmiddels contact gehad over je bestelling. Als de track and trace nog niet doorgelopen is op 2 mei horen wij graag van je terug.

Snelle service, top!!!!

De dag na de bestelling stond de pakjes bezorger voor de deur. Wow dat was snel!!!!

Vlotte correcte service

Bij vragen of problemen vlotte communicatie via chat

Teleurstellende aanpak ivm de levering en gebrek aan communicatie

De order (3 stuks) werd in 3 aparte pakketten bezorgd, de 2 eerste heb ik op 2 verschillende PostNL-punten (1 in Boom en 1 in Boechout?) zelf moeten afhalen, het 3e pakket werd (Wilrijk) geleverd bij de buren met zwaar beschadigde verpakking. Voor geen van de pakketten was er communicatie in de bus of via mail, ik heb zelf via track & trace de stand van zaken moeten uitzoeken.. Vooral Post-NL maar dus ook Fixami scoren daarom erg zwak met deze order.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Karl, bedankt voor je review. Wij verwachten van onze bezorgdienst dat deze verantwoord om gaat met pakketten, en bovendien deze persoonlijk bij je thuis komt aanbieden. Mocht er op het opgegeven adres niemand aanwezig zijn, dan brengt de bezorger het pakket inderdaad naar een postpunt waar je het pakket dan kan afhalen. Naar welk postpunt het pakket dan gaat hebben wij helaas ook geen invloed op. Echter past de situatie die je in je review schetst niet bij de ervaring die wij onze klanten willen bieden. Wij zullen hier dan ook een klacht over doorsturen naar de bezorgdienst. Mochten we je nog kunnen helpen wat betreft het beschadigde pakket, neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je dan graag.

Teleurstellende aanpak ivm de levering en gebrek aan communicatie

Gewoon perfect!

Snelle levering!

Goeie prijs en heel vlotte levering.

De dag na mijn bestelling werden de producten geleverd.

Snel en uitstekend

Mijn zaagblad die ik besteld had kwam sneller dan verwacht, topservice!

Vous etes des voleurs

Vous etes des voleurs, 170 euro depencer et toujours pas de collie. 2 mois

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Merci pour votre commentaire . Pouvez vous nous donner le numero de votre commande afin nous puissions savoir ce qui se passe. Fixami

Goeie prijs en snelle verzending

Ik ben tevreden

Heel goed, eerlijk en zeer goede service

Al reeds verschillende machines besteld. Steeds heel correct. Altijd snel geleverd. Prijs / kwaliteit één van de beste websites.

Snelle verzending, goede prijs, prima levering

Spijtig genoeg past deze koppelingen niet

Ik heb uren gezocht. Naar een juiste koppelingen van een K1 naar K2. Je krijgt allé soorten koppelingen maar echt wegwijs geraak je er niet uit. Gezien de lage kostprijs is he de moeite niet om terug te sturen,het kost me meer tijd die ik anders wil besteden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Gerd, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerde koppeling hebt besteld. Mocht je een keer advies over een artikel willen krijgen, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice 7 dagen per week bereiken via verschillende kanalen (telefonisch, chat, Facebook Messenger, WhatsApp of via het contactformulier). We zijn je graag een volgende keer weer van dienst.

Alles is prima verlopen. Van bestellen tot en met levering.

Correct maar langer wachten dan anderen.

Zeker tevreden van jullie organisatie. Enige klein minpuntje is dat ik mijn product iets sneller zou willen hebben ontvangen. Misschien lag het enkel aan deze waterpas. ( zoals jullie hebben beschreven in mail, “hangt af van onze leverancier”) Op sommige momenten heb ik niet de tijd jullie ‘nodige’ tijd af te wachten dus op zo’n moment zou ik overschakelen naar andere leverancier. Ik denk dat jullie hierdoor klanten mislopen.

Perfect geregeld!

Van bestelling tot levering top!

alles OK, levertijd van 4 weken (gekend bij bestelling)

geleverde producten voldoen aan de verwachtingen

nooit meer, geen service, oneerlijk

meerder artikelen besteld, waren allemaal leverbaar in 3 werkdagen maar uiteindelijk 2 weken moet wachten ook was prijs van machine 33euro gezakt in prijs de dag na de bestelling klacht ingediend en ook hier geen respons op, dus geen service niet voor herhaling vatbaar

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Andy, Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat je langer op je bestelling hebt moeten wachten dan verwacht. 1 item uit jouw bestelling stond vermeld met een levertijd van 3 weken, maar is gelukkig een week eerder binnen gekomen. Over het verschil in prijs heb je vrijdag contact met ons opgenomen. Mijn collega was dit nog voor je aan het uitzoeken. We gaan het verschil aan je terugbetalen. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze customer support afdeling is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en Facebook Messenger. We staan je graag te woord.

Avis sur Kiyoh