tevreden over de ganse lijn

Verkeerde bestelling geplaatst en toegeleverd gekregen. Contact opgenomen met de klantendienst en een uurtje later via e-mail een retour vignet gekregen. Ondertussen de bestelling geplaatst voor het juiste artikel. Ook dit artikel was er de dag erna. Het geld van mijn verkeerde bestelling stond 3 dagen nadat ik deze teruggestuurd had reeds terug op mijn rekening. Prima service!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je vriendelijke woorden Johan. We vinden het fijn om te horen je nog steeds tevreden bent over onze service, ook als er toch per ongeluk iets mis is gegaan. Dit proberen we dan uiteraard altijd zo snel en goed mogelijk op te lossen. We zijn je in de toekomst graag nog vaker van dienst!

nul

ik heb materiaal niet ontvangen , dus nul ervaring mee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Helaas kan ik op basis van je naam en/of e-mailadres geen bestelling terugvinden waardoor ik niet inhoudelijk kan reageren op je review. Indien nodig kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Snelle en correcte levering. Met zeer goede producten

Heel tevreden over de ganse lijn

Heel tevreden over de ganse lijn!

Heel tevreden over de ganse lijn

Heel tevreden over de ganse lijn!

prima kwaliteit snelle levering

de goederen zijn van een zeer goede kwaliteit tegen een concerentiele prijs en snel geleverd , vandaag besteld en s anderendaags geleverd

Uitstekende service via chat

Heel tevreden over de service van Fixami. Ik had enkele problemen tijdens de checkout, die vlot werden verholpen via de livechat.

Prima service.

Prima opvolging van de bestelling en top informatie. Volgen de bestelling goed op en informeren u duidelijk en tijdig naar de stand van zaken. Eerlijke prijzen!

Ik woon in België en heb alnzeler aan 3000 euro aan materiaal gekocht als ik bestel volgende dag gewoon in huis soms is het wel eens 3 weken wachten aangezien wat artikel da je besteld maar ik raad het zeker aan!!

Correcte prijzen en vlotte service

Top gereedschap tegen correcte prijzen

Snelle levering en goede prijs

Zeer snelle correcte afhandeling

Fixami, correcte organisatie

Perfect machine werkt super

Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire. Cordialement, Fixami

Goed en snel verwerkt.

Gewoon besteld, en er werd zeer snel geleverd, goed dus, bedankt voor de service.

mooi product, maar eerst iets verkeerd geleverd.

mooi product op zich, maar eerst iets verkeerd geleverd. Echter snel retour kunnen sturen en 2 dagen later al het juiste product geleverd. Shit happens, maar goed affgehandeld door Fixami.

Je ne pas encore reçu

livraison très tardive

• Nous recommanderiez-vous? Non

Super krachtig

Beste mobiele airco op de markt! Heb al zeker een paar mobiele airco's gehad en kan echt met volle overtuiging zeggen dat dit de krachtigste is! 18000btu en de uitblaaslucht van de ventilatie is het sterkst dat ik ooit heb gezien! Kan bijvoorbeeld koelen van 30 graden buiten naar 14 tot 15 graden binnen! Is gewoonweg prachtig!!!! Beste aankoop ooit! Ik heb namelijk last van hitte intolerantie ook in de herfst of winter!!! Kan gewoonweg niet tegen zonlicht, hitte of warmte! Alles wat boven de 18 graden is, is voor mij ondraaglijk! Dus deze airco maakt mijn leven veel draaglijker! Heb spijt dat ik hem niet 2 jaar gelden of vorig jaar heb gekocht! Had toen een ander model gekocht op een andere website, maar deze had, maar 14000btu en was op zich ook heel goed, maar koelt nu niet meer zo goed af! Deze geweldige airco met 18000 btu heeft ook een wifi app bediening wat super handig is en natuurlijk ook een afstandsbediening! Wat ik ook geweldig vind, is het feit dat de afvoerslang direct achteraan in het machine kan gedraaid worden! Met andere modellen heb je een verbindingsstuk waar de slang in moet en dan moet het vastgemaakt worden achteraan de airco wat altijd warme lucht doorlaat van de zijkant! Met deze slang heb je dat niet! Hij draait direct in de airco! Zero air lekkage! Maakt naar mijn mening geen lawaai en trilt ook helemaal niet! Ben echt verliefd op dit apparaat!!!!

goede deal

goede schijven

Vlotte en correcte levering met goede communicatie

Vlotte levering met correcte commuicatie vooraf

online verkoop zoals het hoort

Mooie uitnodigende website, vlotte bestelmogelijkheden, transparante logistiek en snel (conform de leveringsbelofte) geleverd.

Prima webshop

Snel verzonden, probleem onmiddelijk en correct opgelost

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement