goed product aan zeer gunstige prijs

Ik heb een ladder besteld Prima prijs, helaas de verzend informatie trekt op niks. 48 u na de levering is volgens de site van de bezorger mijn ladder nog altijd onderweg terwijl hier al die tijd staat. De chuaffeur die de ladder bracht was zo vriendelijk om mij s'ochtens om 7.30 u te bellen , terwijl ik in de badkamer stond en dus de bel niet hoorde, om te melden dat mijn ladder verborgen was op de oprit achter mijn auto. Trans mission, de courier dienst, is een knoeiboel.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Martin, Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat de bezorging niet naar wens is verlopen. Onze excuses daarvoor. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze customer support afdeling is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en Facebook Messenger. We staan je graag te woord.

Prima opbergruimte al lijkt die kleiner dan verwacht

Vlotte levering. Gen enkel probleem met monteren. Wel valt de opbergruimte wat tegen. Misschien bij de foto's van het product een gevilde kar tonen!

Goede service / prijs kwaliteit

bestelling lopen steeds vlot en snel geleverd

Echt fantastisch

Super fantastisch machine, moeiteloos pompen met een knop dit is een aanrader voor elk gezin

Wat een triestige winkel!

Ik heb hier een cirkelzaag gekocht van makita. Ik heb deze zaag 1 dag gebruikt om wat planken te zagen van 5cm dik. Na enkele planken te zagen heeft de machine het begeven. Ik heb deze dan terug gestuurd ivm de garantie maar volgens hun valt het niet onder garantie omdat de motor overbelast was?! Van enkele planken van 5cm dik? Dat kan toch niet! Dus nu heb ik 123 euro betaald om een machine 1 dag te kunnen gebruiken. Wat een topservice fixami. Nooit zal ik nog iets bij jullie bestellen bende bandieten!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kevin, bedankt voor je review. Vervelend dat dit zo verlopen is met jouw machine. Een garantie loopt altijd via de leverancier, hier beslissen wij zelf niet over. De leverancier heeft inderdaad aangegeven dat de motor volledig verbrand is door overbelasting. Dit valt dan ook niet onder de garantie. Om deze reden hebben wij je verschillende voorstellen aangeboden waaronder een reparatie (tegen betaling), omruilvoorstel etc. Ik zie dat je aangegeven hebt dat je de machine ongerepareerd/gedemonteerd retour wenst te ontvangen. Wij hebben de leverancier dan ook gevraagd om de machine retour naar ons te sturen. Zodra de machine bij ons retour is aangekomen zullen wij deze weer naar je opsturen. Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Verkeerd product werd geleverd

Normaal ben ik altijd zeer tevreden geweest van Fixami. Nu werd een verkeerd product geleverd. Op zich is dit nog geen reden om slechts 3 sterren te geven maar het feit dat ik zelf het pakket naar een DPD punt in de buurt (+- 5km in het centrum van Zwevegem) moet brengen vind ik wel reden om slechts 3 sterren te geven. Het zou 4.5 geweest zijn als DPD het pakketje bij mij was komen halen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Alain, bedankt voor je review. Onze excuses dat je per ongeluk een verkeerd artikel ontvangen hebt. Wij vragen de klant inderdaad altijd om het pakket zelf even retour af te geven bij een postpunt. Uiteraard ontvang je van ons een retourlabel waarmee je het pakket kosteloos retour kan sturen! Het laten ophalen van een verkeerd geleverd artikel is soms, in overleg, in bepaalde situaties wel mogelijk. Dit kun je dan natuurlijk altijd even bespreken met onze klantenservice. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je graag te woord.

Uitmuntend

Tijdens drukke periode besteld. Dag nadien geleverd. Dus super kontent over kwaliteit, prijs en de service. Hugo

nog niets aangekregen

nog niets aangekregen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Erwin, bedankt voor je review. Vervelend dat je nog steeds zit te wachten op je bestelling. Helaas kan ik op basis van alleen je naam geen bestelling erbij pakken waardoor ik niet kan nakijken wat de actuele status van je bestelling is. Ook is het inhoudelijk reageren op je review voor mij hierdoor niet mogelijk. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Correct!!

Bestelling was volledig en op tijd!

Cadeaucheques besteld, vlot geleverd, en mooi gepresenteerd.

Leuk dat de mogelijkheid bestaat om cadeaucheques met verschillende waarden te bestellen. Ze werden heel vlot geleverd van Nederland naar België in de drukke eindejaarsperiode van 2021. En ze worden mooi gepresenteerd als bankkaart in een kartonnen etui/vouwkaart.

top materiaal

heel tevreden

De snelle levering van het gevraagde product

Kwaliteit van de producten en een levering binnen de 24h.

Prima kabel ....maar.

Spijtig werd niet duidelijk weergegeven dat 1 kant geen Belgische aarding heeft en de andere wel. Ik was afgegaan op de foto's om deze te bestellen daar het in de beschrijving onduidelijk was.

Was heel snel geleverd. Gaan er veel plezier aan hebben

Alles goed ontvangen ,goede producten.

Proffesionele (online) winkel.

Alles is goed verlopen!!!

Alles ging vlot!!

snelle service , goede prijs

snelle service , goede prijs

Zeer hoede verstandhouding.

Doe zo verder.

Bestelling en levering volgens de regels van de kunst.

Fijne aankoopervaring

Goede overzichtelijke website, leuke promoties, vlotte levering en goede contactdienst bij vragen.

Goede ervaring bij Fixami

Alles dik in orde. Meer moet dat niet zijn.

Gewoon goed, snel, degelijk, kwaliteit.

Vlotte levering de dag na bestelling.

Vlotte levering de dag na bestelling.

Annulation commande remboursement

Bonjour Grand merci pour ma demande annulation de ma commande fait par erreur et votre rapidité de remboursement sur 3 jours Amicalement Joël

Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire. Cordialement, Fixami

Avis sur Kiyoh