Vlotte levering de dag na bestelling.

Vlotte levering de dag na bestelling.

Annulation commande remboursement

Bonjour Grand merci pour ma demande annulation de ma commande fait par erreur et votre rapidité de remboursement sur 3 jours Amicalement Joël

Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire. Cordialement, Fixami

Kwaliteit/prijs zeer goed , veel keuze en goed contact na een klein foutje met een stekker . Alles vlug opgelost.

top

Snelle en korrekte levering

Вече не знам колко инструменти съм купил от Fixami, винаги са били коректни.

От около три години съм клиент на Fixami, поръчвал съм най различни инструменти от различни марки. Връщал съм едно нещо и нещата се случиха доста по бързо от очакваното. Препоръчвам Fixami горещо.

Здравейте, Благодаря за коментара . За разбирането, Фиксами

Prima in orde vlotte levering

Vlotte levering

snel geleverd, gratis levering, telefonisch bereikbaar,

vriendelijk en efficient

Jammer van de lange levertijd

gemakkelijk

veel keuze en snelle service

Binnen de 24 uur werd het correct toestel beleverd.

alles zoals het hoort

is voor herhaling vatbaar

zeer vlot verlopen

Snel geleverd, niets op aan te merken.

top ! schnelle lieferung !

sehr zufrieden !

een absolute aanrader!

Door levering/productieproblemen bij Festool was de lineaire schuurmachine zowel in Belgie als Nederland nergens meer te koop. Behalve bij Fixami. Daar wordt een professionele gebruiker blij van.

De Cobb is vlug warm, geeft geen warmte af langs de onderzijde, dus perfect op de tafel te plaatsen. Een BBQ. die bij ons meer dan dienst zal doen, zowel om op de plaat te bakken als op de rooster. Een minpuntje is de prijs van de hulpstukken, die is even buiten proportie vind ik, 121 euro voor de BBQ. maar bijna 50 euro voor de rooster.

Heel vlugge correcte levering!

Vlotte en snelle correcte levering. Was de eerste keer dat ik iets bestelde maar zeker niet de laatste keer!

Goede service, duurde enkel iets langer

Alles geleverd volgens verwachting. Enkel storend dat tijdens je bestelling het lijkt alsof alles de volgende dag verzonden wordt maar op de bevestiging bleek het dan 4 dagen te duren. Uiteindelijk was het de 4de reeds ontvangen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Stijn, bedankt voor je review. Op het moment dat de bestelling geplaatst werd was er inderdaad een artikel niet voorradig. Tijdens het plaatsen van de bestelling stond de levertijd van dit artikel ook netjes vermeld op de product pagina. De levertijd van een artikel staat namelijk altijd in het oranje aangegeven onder de groene knop 'in winkelwagen'. Wellicht is dit je ontgaan tijdens het plaatsen van de bestelling. Ik zie dat de gehele bestelling inderdaad inmiddels naar je verzonden is en dat je deze ook al hebt mogen ontvangen. Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. We staan je dan graag te woord!

Eenvoudigweg top!

Goede service, snelle levering en keurige verpakking. (1 boormachine in koffer en 1 koffer).

alles perfect verlopen!

Alles verlopen zoals het hoort te zijn. Duidelijke informatie en bijzonder snelle levering.

tevreden over de ganse lijn

Verkeerde bestelling geplaatst en toegeleverd gekregen. Contact opgenomen met de klantendienst en een uurtje later via e-mail een retour vignet gekregen. Ondertussen de bestelling geplaatst voor het juiste artikel. Ook dit artikel was er de dag erna. Het geld van mijn verkeerde bestelling stond 3 dagen nadat ik deze teruggestuurd had reeds terug op mijn rekening. Prima service!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je vriendelijke woorden Johan. We vinden het fijn om te horen je nog steeds tevreden bent over onze service, ook als er toch per ongeluk iets mis is gegaan. Dit proberen we dan uiteraard altijd zo snel en goed mogelijk op te lossen. We zijn je in de toekomst graag nog vaker van dienst!

nul

ik heb materiaal niet ontvangen , dus nul ervaring mee

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Helaas kan ik op basis van je naam en/of e-mailadres geen bestelling terugvinden waardoor ik niet inhoudelijk kan reageren op je review. Indien nodig kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

Snelle en correcte levering. Met zeer goede producten

Heel tevreden over de ganse lijn

Heel tevreden over de ganse lijn!

Heel tevreden over de ganse lijn

Heel tevreden over de ganse lijn!

prima kwaliteit snelle levering

de goederen zijn van een zeer goede kwaliteit tegen een concerentiele prijs en snel geleverd , vandaag besteld en s anderendaags geleverd

25 Zevenheuvelenweg Tilburg 5048 AN

02 588 26 71