prima kwaliteit snelle levering

de goederen zijn van een zeer goede kwaliteit tegen een concerentiele prijs en snel geleverd , vandaag besteld en s anderendaags geleverd

Uitstekende service via chat

Heel tevreden over de service van Fixami. Ik had enkele problemen tijdens de checkout, die vlot werden verholpen via de livechat.

Prima service.

Prima opvolging van de bestelling en top informatie. Volgen de bestelling goed op en informeren u duidelijk en tijdig naar de stand van zaken. Eerlijke prijzen!

Ik woon in België en heb alnzeler aan 3000 euro aan materiaal gekocht als ik bestel volgende dag gewoon in huis soms is het wel eens 3 weken wachten aangezien wat artikel da je besteld maar ik raad het zeker aan!!

Correcte prijzen en vlotte service

Top gereedschap tegen correcte prijzen

Snelle levering en goede prijs

Zeer snelle correcte afhandeling

Snel en correct,goedkoop

h

h

Heel tevreden over aankoop

Fixami, correcte organisatie

Perfect machine werkt super

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour, Nous vous remercions pour votre commentaire. Cordialement, Fixami

Goed en snel verwerkt.

Gewoon besteld, en er werd zeer snel geleverd, goed dus, bedankt voor de service.

mooi product, maar eerst iets verkeerd geleverd.

mooi product op zich, maar eerst iets verkeerd geleverd. Echter snel retour kunnen sturen en 2 dagen later al het juiste product geleverd. Shit happens, maar goed affgehandeld door Fixami.

Je ne pas encore reçu

livraison très tardive

• Nous recommanderiez-vous? Non

Super krachtig

Beste mobiele airco op de markt! Heb al zeker een paar mobiele airco's gehad en kan echt met volle overtuiging zeggen dat dit de krachtigste is! 18000btu en de uitblaaslucht van de ventilatie is het sterkst dat ik ooit heb gezien! Kan bijvoorbeeld koelen van 30 graden buiten naar 14 tot 15 graden binnen! Is gewoonweg prachtig!!!! Beste aankoop ooit! Ik heb namelijk last van hitte intolerantie ook in de herfst of winter!!! Kan gewoonweg niet tegen zonlicht, hitte of warmte! Alles wat boven de 18 graden is, is voor mij ondraaglijk! Dus deze airco maakt mijn leven veel draaglijker! Heb spijt dat ik hem niet 2 jaar gelden of vorig jaar heb gekocht! Had toen een ander model gekocht op een andere website, maar deze had, maar 14000btu en was op zich ook heel goed, maar koelt nu niet meer zo goed af! Deze geweldige airco met 18000 btu heeft ook een wifi app bediening wat super handig is en natuurlijk ook een afstandsbediening! Wat ik ook geweldig vind, is het feit dat de afvoerslang direct achteraan in het machine kan gedraaid worden! Met andere modellen heb je een verbindingsstuk waar de slang in moet en dan moet het vastgemaakt worden achteraan de airco wat altijd warme lucht doorlaat van de zijkant! Met deze slang heb je dat niet! Hij draait direct in de airco! Zero air lekkage! Maakt naar mijn mening geen lawaai en trilt ook helemaal niet! Ben echt verliefd op dit apparaat!!!!

goede deal

goede schijven

Vlotte en correcte levering met goede communicatie

Vlotte levering met correcte commuicatie vooraf

online verkoop zoals het hoort

Mooie uitnodigende website, vlotte bestelmogelijkheden, transparante logistiek en snel (conform de leveringsbelofte) geleverd.

Prima webshop

Snel verzonden, probleem onmiddelijk en correct opgelost

Werkt perfect

Snelle levering, goede meter

Gemakkelijk bestellen, gemakkelijk betaalt en snel geleverd

Prijs

Mag altijd lager natuurlijk.

Bon - Packaging en deux fois ???? Mais tout est bien arrivé et correspond à mon attente

Les e-mail pouraient être en français

(bijna) Altijd de volgende dag in huis.

Ook deze keer is het gelukt, de volgende dag had ik de bestelling in huis. Ik wacht al sinds 27 februari op een "Fluke Networks Pro3000 Analoge Toner en Sonde". Ik keek net op de website "minder dan 4 op voorraad", ik heb er maar eentje besteld en betaald. Voor wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?

25 Zevenheuvelenweg

Tilburg 5048 AN