Bestelling gedaan en volgende dag al in huis. Bestelling ziet er goed uit, maar is kado dus afwachten wat de gelukkige er van vindt.

netjes verpakt en snel geleverd

De bestelling gedaan , duidelijke communicatie en snelle verzending.

Goede ervaring

Ik had een erg goede ervaring, mijn bestelling was de volgende dag al binnen en de prijzen zijn erg goed voor wat je er voor terug krijgt. Ik vond het alleen jammer dat de piercing die ik gekregen had andersom is dan op de foto staat aangegeven maar ik vind hem alsnog super leuk!

Boven verwachting mbt product en levering.

Geweldig mooie zilveren oorstekers voor mijn kleindochter van 3 jaar. Tot in detail mooi uitgevoerd. Mooier dan ik nav de afbeelding op de site verwachtte. Site duidelijk en toegankelijk. Verzending zorgvuldig en vlgs afspraak. Product adequaat verpakt.

uitstekende service!

zeer snelle levering zonder problemen...

Geweldige service!

Via bol.com kocht ik vorig jaar oorbellen van La Rosa Princesa voor dochterlief. Toen ze recent een hangertje verloor, contacteerde ik de klantenservice, aangezien ik deze hangertjes niet meer in het huidig aanbod zag. Dezelfde dag kreeg ik nog positief bericht met de melding dat deze oorbellen binnen enkele weken in 3 kleuren opnieuw op stock kwamen en werd ik keurig verwittigd door Bita van zodra dit zo ver was. Het pakje werd zelfs sneller dan ik gehoopt had thuis geleverd. Echt super tevreden!

Heel tevreden! Prachtige oorbelletjes en zo een snelle service!!! Top!!!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Pakketje was netjes verpakt, en paste door de brievenbus. Ondanks dat toch zo verzonden dat we netjes bericht mochten ontvangen van PostNL dat het pakketje was bezorgt.

Hebben geen bevestiging van de bestelling per mail ontvangen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Leuk