Prima site, levering!

Prima site, levering communicatie/informatie

Top producten!

Goede prijs kwaliteit!

Veel keuze, veel stock, goedkoper dan elders ...

Veel keuze, veel stock, goedkoper dan elders ... en de levering was snel en vlot.

Beloofde leveringstijd is stipt!

Zeer duidelijke site kan alles vlug teruvinden

Veeel keus voor n goede prijs!

Correcte en tijdige levering

- Overzichtelijke orderbevestigingsmail onmiddellijk na het plaatsen van de bestelling - Tijdige levering - Stevig verpakt - 100% correcte inhoud

Snelle levering, goede prijs

Goedkoper dan in de winkel. Snel & correct geleverd.

Goede service zoals je ook mag verwachten

Levering redelijk snel maar dit is ook wat ik verwacht

Correct pruduct en correct geleverd.

Ik bestelde voor de eerste keer via jullie website en kan er alleen maar positief over zijn. geen problemen ondervonden.

Correct

Mijn bestellingen werden steeds correct geleverd. Wij zijn alvast zeer tevreden.

Mooie spullen,slechte levering

Ik heb een mooi keepersshirt gekocht, maar dat duurde heel lang voor het werd geleverd. Ik had het idee dat ze me waren vergeten. De kleding is mooi en van goede kwaliteit

Makkelijk bestellen, vlotte levering

Perfect !

Vlotte bestelling en levering.

Het enige wat niet duidelijk was , was na de bestelling toen ik een aanpassing deed waar bestelling moest geleverd worden of deze boodschap bij DPD aangekomen was. Hiervan kwam geen boodschap terug. De levering werd correct op het aagepaste adres geleverd.

Snelle en juiste levering

Snelle en juiste levering.

Ik heb geprobeerd contact te krijgen via de app, deze service verloopt nog niet goed. Ik kreeg geen reactie. Pas vele uren later. Wellicht staat dit nog in de kinderschoenen.., Echter mijn bestelling was de volgende dag al in huis! Zelfs de bezorgtijd was op het uur gepland (kwam ook binnen dat uur). Gewoon geweldig!

Perfet

Op minder dan een week was het product bij ons. Uitstekende service!

Maat en kleur zijn perfect. En snel geleverd.

Netjes verpakt, snelle levering

Ze doen gewoon wat ze zeggen, zo hoort het ook. Prima.

Soms duurt het wat langer voor er geleverd wordt. Ook volgen van bestelling zou moeten kunnen.

goede service

goed product

Alles mooi in orde

Alles verlopen zoals het hoort

Alleen maar positieve ervaringen.

Overzichtelijke site met kwaliteitsvolle runningartikelen

Mooi aanbod

Correcte service !

Super mooie webshop en veel keuze

Enkel de levering mocht een beetje sneller gebeuren....

Over Teamswear

In België en Nederland is Teamswear al vele jaren een grote speler op het gebied van teamwear en sportkledij. We specialiseren ons in het uitrustten van verenigingen, clubs ,teams enz. Teamswear biedt een keuze uit verschillende merken als Jako, Erima, Nike, Patrick, Joma, Hummel, enz... Door onze samenwerking met verschillende merken kunnen we een ruim aanbod in kleuren en modellen van sportkledij geven. Dit maakt dat vrijwel iedere vereniging/club zijn uitrusting kan vinden dat bij hun passend is.