Heel tevreden

Ik heb Trusox besteld bij Teamswear. Werden snel geleverd voor een goede prijs. Heel tevreden dus!

Snel en vakkundig geleverd

Zeer positief over het geleverde producten en diensten

Vlotte en positieve samenwerking voor bestellen en leveren materialen

Mijn ervaring is dat je steeds met mensen in kontakt komt die weten waarover ze praten .Altijd op korrekte manier offertes ontvang en een vlotte levering krijg van debestelde materialen .

Snelle en goede service.

Super. Hier bestel ik nog. Was 1e keer maar niet de laatste keer

Vlot kunnen bestellen en snel verstuurd

Ging goed

Correcte Vlotte Levering.

Correcte Vlotte Levering.

Ongeloofelijk

Wat een service, nog nooit zo snel geholpen. Dit is zeker een aanrader, top !!!!!

Niet afgesproken levertijd..

We deden grote bestelling bij hen. Levertijd was 3 -5 werkdagen product was op voorraad.. ze beloofde het zeker de vrijdag ging aankomen.. maar dat was niet shirts te laat ontvangen wat jammer is en ook niet super vriendelijk als ik hen contacteerde

Snelle service👌👌

Geleverd zoals gezegd! Top

supper

topper

Goede en snelle service!

Super! Zeer snelle levering!

Goede service, snel geleverd and top kwaliteit

zie hoger

Kwalitatief materiaal, snelle levering

Materiaal op minder dan 24 uur geleverd,

Ruime keus en snel geleverd!

Via de website is er een hele ruime keus aan sportkleding. De verschillende maten waren ruim op voorraad. Bestellen ging makkelijk en de levering ging vlot.

Goede service snel geleverd 👍👍👍

Prima koop maar laat geleverd

Op zaterdag besteld maar pas op woensdag verzonden en donderdag aangekomen.

Nog nooit klachten gehad. Altijd top.

Ik maak al jaren gebruik van de webshop van teamswear. Snelle levering en altijd goeie kwaliteit.

Topper

Uitstekende service. Producten zijn snel en goed geleverd.

gewoon

Artikelen werden super snel geleverd! Ze vielen enkel wat groot uit. Op zich geen probleem maar een maattabel of aanraden om een maatje kleiner te nemen kan een tip zijn. dus moest ik het terug sturen en een ander bestellen. ze kunnen mooie aanbiedingen doen maar deze zijn al enige tijd uit de handel.

Snelle levering Maat kwam niet overeen met afmetingen

Open en bloot pakket aan de voordeur

Mijn pakketje lag aan de voordeur ipv onder de carport en de carport is juist naast de voordeur pakket kon je gewoon maar mee nemen dit noem ik luiheid van de mensen die het afleverden

De planning klopt perfect.

Over Teamswear

In België en Nederland is Teamswear al vele jaren een grote speler op het gebied van teamwear en sportkledij. We specialiseren ons in het uitrustten van verenigingen, clubs ,teams enz. Teamswear biedt een keuze uit verschillende merken als Jako, Erima, Nike, Patrick, Joma, Hummel, enz... Door onze samenwerking met verschillende merken kunnen we een ruim aanbod in kleuren en modellen van sportkledij geven. Dit maakt dat vrijwel iedere vereniging/club zijn uitrusting kan vinden dat bij hun passend is.