snelle bediening!

pakketje werd snel geleverd!

Matig

Levering: De levering zelf heeft zeer snel plaatsgevonden, prima! Kwaliteit product: De binnenbal is gedraaid achter het leer, waardoor de bal niet kan worden opgepompt. M.a.w. 1 nutteloos artikel op de 8 stuks.

Trusox kousen besteld, bestel proces goed. Product de volgende dag ontvangen. Snelle levering.

Snelle service, goede kwaliteit! TOP

Ik bestelde mijn artikel en de dag nadien was het reeds geleverd. Degelijk materiaal! Aanrader!

Geen reactie via verschillende kanalen

Pakket na 6 werkdagen nog steeds 'in verwerking'. Vragen via chat, FB messenger én mail blijven onbeantwoord. Misschien helpt het als ik een slechte recensie schrijf?

Supersnel. Alles was op en top.

Supersnel geleverd, alles op en top.

Top product!

Goede verhouding prijs/kwaliteit en snelle levering.

Mooie producten met snelle betrouwbare levering

Mooie en goede kwaliteit producten. Bovendien werd er snel en betrouwbaar geleverd.

Snel geleverd.

Mijn bestelling broek met ritsen aan de zijkanten voor been in de gips paste als gegoten en waren blij voor de snelle levering!

Supersnelle levering

Goede en snelle levering

Kennen hun vak

Raad gekregen via chat, uitgebreide geschreven uitleg ook. Betaalbaar, snelle levering.

Snelle levering, goed product

Goed product, snelle levering

Goede snelle service

Zeer tevreden, snel een goed product geleverd.

Top !!!

Snelle levering en pakket heelhuids binnen gekregen p de afgesproken tijd en datum.

snelle levering, goede kwaliteit en zeer betrouwbare webshop

Al meerdere voetbaluitrustingen en -materiaal aangekocht bij Teamswear. Altijd héél tevereden van leveringstermijn, kwaliteit en betrouwbaarheid. Ook zeer snelle opvolging bij aanvraag offertes. Topbedrijf!

Kan niet beter

De black Friday acties zijn ook effectief echte kortingen, geen verdoken acties. En de levering is snel en dik in orde!

Supersnelle levering

Prijs kwaliteit kan niet beter en alles verliep vlot

Zeer snelle levering!

vlotte bestelling , vlotter levering

vlotte bestelling , snelle levering in DPD-punt , dus je hoeft niet thuis te zijn

Snelle levering, goed product

Heel tevreden, ook van de service na verkoop

Heel tevreden

Prima prijs, netjes en snel geleverd!

Snelle en correcte levering

Mijn pakje was snel en met zorg geleverd. De inhoud was van topkwaliteit en precies wat ik verwachtte. Prijs- kwaliteit is uitstekend!

Het was de eerste keer dat ik bij Teamswear besteld heb en alles is vlot verlopen.

Over Teamswear

In België en Nederland is Teamswear al vele jaren een grote speler op het gebied van teamwear en sportkledij. We specialiseren ons in het uitrustten van verenigingen, clubs ,teams enz. Teamswear biedt een keuze uit verschillende merken als Jako, Erima, Nike, Patrick, Joma, Hummel, enz... Door onze samenwerking met verschillende merken kunnen we een ruim aanbod in kleuren en modellen van sportkledij geven. Dit maakt dat vrijwel iedere vereniging/club zijn uitrusting kan vinden dat bij hun passend is.