Rapidité - Qualité - Efficacité

J'ai commandé, rapidement livré, bonne communication sur les articles manquants ou les délais de livraison.

Snelle levering - goede prijs

Zeker aan te raden

Goeie service, snelle levering

Bestelling werd correct afgehandeld en snel geleverd

Vlotte bestelling, vlotte levering

Vlotte bestelling, vlotte levering

Zeer vlot verloop van aankoop, levering en (deels) retourneren!

Alles is zeer vlot verlopen! De helpdesk reageert snel!

Goede kledij

Algemeen tevreden, maar jammer dat je geen kledij kan ruilen voor een andere maat! Ook kan de levering soms lang duren.

Het is fantastisch!

Het is netjes binnengekomen en het was ook goed verpakt.

Snelle levering en ook snelle reactie als je een vraag hebt!

Niets ontvangen

Mijn pakje is volgens post nl toe gekomen maar ik ontvangde niets

Perfecte kwaliteit van ballen

Levering perfect verlopen Ballen zijn prijs kwaliteit super !

Kwaliteit boven kwantiteit

Ik ontvang mijn bestelde spullen altijd op tijd en de kwaliteit is altijd goed! Prijs is vergelijkbaar met andere sites top!

op tijd geleverd

product dat besteld werd is in orde

Tevreden over het bestelde product

Ik ben zeer tevreden over het geleverde product. Alleen jammer dat de extra gratis promo producten niet werden mee geleverd. Na contact op te nemen zou het liggen aan een onduidelijke webpagina en dat er nog klanten dit problemen hebben aangekaart. Jammer dan dat je als reactie krijgt dat het promo product met een volgende bestemming gratis zal worden mee gestuurd. Maw ik moet eerst opnieuw een bestelling doen. Zoals al gezegd over het bestelde product geen klachten.

Zoals verwacht uitstekende service

Aankoop zoals altijd super verlopen. Meteen weten wanneer en waar je pakket is. 2 dagen later proper ontvangen. Wat wil een mens nog meer

Alles Top

Aan te raden,snelle levering

Gedaan wat men moet doen... Alles naar wens

Zeer goed.

Snel en goede service.

Teamsware heeft een groot assortiment, waarbij de prijzen van de topmerken scherp zijn en de levering snel. Eerste, maar zeker niet laatste bezoek, shop om te onthouden!

Ben tevreden en was vlug geleverd

Ben tevreden en was vlug geleverd

Very good

Good price as well not too expensive

OK

Mooi netjes op tijd geleverd.

Super levering

Mooie spullen en een super snelle levering!

Chauffeur steekt meestal het pakje in de brievenbus zonder aan te bellen, dus geen handtekening

Super en snel binnen!

Super en snel binnen!

Vlot

Alles is vlot gegaan, zowel de bestelling als de verzending.

Over Teamswear

In België en Nederland is Teamswear al vele jaren een grote speler op het gebied van teamwear en sportkledij. We specialiseren ons in het uitrustten van verenigingen, clubs ,teams enz. Teamswear biedt een keuze uit verschillende merken als Jako, Erima, Nike, Patrick, Joma, Hummel, enz... Door onze samenwerking met verschillende merken kunnen we een ruim aanbod in kleuren en modellen van sportkledij geven. Dit maakt dat vrijwel iedere vereniging/club zijn uitrusting kan vinden dat bij hun passend is.