Prima en snelle service

Uitstekende service!

Een zeer goede site. Ik zou dat iedereen aanraden die voetbalsitems wilt kopen.

Al vaak besteld via Teamswear, quasi altijd perfect in orde. 1 keer hadden ze echter een artikel niet in voorraad en werd hierover niet gecommuniceerd waardoor ik dit ook niet wist.

zeer goed

het was in orde en optijd geleverd

Super goede kwaliteit

Goed materiaal, goeie prijs, tevreden klant

20 voetballen besteld. Snel geleverd. Kwaliteit. Zeer redelijke prijs. Wat kan een mens nog meer verlangen?

Top service!

Overal op zoek naar een 6 inch basketbal van Spalding. Sommige webshops zijn vaag over de levering. Bij Teamswear vond ik em en ik vertrouwde de (bezorg)service. Terecht, want binnen een dag werd de prachtige basketbal bezorgd. Bedankt!

Tevreden en snel

Geen problemen gehad en snelle afhandeling .

Snel geleverd ook super gewoon

Snelle en goede levering

Ik vind een geweldige site je vind alles direct geleverd goed bez8g ;)

Uitstekend!

Zowel de kwaliteit van het product als de service zijn uitstekend bij Teamswear. Dankjewel, zeker in deze tijd van corona doet het deugd dat we via jullie service verder kunnen!

Levering correct en op tijd zoals aangegeven

Niets aan te merken. Alles vlot verlopen !

Koop hier niks, tenzij je je geld kwijt wilt

Bestelling geplaatst midden januari 2020. Tijdens deze bestelling stond er duidelijk te lezen dat je gratis kon retourneren. Toen ik mijn retourlabel wilde aanmaken op de website, bleek dit niet te kunnen. Ik moest hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Eind januari 2020 mijn pakketje retour ingeleverd <-> vandaag 29/04/2020 ofwel dus 3 maand later nog steeds geen geld retour ontvangen. Eerst zei men mij dat het zou komen. Na het een aantal keer gevraagd te hebben, bleek de fout bij DPD te liggen die mijn pakketje zou zijn kwijtgeraakt? Ik moet heel de tijd maar wachten op een antwoord van DPD dat er niet komt. Ik krijg geen updates meer van Teamswear of DPD. Ik ben mijn geld dus al 3 maand (1/4 jaar) kwijt. Wanneer dit bij andere webshops zou gebeuren, zouden zij me al terugbetalen terwijl ze het antwoord van DPD afwachten. Hier dus niet het geval. Ik koop nooit meer bij Teamswear!

topservice

snelle en correcte service, mooi verpakt en snel geleverd

Eerste bestelling (privé gebruik): eerste ervaring: alles O.K.

Ik kocht een paar kniekousen (voetbal, enz...). Een probeersel omdat ik (80) gewone compressie sokken niet optimaal vind. Deze eerste ervaring is absoluut positief qua lengte, wat betreft het materiaal is het nogal zwaar, dus warm. Ik veronderstel dat gelijkaardige kniekousen ook in een lichtere materie verkrijgbaar zijn en meer uitgesproken "compressie". Ga op zoek in jullie catalogus.

sneller dan om het even wie, geen schade aan het pakket, stiekem in de brievenbus!!! top top top. Thanks and take care.

zeer tevreden!

Super service en snelle levering! zeer snel respons op mails, bedankt!

De volgende dag perfect geleverd!

De volgende dag perfect geleverd!

Snelle levering, prima product, heel tevreden.

Super blij mee

Super tevreden mee betrouwbare site

Juiste en snelle levering

Vlotte en snelle levering

Prima trainingspak

Pak voldoet aan de verwachting

Perfect geleverd.

De ball werd juist geleverd, spijtig dat de site geen afmeting vermeldt van de bal. Via mail kreeg ik geen antwoord op mijn vraag.

Bestellen is eenvoudig, er volgt aansluitend een heel duidelijke communicatie over de levering die bovendien heel snel plaats vond.

Over Teamswear

In België en Nederland is Teamswear al vele jaren een grote speler op het gebied van teamwear en sportkledij. We specialiseren ons in het uitrustten van verenigingen, clubs ,teams enz. Teamswear biedt een keuze uit verschillende merken als Jako, Erima, Nike, Patrick, Joma, Hummel, enz... Door onze samenwerking met verschillende merken kunnen we een ruim aanbod in kleuren en modellen van sportkledij geven. Dit maakt dat vrijwel iedere vereniging/club zijn uitrusting kan vinden dat bij hun passend is.