Very good

Very helpful at the centre. Offered to change our purchase if it didn’t suit our furniture. Delivered it the next day to our door. Couldn’t be more helpful. Excellent service.

Een TOP ervaring

Wat een directheid en vlotheid, zowel in contact (direct per whatsapp) meedenken, flexibiliteit en afleveren. Supervriendelijk en klantgericht. De levering van mijn grote (en waanzinnig mooie) Apple-Bee loungeset moest minstens een maand bij de winkel in de opslag blijven omdat ik later in Spanje aankwam. Geen enkel probleem. Eenmaal aangekomen was 1 berichtje genoeg en 2 dagen later stond de fantastische set op mijn veranda. Ik woon in het achterland van Andalusie, in een vallei. Ver rijden voor de mensen van de Tropen. Niets was een probleem. TOP TOP TOP

Perfetto!

Molto bene. Gentilezza, professionalità, prodotti di qualità e servizio eccellente.

• Ci consiglieresti? Si

Goede service en snelle levering

Maandagavond de winkel bezocht, dinsdagmiddag alle producten bezorgt en gemonteerd. Erg blij met deze snelle service en met de prachtige loungebanken en eettafel/stoelen. De kwaliteit ten opzichte van andere winkels die wij hebben bezocht in Spanje is echt beter! Ze spreken Nederlands (en nog meer talen), ook erg prettig. Zeker een aanrader deze winkel.

Geweldige service. Van harte aan te bevelen. Fijne mensen die met je meedenken

Top ervaring!

Calidad y Confort

Íbamos buscando un conjunto de jardín y nos atendieron muy amablemente y el servicio de entrega súper rápido, sin duda lo recomendaría.

• ¿Nos recomendarías?

Zeer tevreden over de service

Veel aanbod

Marit heeft ons heel prettig geholpen om een keuze te maken.

Nieuwe tafel perfect af geleverd, blad kwam beschadigt uit de verpakking. Zelfde dag nieuwe geleverd en perfect behandeld

Zeer gastvrije ontvangst

Goede uitleg, alles op voorraad, snelle bezorging! En lekkere koffie!

Mooie winkel, mooie spullen, relaxt en binnen 1 dag bezorgd

Zie boven

prachtige spullen en een uitstekende service

We zijn vriendelijk en deskundig geadviseerd en hebben een goede keus kunnen maken. Onze aankopen zijn de volgende dag bezorgd, ter plaatse gemonteerd en netjes opgesteld. Ook kregen we 'huiswerk' voor wat betreft het onderhoud. Al met al een prima service. We genieten dagelijks van onze spullen!

CONTENTA Y ESTRESADA

Con respecto al mobiliario , estoy muy contenta con la compra. Hubo un problemilla con la hora de traer los muebles que se adelantaron a la hora que me dijeron, y fue un poco estresante. Pero por todo lo demás muy bien y los muchachos muy amables.

• ¿Nos recomendarías?

Kwaliteits meubelen

Mooie keuze aan kwaliteitsvolle tuinmeubels, vriendelijke verkoopster. Correcte leveringstijd en hulp bij het samen opstellen van de tuinmeubels, vriendelijke chauffeur

Perfecto como siempre

Muy buen producto, a buen precio y un servicio impecable.

Perfekt

Proffsigt och snabbt med väldigt bra produkter!

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Exceptionally good

Very nice, helpful people, good coffee, good delivery service

Top service, veel voorraad en snelle levering

prima zaak

Ruim aanbod van hoge kwaliteit, aardige personeelsleden en lekkere koffie!

Geweldig!!!

Vandaag terrastafel met stoelen afgeleverd door twee bijzonder vriendelijke mannen, die alles netjes uit hebben gepakt en op hun plaats hebben gezet en mij ook nog bijzonder goed van advies hebben gediend!! Zal de Tropen altijd aanbevelen aan anderen!!

Grote toonzaal met een ruim assortiment, professionele dienstverlening

Wij kochten recentelijk een Cosi vuurtafel en een Grandhall barbecue bij De Tropen. Wij waren zeer tevreden over de ontvangst in de toonzaal, over de gegeven uitleg en over de dienstverlening in het algemeen. De aangekochte goederen voldoen helemaal aan onze verwachtingen en de snelle levering de dag na aankoop werd geapprecieerd. Onze positieve ervaring werd echter overschaduwd door het feit dat we de barbecue die we bij De Tropen aankochten, een paar dagen later een pak goedkoper geprijsd zagen in een lokale barbecue shop. Dat gaf ons geen goed gevoel.

Large choice,Nice product and Nice servie

Great service and and advice by very nice staff. Great design and quality product for our new outdoor lounge in our holiday home in Canillas de Aceituno

Quality Products and Great Service

De Tropen sell a great range of top quality outdoor furniture in a fabulous showroom backed up with friendly and professional service. Unlike many other stores they also hold a large stock which means we didn't have to wait for weeks to receive our furniture. We placed our order on Saturday and received delivery on Monday. Their delivery team also took great care in setting up and installing our furniture. Overall, our customer experience was first-class and we've already placed a second order!

Goede en klantvriendelijke service

Friendly, flexible and on time

All good. Pillows of one sofa had to be relaced. Otherwise, all food