Pluspunten

Bolddata heeft ons een gespecificeerd adressenbestand kunnen aanleveren.

Pluspunten

Uiterst professioneel. Hebben goed meegedacht met mijn opdracht. Klantvriendelijk met veel kennis in huis.

Pluspunten

BoldData heeft ons tot nu toe altijd voorzien van zeer waardevolle leads. De gegevens zijn altijd up-to-date en hebben ons dus veel nieuwe klanten opgeleverd. Ook de communicatie met BoldData zelf verloopt altijd erg goed. Ze denken mee en in opplossingen en hebben ons bijvoorbeeld aan een goede copywriter geholpen. Dank nog daarvoor!

geen

Positive

Best data I ever had came from Bold Data. Got more costumers than I could imagine from Countries like USA, Spain, South Africa etc

4 stars: good service, well treated

Quick, flexibele and reliable

Positive

Extremely reliable, high uality service, and very competive prices. Excellent! The very best firm we've ever worked with.

Suggestions

Keep up the good work.

3 stars: fine, a reasonable experience

Daan was quite helpful

Suggestions

Try to reduce the number of invalid emails and eh en you send offer , mention in the contract refund / discount option in case customer already has some adresses

Pluspunten

razendsnelle offerte via de website, en minstens zo snelle levering van je bestelling, top~!

Pluspunten

Snelle respons op onze vragen. Denken goed mee.

Pluspunten

Bold Data levert niet alleen data, maar adviseert en denkt mee. En dat is de toegevoegde waarde waar wij maar ook onze opdrachtgevers blij van worden. De korte lijnen en het snelle schakelen daar nog bij opgeteld maakt dat wij meer dan tevreden zijn met de samenwerking.

Pluspunten

Jullie denken mee over de doelgroep en hoe deze het best kan worden bereikt.

Moest vorige keer lang wachten op de adressen. Toen ik belde bleek dat jullie vergeten waren ze te verzenden, terwijl er wel al betaald was.

Pluspunten

Meedenkende mensen, die naast hun eigen commercieel belang - ook het belang van de klant voor ogen blijft houden! Een aanrader voor eenieder die een nieuwe markt wil ontginnen...

Pluspunten

snelle reactie en met het gewenste resultaat

Pluspunten

Professionele uitstraling, prettige 'tone of voice'.

Data voor B2C markten (is lastig, weet ik)

Pluspunten

Ik had mijn database dezelfde dag nog binnen. Snelle service en goed advies!

Pluspunten

Top Sales Executives

More!

Positive

BoldData did a great job, helping us to reach dairy farmers world wide!