Pluspunten

Fijn samengewerkt met Pieter aan de verzending van onze educatiemailing. Hij dacht mee, paste aan waar nodig en stuurde een heldere rapportage. Als klap op de vuurpijl hebben er ook nog eens docenten gereageerd waar we heel blij mee zijn!

Pluspunten

De jongens zijn correct. Bellen terug. Geven advies en denken mee.

Tot op heden nog niet ontdekt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelheid van handelen

leveren jullie zowel B2B als B2C? ofwel specialisme aangeven

Pluspunten

Er wordt meegedacht over je adresselecties, afspraken worden nagekomen en aanpassingen in selecties worden snel doorgevoerd. Van de gebruikers hoor ik geen klachten over de data kwaliteit (waardoor ik er van uitga dat ze tevreden zijn want als ze een argument zien om niet te scoren gebruiken ze dat ook)

Een online tel-tool zou prettig zijn. In sommige stadia van het verkoopproces hoef je alleen een aantal adressen en eventuele prijs te weten (indicatie). Dan hoeft er bij Bolt niemand een offerte te maken waarvan nog behoorlijk onzeker is of het ooit iets wordt.

3 stars: fine, a reasonable experience

Positive

Always delivering what we are asking for or they will find it for us. Glad we found BoldData for all our addresses, emails and phonenumbers!

4 stars: good service, well treated

Positive

Very fast response and good customer service

Suggestions

The data could be a bit more accurate/updated (it is probably 90 %correct and 10 % incorrect at the moment).

Thanks Cecilia, Very helpfull feedback. E-mail addresses always have a bit more incorrect data than postal and phone data. But it's our missing to have the most accurate company database in Europe.

Pluspunten

Snelheid van levering, Flexibiliteit in aanpassingen mailinglist Emailadressen op persoonlijke naam van directeur is relevant en persoonlijk!! Geen klachten, laag percentage uitschrijvers, dus goed bestand qua bron, betrouwbaarheid en relevantie van onze boodschap via Schipholpost.com voor de prospect. Bedrijven kunnen via ons internationaal post versturen voor gemiddeld 20% lager budget met behoud van bezorgkwaliteit. Open-rate gemiddeld 25% dat vind ik netjes, zeker gezien we pas 3 maanden actief zijn. 1 concrete aanvraag die mogelijk 5.000 euro oplevert voor de investering van 700,- euro: mogelijk in 6 maanden nieuwe order plaatsen

Liefst in de toekomst een gerichte mailinglist van webshops, uitgeverijen en drukkerijen die internationaal versturen.

Pluspunten

Snelle afronding Goede service Goede bestanden

Pluspunten

Snelheid, goede prijs, ondersteuning, meedenken.

Pluspunten

Bolddata heeft ons een gespecificeerd adressenbestand kunnen aanleveren.

Pluspunten

Uiterst professioneel. Hebben goed meegedacht met mijn opdracht. Klantvriendelijk met veel kennis in huis.

Pluspunten

BoldData heeft ons tot nu toe altijd voorzien van zeer waardevolle leads. De gegevens zijn altijd up-to-date en hebben ons dus veel nieuwe klanten opgeleverd. Ook de communicatie met BoldData zelf verloopt altijd erg goed. Ze denken mee en in opplossingen en hebben ons bijvoorbeeld aan een goede copywriter geholpen. Dank nog daarvoor!

geen

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Best data I ever had came from Bold Data. Got more costumers than I could imagine from Countries like USA, Spain, South Africa etc

4 stars: good service, well treated

Quick, flexibele and reliable

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Extremely reliable, high uality service, and very competive prices. Excellent! The very best firm we've ever worked with.

Keep up the good work.

3 stars: fine, a reasonable experience

Daan was quite helpful

Suggestions

Try to reduce the number of invalid emails and eh en you send offer , mention in the contract refund / discount option in case customer already has some adresses

Pluspunten

razendsnelle offerte via de website, en minstens zo snelle levering van je bestelling, top~!

Pluspunten

Snelle respons op onze vragen. Denken goed mee.

Pluspunten

Bold Data levert niet alleen data, maar adviseert en denkt mee. En dat is de toegevoegde waarde waar wij maar ook onze opdrachtgevers blij van worden. De korte lijnen en het snelle schakelen daar nog bij opgeteld maakt dat wij meer dan tevreden zijn met de samenwerking.

Pluspunten

Jullie denken mee over de doelgroep en hoe deze het best kan worden bereikt.

Moest vorige keer lang wachten op de adressen. Toen ik belde bleek dat jullie vergeten waren ze te verzenden, terwijl er wel al betaald was.

Pluspunten

Meedenkende mensen, die naast hun eigen commercieel belang - ook het belang van de klant voor ogen blijft houden! Een aanrader voor eenieder die een nieuwe markt wil ontginnen...

Pluspunten

snelle reactie en met het gewenste resultaat

Pluspunten

Professionele uitstraling, prettige 'tone of voice'.

Data voor B2C markten (is lastig, weet ik)

Pluspunten

Ik had mijn database dezelfde dag nog binnen. Snelle service en goed advies!