uitstekend

Ik zocht naar vitamine D3 met olijfolie en die heb ik hier gevonden. Zeer tevreden !

Fijne, goede producten en snelle levering

Zo fijn geen verzendkosten en gratis product kiezen en klantenkorting.

Betrouwbaar en vlotte levering met Post NL

Voor het eerst bij Pharmahorse een bestelling geplaatst voor onze paarden. Je krijgt ook nog een aantal producten gratis bij je bestelling. Dat is natuurlijk altijd fijn en deze kwamen ook nog goed van pas. De producten wordt vlot geleverd. Heel tevreden over Pharmahorse.

Tevreden paarden met behulp van Pharmahorse

Onze paarden hebben baat bij de producten van Pharmahorse. De supplementen doen hun werk, is eenvoudig te mengen met krachtvoer of balancer. De producten worden ook altijd netjes verpakt en afgeleverd. Wanneer een product niet voorradig is ontvangen we op tijd een email en wordt het betreffende bedrag terug gestort.

Altijd kwaliteit en ook nog snelle levering

Ik heb 21 paarden van jong tot oud en van recreatie paard tot wedstrijd paard en supplementen zijn een noodzakelijke toevoeging bij het dagelijkse voeren. Onze paarden zijn op en top gezond!

Top!!

Duidelijke site, snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding. Ga zeker vaker producten bestellen bij jullie!

Snelle levering, nette prijzen

Fijn bedrijf, snelle levering, nette prijzen. Jammer dat er geen duidelijke productomschrijving/werking op de site genoemd mag worden. Vragen worden ook snel beantwoord. Leuke acties.

Super leuk met de extra gratis producten waaronder ook nieuwe producten die dan getest kunnen worden

Snelle levering!

Alles snel en netjes geleverd,

heel goede producten

Heel goede producten die betaalbaar zijn, mijn honden staan op glucopro en ze doen het er beter op dan op het product dat ik bij de dierenarts kon kopen.

Snelle levering en een goede kwaliteit.

Zie boven.

Aanbiedings prijs op de site , maar niet bij afrekenen

Ik wilde een product bestellen er stond een aanbiedingsprijs bij. Na toevoegen in winkelmandje en bij af willen rekenen reguliere prijs. Mail gestuurd antwoord hierop was , dat actie afgelopen was. Of te wel je lekker ergens makkelijk van af maken .

Beste mevrouw, Bedankt voor het schrijven van een review over ons bedrijf. De introductie actie op dit product was een week geldig, van 1 april tot en met 8 april, de actie verliep op vrijdag 8 april om 23.59 u, dit wordt dan uitgevoerd door een geautomatiseerd proces. We ontvingen op 9 april van u een mail dat de actieprijs niet meer geldig was in de winkelwagen, dat klopt dan ook omdat toen de actie was afgelopen. Het kan inderdaad wel dat u op de pagina van het product nog de actie prijs zag, dit komt door de cookies die een website gebruikt en dus kleine deeltjes van uw internetgebruik opslaat, wellicht dat u dus de pagina nog open had staan van vrijdag 8 april. De prijs in de winkelwagen is altijd leidend. Het is vanuit onze kant niet dat we onszelf ergens makkelijk vanaf willen maken, echter hebben we actievoorwaarden waar we onszelf aan houden. Bestellingen die gedaan worden buiten de actieperiode kunnen daarom helaas geen gebruik maken van de actie. We vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team PharmaHorse

Simpel en snel geregeld.

Spreekt voor zich.

zeer goede producten

Snelle levering en blij met de leuke korting als terugkerende klant. Mijn paarden eten het makkelijk in de slobber. Ook leuk om de extra gratis producten te krijgen.

Snel

Snel en correct

Produkten zijn makkelijk te vinden en super snel geleverd!

Fijne Produkten, makkelijk te vinden en snel geleverd.

Snelle verzending

Vlot in huis.

Fijne producten

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Fijn dat je bij stapelen gratis producten krijgt. Dit maakt meerdere dingen in een keer bestellen leuk.

Snelle bezorging

Snel bezorgd,goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorging zou zijn.

Fijne producten en service

Fijne producten en altijd snelle levering na bestelling

Makkelijk,snel en goed

Makkelijk te bestellen Snel bezorgd Tevreden over de producten.

top service en snelle levering!

Ik bestel altijd het zelfde product, meestal heb ik het de volgende dag in huis. nu past het ook in de brievenbus. Ben prima tevreden.