Ik bestel altijd bij Pharma Horse en het gaat altijd goed of ik nu bestel voor de paarden of de honden. De site werk prima.

Super online shop

Super snel geleverd goede kwaliteit

Goede ervaring, super producten en vriendelijke klantenservice.

super producten en super service

Super producten zonder toevoeging van vulmiddelen en daarnaast een goede service

goede producten

Mijn honden doen het super op de supplementen. Door de supplementen kan mijn 14 jarige nog mee met de jonge generatie. Spijtig dat niet altijd alles op voorraad is.

Is goed

Makkelijk te bestellen. Goede kwaliteit.

Super producten! Altijd heel blij mee!

Als je het artikel in de winkelkar kunt krijgen is het snel geleverd

Als je het artikel in de winkelkar kunt krijgen is het snel geleverd. Spijtig genoeg zijn er bepaalde voedsel additieven in een bepaalde verpakking die je kunt aanklikken maar als het erop aankomt krijgt ge de melding dat het niet voorradig is! Meld het dan op het artikel zelf dat het niet meer geleverd kan worden!

top

superkwaliteit: als je alles laat maken door een apotheek dan weet je wel wat de kwaliteit is. Dus alles wordt gemaakt alsof het voor hun eigen paard is. KLAAR

Goede spullen snel verstuurd

Koop hier graag, prijs is gunstig, vragen worden snel behandeld en een redelijke prijs

Ik ben heel tevreden.

Goede producten en service

Altijd producten van goede kwaliteit. Snelle levering en top service

heel fijn

al mijn bestellingen altijd snel binnen en heel fijn dat alles erbij staat wat er in zit

Vlotte levering, en altijd zit er wat leuks bij

Goede service en snelle levering

Wij zijn erg tevreden met de supplementen van Pharmahorse. Onze paarden doen het er goed op en de snelle levering is ook fijn! De klantenservice reageert snel bij vragen en kan ook goed advies geven als je twijfelt wat je paard nodig hebt.

Goed prijs kwaliteit verhouding. Snel geleverd.

Snelle service en goede producten

Snelle levering, goede service

Veel verschillende producten, altijd een kadootje bij je bestelling. Snel geleverd

Altijd correct en snel geleverd

Leveren goede producten en de afhandeling is altijd snel en correct.

Verschillende producten gebruikt

Ik heb nu diverse supplementen gebruikt bij mijn paard . Ben er tevreden mee.

Fijne producten snelle levering

Ik bestel al jaren diverse producten om mijn paarden te ondersteunen. Altijd een fijn resultaat

Super producten en super service!

Ik bestelde altijd supplementen voor mijn honden in Nederland bij en nu na emigratie naar Portugal kan ik gewoon bestellen en wordt het ijn Portugal afgeleverd. Super service en snel, en de producten gebruik ik al jaren voor de honden en ze doen het super ;-)

Goede kwaliteit en snelle aflevering

Product is snel geleverd en is goed van kwaliteit.

Kievitweg 4

4791RW Klundert