Eerste maal

Eerste maal

Prima producten.. en altijd snel geleverd!

Prima snelle levering

Zeer goed de spullen worden altijd optijd en Goed geleverd. Vind het wel een leuke service dat je gratis artikelen krijgt.

Goede producten en snelle levering prima prijd

Goede producten en snelle levering prima prijs

Super tevreden

Snel bezorgt, gratis levering en heel blij met het product

Super goed

Ben heel hele tevreden klant. Ze verkopen top producten en hebben hele goede service

Prima.

Snelle levering en goede producten.

Super producten, service en zeer klantvriendelijk

De producten zijn van hoge kwaliteit zonder extra toevoegingen zoals suikers. De service en de klantvriendelijkheid van dit bedrijf is geweldig. Je voelt je echt gehoord bij 'problemen', ook als Pharmahorse hier voorafgaand niks aan kon doen om deze te voorkomen.

super service

Woorden schieten te kort ! Stipte levering tijden, goede samenstellingen vd kruiden. Correct naar de klant toe, Voor mijn paarden kies ik zeker 100% Pharmahorse.

arthrose du chien

je traite ma chienne Maya, depuis un mois et demi avec glucopro , j´ai pu constater d´énormes progrès, j´ai pu arrêter les traitements anti inflammatoires, ce traitement à raison de trois prises par jour est complété par des oméga 3, alors que j´envisageais une opération de la hanche dans le futur tellement elle souffrait, elle a retrouvé sa joie de vivre et moi de même, j´ai beaucoup de plaisir à la voir gambader comme par le passé. Maya est une femelle Dog allemand grand chien présentant souvent des dysplasies plus le S.A.V de cette société en vraiment très`efficace et sérieux

Très bons produits

Les produits de chez Pharma Horse sont vraiment très adaptés. Suite à un souci de livraison, le service client a trouvé une solution pour me satisfaire. Merci à vous

Zeer goede service snel met leveren alleen mijn paard kan niet tegen het product deze krijgt last van diarree (streep op been) dus moeten stoppen met supplement (mijn paard is gauw gevoelig op darmen helaas)

Prima, snelle levering!

De producten zijn prima, de paarden eten het graag op en het doet hun gezondheid goed!

Fantastische service

Altijd op tijd geleverd. Altijd terug kom korting!!

Hele fijne producten om mee te werken. Goede service

Super Service

Altijd alles op voorraad, en altijd de volgende dag geleverd. Als enige puntje van verbetering zou ik liever korreltjes dan het hele fijne poeder dat verstuift gelijk als een paard zijn neus in de voerbak steekt (ook al roer je het goed door).

Altijd snelle levering en korting + presentje als terugkerende klant waardeer ik erg.

Goede en snelle service.

De bestelling kwam zeer snel en goed verpakt.

Mijn paard ziet er top fit uit, mede dankzij producten van Pharmahorse

Ik ben zeer tevreden over de producten van Pharmahorse, waar ik eerst product voor product probeerde, ben ik recentelijk volledig overgestapt op hun producten. De voornaamste reden in het begin was het lage suikergehalte van Pharmahorse producten, inmiddels ben ik ook meer dan overtuigd over de werking van hun producten. Mijn merrie ziet er top uit, voelt mega fit aan en ontwikkelt een goede/gezonde spiermassa. Zelfs in de periode dat ze een lichte blessure had, zag ze er nog steeds top uit en verloor weinig spieren.

Snelle levering en leuk iets extra’s bij de bestelling

Duidelijke website, goede prijs/kwaliteit verhouding en altijd snelle levering.

Uitstekende producten

De producten zijn van goede kwaliteit en gemakkelijk te gebruiken. Mijn paard en ik zijn er enorm tevreden van. Wij gebruiken het met plezier!

Klantvriendelijk blij met Aankoop merk lossigheid en concentratie bij m’n pony

Snelle levering, goede prijs kwaliteit.

Goede, zuivere producten, snel geleverd

Wij gebruiken best veel producten van Pharmahorse voor onze sportpaarden. Eerlijke en zuivere producten waarbij het duidelijk is wat je precies aan ze geeft Wij houden onze paarden op deze manier fit en gezond zodat ze optimaal kunnen presteren als wij het van ze vragen. We willen graag dat ze na hun sportieve carrière nog een mooi en gezond pensioen tegemoet gaan. Ook onze oudere paarden staan er nog top bij! Bos Horses