Goeie snelle service

Makkelijke website Altijd een gratis product Goeie en snelle levering

Snelle levering, ik nog een extraatje erbij

betrouwbaar

Altijd netjes op tijd geleverd, klantvriendelijk, het product Pharmadog gebruik ik nu al 9 voor mijn Spaanse zwerfhond. Ze liep regelmatig mank en had vroege artrose. Ik ben dit direct als ondersteuning gaan geven. Mooie prijs voor kwaliteit (voor zover ik dat als leek kan beoordelen).

heel veel keuze

Kan nog niet echt beoordelen want het is mijn eerste bestelling

Super snelle levering! Fantastisch producten.

Zo'n fijn bedrijf. Levering is echt de volgende dag. Bestelling klopt altijd en supplementen zijn gewoon van goede kwaliteit.

vriendelijk en duidelijke website

Ik had om een supplementen advies gevraag en ze hadden alles er zo goed in beschreven ook wat het zou gaan helpen. De website vind ik overigens er duidelijk en ook fijn dat ze aangeven wat er in zit!

Top top top bedrijf!

Ik kan alleen maar Vol lof over de service van dit bedrijf praten. Ze hadden per ongelijk een deel van mijn order niet bezorgd. Ik miste nog mijn 1 kilo spirulina en de gratis 0,5 liter lijnzaad. Nadat ik een mail had gestuurd dat mijn spirulina niet geleverd was kreeg ik direct een reactie met verontschuldiging dat deze eraan zou komen. Ik had pas later door dat de gratis 0,5 liter lijnzaad er niet bij zat en stuurde daarna nog een mail dat deze ook nog miste. Als antwoord daarop zeiden om het goed te maken voor het ongemak ik een liter lijnzaadolie erbij kreeg ipv 0,5 liter! De dag erna zou het bezorgd worden. Helemaal top dus! Toen ik een dag later mijn pakket kreeg en open maakte zat er een brief bij met nogmaals een excuses en dat ik om het nog meer goed te maken ipv 1 kilo spirulina die ik had besteld, 3 kilo had gekregen! Gewoon wauw! Nou dit was natuurlijk helemaal niet nodig geweest en was al enorm blij met de 0,5 liter extra lijnzaadolie omdat een fout maken menselijk is, maar dit was ronduit super en geweldig! Zo hou je zeker je klanten zeer tevreden en zal dan ook mede door deze top service mijn spullen alleen nog maar hier bestellen! Hierbij dus alsnog super bedankt voor de service, moeite en extra’s 😊

Goed, snelle levering

Snelle levering, makkelijk bestellen

Altijd super service!

Als je ergens een probleem mee hebt of niet weet wat en of je iets ter ondersteuning kunt geven, hoef je maar een bericht te sturen en dan krijg je goede, zorgvuldige uitleg en advies.

Prima service en kwaliteit

Mooie producten

Al jaren heel tevreden over Pharmahorse. Producten werken erg goed en een goede service.

Snelle levering, goede kwaliteit

Super goede ervaring.

Kruiden top

Ik ben heel erg tevreden over producten van PARMAHORSE

Fantastisch!

Goede producten! Snelle levering, leuk om wat extra’s te krijgen bij een bestelling. Zo ook de korting bij een volgende aankoop.

Perfectie bestaat niet

Voldoende Info. Snelle levering.

Snel en de klantenservice of hou jullie dat noemen, uiterst vriendelijk

Als boven

Goede spullen, goede prijs. Leuke gr atis items

Kwaliteitsvolle producten aan schappelijke prijzen, razendsnelle levering en topservice!

100% zuivere kwaliteitsproducten die zelfs de meest kieskeurige eters probleemloos opeten. Goede resultaten mee, paarden zien er super uit en voelen fijn aan! Schappelijke prijzen, razendsnelle levering en topservice wanneer producten bv niet voorradig zijn. Heel tevreden!

Goede service en kwaliteit

Met een leuke Sinterklaasactie bij de Black Friday-deal kan het toch niet meer stuk hè :-)

Goede producten en uitstekende services

De producten zijn van goede kwaliteit en hebben de juiste werking! Vandaag besteld volgende dag in huis! Ideaal zelfs nu in de december drukte kreeg ik mijn producten de volgende dag!

Snel, goed en gemakkelijk.

Overzichtelijke website, goede producten en snelle levering.

Makkelijk bestellen, betalen, volgende dag in huis

Bij mijn bestelling nog een leuke attentie (Gratis spons, wortel, liter lijnzaadolie) + nog een gratis probeerzakje van een supplement naar keuze! TOP!!

Kwaliteit en service binnen een dag geleverd!!

Ik vind de producten van prima kwaliteit en zonder toevoegingen, dus helemaal goed. De levering is altijd snel en de beloningen met korting EN gratis producten maakt het plaatje compleet!

Snelle en de juiste levering, leuk presentje gehad. Nooit problemen gehad. Makkelijk te bestellen.