Altijd top levering

Snelle levering altijd top

De kwaliteit en de service bij pharmhorse is super goed

Erg tevreden!

Heel blij met het ruime assortiment,de snelle levering en de goede producten. Paarden hebben er echt baat bij en merk duidelijk verschil als het even op is ;) Het fijne is dat het ook schone producten zijn die in de Topsport gegeven mogen worden.

Fijne producten, netjes geleverd

Fijne producten, netjes geleverd. Mijn mini Tinker met artrose doet het supergoed op de glucose support. Veel minder pijnstilling nodig (1/4 van wat ze eerder kreeg). Ze loopt soepel en is weer zichzelf. Onze arabier is meer in balans, reageert minder gestresst, met de calm mix. Eerste bus beide 2 schepjes pd , nu 1 schep pppd.

Snelle levering hoed verpakt duidelijke site rnz enz

Snelle levering en goede producten

Snelle levering na bestelling en producten van goede kwaliteit.

kwaliteit

Zeer tevreden mee!

Zeer tevreden.

Uitstekende producten en goede service. Gebruik voor een jong paard en een oud paard glucosamine met msm en je merkt bij het oudere paard dat ze soepeler is dan dat ik het niet gebruik. Voor het jonge paard gebruik ik het preventief omdat hij in de groei is. Ook heb ik een grote hond die zonder de glucosamine moeilijker loopt en sneller last heeft van zijn gewrichten en met anderhalve tablet goed uit de voeten kan.

zeer goed

Dit bedrijf is top . Als ik avonds bestel is het de volgende dag al binnen . En er zit altijd een gratis kleinigheidje bij

prima, altijd alles netjes op tijd geleverd

netjes op tijd geleverd en goede prijs/kwaliteit verhouding

Goed product

Snelle levering !! En goed product .

top!

snelle levering van goede producten

Zeer positief

erg blij met de keuze om een supplement bij Pharmahorse te kopen. Na een paar dagen zag ik al effect bij mijn paard.

Zeer tevreden,

Duidelijke uitleg bij de producten, Snelle levering. Wat ik wel mis is het advies wel wel en niet samen gegeven kan worden. Of er bepaalde producten zijn die je niet samen moet geven aan een paard ivm mogelijke tegenstrijdige werkzaamheid. Dat vraag ik mij wel eens af. Maar verder super tevreden.

Altijd goed, netjes op tijd geleverd en soms mooie aanbiedingen

Altijd goed, netjes op tijd geleverd en soms mooie aanbiedingen

Snelle levering, top product veel plastic emmers

Het product is fantastisch, maar het feit dat er geen grote navul verpakkingen in zakken te koop zijn, maar alleen in emmers, stoort me elke keer weer. Dat zo'n goed natuurproduct dit nog steeds niet geregeld heeft is eigenlijk erg slecht, denk aan al het onnodige plastic afval. Het product is top... maar doe aub wat aan de afvalberg!!

Duidelijke site met bijna altijd voorraad en zeer snelle levertijd

Goede service,mooie producten, goede prijs

Goede producten en snelle verzending

Erg tevreden over de magnesium slobber! Al mn paarden lusten het, zelfs de kieskeurige en de producten zijn ook mega snel binnen!

Goede produkten, vaak diverse hoeveelheden niet voorradig

Goede produkten, leuk dat je een gratis produkt kunt uitzoeken bij je bestelling. Jammer dat vaak de grotere verpakkingen van bijv. proteine niet voorradig zijn.

Uitstekende producten en altijd supersnelle levering

Snelle levering. Goede producten.

Heel fijne website , goede service. Soms is de omschrijven van het product te compact . Mag iets uitgebreider.

De supplementen zijn de beste voor mijn paard. Zeker ook omdat de meeste supplementen smaakloos zijn en goed te mengen zijn onder het voer. Mijn paard is fan.

Snelle levering en goede kwaliteit

Bestelling dag erna al geleverd!