Snelle levering en goede kwaliteit

Bestelling dag erna al geleverd!

Op tijd aan gekomen ..verpakkig heel. Netjes afgegeven aan de deur

goede kwaliteit en snel geleverd

website is duidelijk en eerlijke informatie. Snel besteld en snel geleverd.

Snel geleverd en goede prijs

Prima producten snelle levering

Prima goede producten snelle leveringen top

Wat een fijne duidelijke webshop !

Info over de artikelen is duidelijk. Eerlijke prijzen. Snelle en correcte levering. En belangrijk voor mij is dat er iemand bereikbaar is als er een probleem is of als je een vraag hebt waarvan het antwoord niet op de site te vinden is.

Snel besteld en snel thuisbezorgd.

Zeer tevreden!

Zeer vlotte en correcte service van zeer hoge kwaliteitsproducten

Zeer goede ervaring.

Super producten, super snelle levering

Pharmahorse levert uitstekende kwaliteit producten, onze paarden doen het er zeer goed op. De levering is bovendien supersnel, steeds de volgende dag in huis, ook als je in de avond besteld.

Mailcontact en levering goed ervaren

Waarschijnlijk door de drukke periode duurde het antwoord op mijn mail wel een beetje lang. Verder zeer tevreden over het product.

goede producten, snelle levering

levering zeer snel en correct, fijn dat je met stapelkorting gratis producten kan verkrijgen, heb de producten ter ondersteuning van een paard dat een operatie heeft ondergaan om haar te ondersteunen bij haar revalidatie, ze eet het goed in poedervorm, zeer makkelijk te mixen onder het krachtvoeder

goede producten

goede producten en snelle levering!

Ik geef mijn hond al vele jaren glucosamine met succes. Ik ben ooit gestopt maar toen begon ze al snel mank te lopen door arthrose in haar schouders. Snel weer gestart en binnen een week ging het al veel beter. Ze wordt binnenkort 13 jaar en ze doet dagelijks nog een klein renpartijtje met onze andere hond en is ze nog bijzonder vrolijk.

Bestelling zijn snel binnen

Super goede service. Ik had een mailtjes gestuurd, omdat er een product niet meer leverbaar zou zijn. Snel antwoord en top geregeld. Producten waren netjes verpakt.

Goede producten,snelle service.

Prijs kwaliteit is super, site en voorraad kan beter

Ik vind de producten heel fijn en gebruik ze voor onze hele beestenboel, maar er is vaak iets niet voorradig en de website is erg traag en gooit soms ineens je hele bestelling eruit

Zeer fijne producten en service

Goede kwalitatieve producten, daarnaast ook een fijne service zowel qua leveren als aanreden welke supplementen.

Een 10 en een griffel

Zelfs nog zaterdags geleverd de andere deden het op zondag, was ik niet zo happy mee. Eind Nov 2023. Het enigste; er waren een aantal producten niet of de grote verpakkingen waren er niet, ik hoop dat dit was door dat jullie steeds groter worden. Maar niet getreurd, ik probeer het de volgende keer weer. Perfecte producten, goede verpakking en Super levering. En mijn dieren (et moi!)zijn weer happy!!

Producten van zeer goede kwaliteit.

Betrouwbaar en goede service.

Snelle service Goede producten Leuke extra’s

Werd super snel geleverd en mooi verpakt

Goed!

Makkelijke website met voldoende informatie om een keus te maken

Goede producten met snelle en correcte levering

Aanrader! Onze hond doet het goed dankzij magnesium en kurkuma van PharmaHorse. Alleen jammer dat de kurkuma in poedervorm is, smaakt vies en we moeten het in banaan pletten anders lust onze hond het niet.