Werd super snel geleverd en mooi verpakt

Goed!

Makkelijke website met voldoende informatie om een keus te maken

Goede producten met snelle en correcte levering

Aanrader! Onze hond doet het goed dankzij magnesium en kurkuma van PharmaHorse. Alleen jammer dat de kurkuma in poedervorm is, smaakt vies en we moeten het in banaan pletten anders lust onze hond het niet.

Snelle leverin

prima produkten!

Snelle levering van de goede producten! Absolute aanrader.

Goede kwaliteit

Top producten en goed advies

Al jaren tevreden vaste klant!

Ik bestel al sinds een jaar of 5 bij Pharmahorse. De pakketten komen altijd snel aan, bestelling altijd netjes en compleet. Leuke extra goodies en snelle reacties op vragen via de mail. Kortom: super tevreden over Pharmahorse en ik zal hier blijven bestellen!

Goede producten

Goede producten. Pony's doen het er goed op. Het enige nadeel, jammer dat het meeste alleen online te krijgen is.

Goede producten

Goede producten en snelle levering. Helaas, en dit zou wel de reden zijn om deze producten niet meer te kopen, zit alles in plastic emmers. Ik heb kasten vol emmers, navul verpakkingen zijn er niet of alleen in een kleine maat. Ik heb al eerder aangegeven bij phamahorse dat ze grote navul zakken moeten leveren, het is zonde van al het plastic voor het milieu. Dit zou komen zeiden ze, maar nu dik een jaar verder is het nog steeds allemaal in plastic emmers. Echt een verspilling van verpakkingsmateriaal en het milieu. Dit is de reden dat ik pharmahorse niet zou aanbevelen, eenmaal begonnen met de producten is het moeilijk stoppen.

Snelle levering goede producten

Goede snelle levering, erg fijne supplementen paarden eten het prima

Goede producten en goede service

Ben al jaren zeer tevreden.

Mooie producten!

Goede kwaliteit spullen, snelle levering en altijd een extraatje.

Snel, transparant, goede prijzen!

Mijn bestelling is altijd snel in huis, jullie service is zeer goed! Mooie eerlijke producten met goede prijzen, ik koop al mijn supplementen voor mijn paard en hond bij jullie en ben echt zeer tevreden!

Top producten en top service

Al enkele jaren bestellen wij bij pharmahorse en nog nooit heeft het ons teleurgesteld. Van ons mag men in hun producten nog verder gaan in de alternatieve geneeswijzen. Want daar is helemaal niets mis mee zolang doordacht gebruikt.

Product werd snel en netjes verpakt afgeleverd.

Zeer goede service

Mensen van Pharma Horse denken mee in oplossingen als er problemen zijn.

Top service!

Duidelijke website. Mooi cadeautje bij de bestelling. En snelle levering. En top product!

Goede producten en snelle levering.

Ben wel tevreden maar jammer dat niet alle producten die ik wil op voorraad zijn.

Zeer goede service

Steeds op tijd geleverd

Snelle levering !!

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goed verpakt,kreeg nog een zakje slobber voor mijn paard om te proberen

Snelle levering en product zoals verwacht

Was op zoek naar PEA voor mijn ouder flatcoat. Overal wel ter krijgen maar hier lekker snel. Top gewoon.

Snelle en correcte levering

Ik was verrast door de snelheid van de levering waarbij er ook nog iets extra’s in het pakketje zat.

Kievitweg 4 4791RW Klundert