Zeer goede service

Steeds op tijd geleverd

Snelle levering !!

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goed verpakt,kreeg nog een zakje slobber voor mijn paard om te proberen

Snelle levering en product zoals verwacht

Was op zoek naar PEA voor mijn ouder flatcoat. Overal wel ter krijgen maar hier lekker snel. Top gewoon.

Snelle en correcte levering

Ik was verrast door de snelheid van de levering waarbij er ook nog iets extra’s in het pakketje zat.

Super fijne en uitstekende supplementen, zeer zeker de moeite waard.

Altijd een goede verzorging van producten naar mijn adres

Bestel er steeds duo dog voor de hond en bevalt prima

Erg snelle levering scherpe prijzen

Erg snel geleverd s'avonds besteld volgende dag in huis. Heb de multivitamines voor paarden de ene pony eet het zo de andere moest erg wennen aan de smaak

Goede supplementen

Kopen

Snel leveren

Goede producten, snelle service en altijd korting voor vaste klanten!

de Pharmahorse producten zijn van goede kwaliteit. Bij bestellen is het bijna altijd de volgende dag al in huis. Vragen en/of opmerkingen per mail of social media worden snel en netjes beantwoord, eventuele problemen goed opgelost. En leuk voor vaste klanten; je krijgt altijd 5% korting op je bestelling!

Prima producten voor een prima prijs

Hele fijne winkel, snelle bezorging en hele fijne producten. En ik moet eerlijk zeggen dat ik de xtra samples of atenties ook super leuk vind : ).

altijd correct in levering en snel en correcte prijs

Ik vind het super dat je nu zelf je gratis producten kunt kiezen. Nu kan je echt is kiezen wat je nodig hebt voor jou paard.

Snelle levering. Altijd wat leuks extra erbij. Fijne producten om te gebruiken

Top producten, snelle levering

Of het werkt of niet is bij supplementen en kruiden lastig te zeggen. Het gevoel wat je erbij hebt is belangrijk. Helaas mag er niet duidelijk vermeld worden bij de producten waar je het voor gebruiken kunt. Voor mijn gevoel werkt het super bij de paarden, ik gebruik het veel. Wat ik echt jammer vind, is dat er geen naleveringen in groot formaat zakken zijn waardoor het goedkoper en milieuvriendelijker kan, alles krijg je geleverd in een nieuwe emmer. Kasten vol inmiddels. Ik heb hier al eens over gebeld met pharmahorse, dit zou komen, maar nu een dik jaar later is het er nog steeds niet. Slecht dus al dat plastic....

Goede service en produkten

Goede producten. Snel geleverd en goede service.

Snelle service,mooie producten,leuke acties erbij.Werken goed

Goede producten goede uitleg en beschrijving

Snelle levering en altijd correct

Super snelle levering en topproducten!

Prijs kwaliteit is goed in verhouding en fijn dat je gratis producten erbij krijgt!

Makkelijk te bestellen en snelle levering en voor een mooie prijs

Snelle levering en goede producten

Bestelling werd snel geleverd.

Altijd vriendelijke meiden aan de telefoon als je belt voor info

Kievitweg 4

4791RW Klundert