Snelle levering, handige verpakking

Prima producten en als ik iets bestel bij Glucoplaza wordt het vaak de volgende dag al geleverd. Handige platte verpakking zodat t door de brievenbus kan.

Top producten!

Prima webshop. Mijn hondje krijgt om de dag een pil, weet alleen niet of het haar nu echt helpt

Mijn hondje krijgt om de dag een glucosaminepilletje vanwege haar slechte pootjes. Ik weet niet of het haar echt helpt, maar kwaad kan het vast niet.

Prima klantenservice

Er was iets misgegaan met mijn bestelling, maar snel en naar tevredenheid opgelost!

Prima spul en snel in huis.

Sinds ik gluconazol gebruik heb ik vrijwel geen klachten meer van stijve gewrichten.

Snelle levering en goede producten

Krijg altijd wat ik besteld heb!

Best wel goed!

Snelle afhandeling

Product is gemakkelijk te bestellen en wordt snel geleverd.

Goede producten en snelle levering

Goede producten en snelle levering

snelle verzending

klantenservice altijd bereikbaar en bereidt om over compromis na te denken

Prima !

Ik slik al geruime tijd Gluconazol en Omega 3 tabletten en heb geen last meet van pijnlijke knieën.

Hele goede service

Komt de afspraak na als je voor een bepaalde tijd besteld heb jehet devolgende dag in huis

De producten voor honden zijn super!

De Glucoforte en de Omega voor honden zijn super. Honden hebben er echt baat bij, laat de producten zelfs naar Portugal verzenden.

Goede producten en een perfecte service

De producten worden altijd super snel geleverd

ok

Everything is ok

Good afternoon, We are sorry to hear you are not satisfied with your order. The order was placed on Sunday June 11th, and we sent it right away on Monday. Please check your email, we just sent the link with the track and trace of your order. Hopefully we informed you sufficiently. If you have any further questions, please let us know. With kind regards, Team Glucoplaza.

snelle verzending . goede klantenservice

Klantenservice is altijd beteid om te helpen.

Goed produkt

Het product bevalt mij prima. De website is goed. Snelle levering en goed verpakt.

Snel en correct

Een snelle levering

Snelle levering!

Helaas is GlucoDog nog steeds niet op voorraad!

Goed product, snel geleverd

Ik bestel hier regelmatig glucosamine producten, prima!

Prima bedrijf

Via internet besteld, binnen enkele dagen in huis. Zijn er toch vragen hierover, dan word je heel vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan is mijn ervaring.

Prima levering/product-prijsverhouding

Altijd goede levering. Prima product-prijsverhouding

Goede producten, snelle levering

Heeft zeer goede producten, de Gluco Forte XL geef ik aan mijn hond al jaren. Ik bestel het in NL en neem het mee naar Portugal.

Snelle levering, verpakking sluiting is onhandig, te weinig acties of kortingen

Snelle levering, verpakking sluiting is onhandig, te weinig acties of kortingen maar wel zeer hoge kwaliteit

Top producten en snel aan huis geleverd

Goede kwaliteit.