keurige service

Naar ik hoop glucosamine en chondroItine die hun werk doen. Snelle, keurige afhandeling na bestelling

Goede producten, gratis en snel geleverd

Glucoplaza levert steeds goede producten. Daarnaast kan je ook nog eens zelf bepalen wanneer deze geleverd worden. Wat tot nu toe ook steeds op tijd gebeurde.

Werkt goed

Mijn hond 12 jaar oud begon minder te lopen. Na gebruik is het een stuk beter gegaan. Alleen vind zij ze niet lekker. Met een stukje worst of een eitje is het geen probleem.

Hele goede service en top producten

Ik gebruik artrohorse en helpt uitstekend om mijn paard te ondersteunen.

heel goed

heel goed snel levering

Bestellen gaat makkelijk en snel bezorgd

Al meerdere keren een bestelling geplaatst en altijd netjes en snel geleverd

Duidelijk en Snel

Product gevonden. Duidelijke info. Voordeel bij aankoop van meerdere hoeveelheid en ook nog eens een snelle levering. Mogelijkheid voor achterafbetaling verliep ook net zo vlotjes. Dus een dikke 10. Bedankt voor de levering

Snelle levering. Goede kwaliteit

Glucosamine Forte voor de hond en glucosamine big size voor mij zelf.Oudere hond van 10 jaar beweegt soepeler met als zonder bovengenoemd middel. Remt de slijtage van de gewrichten af

de verzending was hopeloos

ik zou de volgende dag (zaterdag) de producten ontvangen, daarvan kreeg ik bericht maar er kwam niets Op maandag ochtend kreeg ik bericht dat 's middags tussen 15.00 en 18.30 uur het pakket bezorgt zou worden. Om een uur of 17.30 kreeg ik bericht dat het de volgende dag zou komen. Op dinsdag ochtend kreeg ik weer bericht dat 's middags tussen 15.00 en 18.30 uur het pakket bezorgt zou worden. Om een uur of 16.00 kreeg ik bericht dat het de volgende dag zou komen. Pas op woensdag kwam uiteindelijk het pakket, niet op het aangekondigde tijdstip, dat dan weer niet, maar het kwam eindelijk. Kom niet aan met dat het aan het bedrijf dat het pakket moest bezorgen lag, want jullie zijn opdrachtgever en derhalve. verantwoordelijk.

Artrohorse id een prima supplement. Ik zal het blijven geven. Top service ook.

de verzending was hopeloos

ik zou de volgende dag (zaterdag) de producten ontvangen. daarvan kreeg ik bericht. op maandag ochtend kreeg ik bericht dat 's middags tussen 15.00 en 18.30 uur het pakket bezorgt zou worden. Om een uur of 17.30 kreeg ik bericht dat het de volgende dag zou komen. Op dinsdag ochtend kreeg ik weer bericht dat 's middags tussen 15.00 en 18.30 uur het pakket bezorgt zou worden. Om een uur of 16.00 kreeg ik bericht dat het de volgende dag zou komen. Pas op woensdag kwam uiteindelijk het pakket, niet op het aangekondigde tijdstip, dat dan weer niet, maar het kwam eindelijk. Kom niet aan met dat het aan het bedrijf dat het pakket moest bezorgen lag, want jullie zijn opdrachtgever en derhalve. verantwoordelijk.

de verzending was hopeloos

Weer keurig verzorgd en op tijd geleverd. Dank!!

Goede service,snelle levering

Al enige tijd klant voor mijzelf en mijn oude hond. Tevreden met de glucosamine supplementen

Snel en correct

Snelle levering, correcte omschrijving. Herhaalbestelling.

Besteld al meerdere keren en iedere keer zeer snel in huis , top product.

Duidelijke website, makkelijk te bestellen.

Geen mail ontvangen dat het product onderweg is. Telefonisch contact gehad. Vriendelijke telefoniste.

Goede service en snelle levering

Snelle levering. Ik bestel al jaren supplementen voor mijn hond. ( glucosamine )

Heel tevreden

Snelle en correcte levering

Goede levering

De product kwaliteits en prijs verhouding zijn goed.Goede snelle levering.

Snelle levering van gewenst product

Tevreden.

Perfect geregeld