Alle keren goed, laatste keer slechte bezorging.

Op uw zaak kan ik vertrouwen. Alle bestellingen keurig uitgevoerd. Laatste bestelling werd niet bezorgd. Na een week een mail naar u gestuurd , werd niet beantwoord. Enkele dagen later gebeld met Ingrid. Prima te woord gestaan en de volgende dag was de bestelling binnen.

Zoals verwacht

Altijd snelle levering

Zie hierboven

Goed product, snel geleverd

Steevast wordt mijn bestelling snel geleverd, handig in brievenbus verpakking

Prima verzorgd

Snel verzonden, prima verzorgd!

erg goed

onze hond reageert er heel goed op

Snel verstuurd

Glucoplaza heeft mijn bestelling snel verzonden in een brievenbus pakket. Helaas heeft het 3 dagen bij PostNL gelegen voor het werd bezorgd.

Snelle levering, en goede prijs kwaliteit.

Zeer goed.

Uitstekende verzorging

Heb diverse keren besteld bij Glucoplaza en altijd wordt de bestelling vlot uitgevoerd en afgeleverd. De laatste keer nog gebeld omdat ik een gratis product vergeten had toe te voegen. Ook dat werd weer keurig geregeld. Alleen maar goede ervaringen. Ga zo door!!!!

Top! Snel binnen en erg blij met de producten.

Ik heb voor mijn paard vitamine E besteld en de Artrohorse Forte. Prijs is heel schappelijk en qua ingrediënten echt een van de betere op dit moment op de markt. Ik ben bij Glucoplaza gekomen via mijn osteopaat en had er eerder nog niet van gehoord. Mag van mij betreft veel meer naamsbekendheid krijgen, want weet zeker dat er meer paarden eigenaren blij zijn met deze producten.

Enorme verbetering

Mijn hond van 11 jaar heeft artrose en t helpt haar heel goed

topkwaliteit en prima service, snelle levering

meestal producten op voorraad dus altijd leverbaar, snelle reactie en levering. Goede kwaliteit prijsverhouding.

Goede levering en goed product.

Goed product

Onze hond gebruikt enige tijd glucosamine. Jullie product wordt snel geleverd. Of het echt werkt is moeilijk te beoordelen

Goede prijs en snel in huis

Goede overzichtelijke site en snelle afhandeling

Mijn pakketje was nog steeds niet geleverd. Ik heb gebeld en de volgende dag was het er. Goed verpakt.

Prima spul, snel geleverd.

Gebruik al jaren gluconazol, omdat ik slechte knieën heb. Heb momenteel vrijwel geen last meer.

Goede en Snelle Super Service

Vriendelijk en Kundig Bedrijf!

Gebruik het al jaren, nog nooit problemen gehad.

Ervaring is eenvoudig: Prijs is goed, product werkt echt, en leveringen altijd snel en zonder problemen en geen opdringerige contacten.

GOED

GOED

Snelle service en betrouwbare producten

Mijn ervaring is dat de bestelling binnen enkele dagen al in huis is. De kwaliteit van de producten zijn uitstekend.

Oké

Snelle levering en goed product

Duidelijke site en snelle levering

Prima prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering met brievenbuspakketje

Ik ben tevreden over dit product

Snel en goed ontvangen

Kievitweg 4