Had een paar keer gechat en kreeg meteen antwoord. Vóór 16.00 uur besteld en al de volgende ochtend in huis. Super service en goede track en trace.

perfect

goede website goede winkel snel bezorgd en goeie kwaliteit

Supersnelle levering!

Supersnel geleverd in Groningen. Daarnaast een leuke persoonlijke boodschap bij de bestelling. Heel erg bedankt jongens!

Perfect!

Ruime keuze, snel en past perfect!

Overzichtelijk

Mooie schoenen maar niet voor mensen met brede voeten. Maat groter gekocht en toch te smal aan de tenen . Jammer

Vooruitstrevend!

Ik heb voor mijn dochter een board gekocht omdat zij een ontzettend mooie had gezien en graag wilde hebben voor haar verjaardag. Mijn dochter en ik moeten het contact weer een beetje opbouwen aangezien we elkaar door omstandigheden niet veel gezien hebben. Ik had hem besteld en binnen 2 dagen was hij al binnen. Mijn dochter heb ik enorm blij kunnen maken ermee en ze heeft jullie er ook in getagd..(newboardgang). Ik wil jullie nogmaals bedankt voor de geweldige service en de prachtige producten die u aanbied! Mijn complimenten! Jullie hebben mij enorm geholpen met het gelukkig maken van mijn dochter! Met vriendelijke groet, Danielo Baas Ps: ik had besteld onder de naam Nora, dat is de moeder van mijn dochter, dan weten we zeker dat het afgeleverd wordt op het juiste adres. Bestel nummer : #64888

Als je besteld hebt krijg je het de volgende dag super snel in huis alles netjes geleverd heb nu al 2 keer besteld en het is fantastisch je krijgt ook super veel stickers erbij wat heel vet is echt een aanraders

Top! snel! Coole broek!

Tweede aankoop, ook nu heel tevreden!

goed deck wel geldwolfen

voor fucking griptape moet ik 10 euro betalen??? free me homie griptape

Kreeg gratis stickers en zak! Snel bezorgd!

Excellent

good quality shoes, right fit and arrived within 48 hours!!!

Snel, volledig, extra stickers. Win, win, win.

Wellicht 1 van de volledigste skateshops in België. Online transacties verlopen zeer zeer goed. De levering is zeer snel en de prijzen zijn correct.

Altijd heel vriendelijk en goeie service

Top ervaring, volgende keer weer bestellen.

Snel geleverd, goede communicatie via mail na iedere verandering van de zending. Stickers en persoonlijke kaart bij mijn bestelling ontvangen.

Snel geleverd met persoonlijk kaartje erbij. En vooral: een heel mooi deck! Zeker aan te bevelen. :)

Supersnel

Zoals altijd: supersnelle levering, persoonlijke boodschap, stickers & coole kleding. Wij zijn FAN!!

Ik kreeg mijn pakket enorm snel toe en er zat een handgeschreven bericht bij: “veel plezier met je aankoop :)”. Ze doen dus zeker een stapje extra dan andere winkels. Er zaten ook gratis stickers en een tote bag bij, hoewel mijn bestelling maar 6 euro bedroeg!

Snelle levering, fijne communicatie.

Board werd snel geleverd en flexibel omgegaan met advies griptape.

Item helaas defect aangekomen

Supersnelle levering! Leuk stickers e.d. bij de bestelling ontvangen. Helaas bleek ondanks stevige doos de inhoud stuk :-( Ga hem retourneren UPDATE: Bedrag geretourneerd, fijne klantenservice, perfecte service.

Livraison très rapide, commande conforme, prix attractif

Site facile à parcourir avec de beaux articles et de belles promos Livraison gratuite en 24h Tote bag offert Impeccable, je recommande !

Super(snelle) service!

Wheels gekocht bij Stoked. Er was een probleem met de wheels kort na gebruik (van de fabrikant), maar ik werd echt snel geholpen na een mailtje van mij. Heel snel nieuwe opgestuurd gekregen, topservice!

Goed en snel geleverd

Gemakkelijke site voor bestellingen en een vlugge levering van de bestelde artikelen

Mooie handschoen, wel een kleine beschadeging

Ik had geen zin om handschoenen te retourneren omdat ik ze nodig heb. Maar de afwerking van het materiaal was niet helemaal top.

Super stoked!!!

I ordered a pack of 60mm OJ Super Juice wheels to Slovenia and I couldn't ask for a better service! The website is great, the delivery was fast and I trackable, the item was well packaged for delivery AND when I opened the box I was STOKED to see my wheels and even MORE STOKED to see some freebies inside like a handy tote bag and about 10 stickers of different brands including Vans, some cool Stoked Board Shop designs and others. I would definitely purchase from these guys again. Stay stoked!!!