Vlotte bediening met een persoonlijke touch!

Heel erg tevreden over mijn bestelling! De dag na ik het online had besteld kwam het thuis toe met een linnen zak en een persoonlijk kaartje. Bedankt hiervoor!

correcte en snelle service

correcte en snelle service

perfect afgehandeld

alles goed en snel ontvangen zoals afgebeeld!

Heel vlotte service

Snelle levering waar niets op aan te merken was. Bij het pakje zat nog een leuk briefje.

Local shop support

Alles in orde zoals altijd !

Gewoon top ! Chill !

Alles cool en vlug verlopen !

Amper besteld, reeds ontvangen!

Regelmatig bestellen we online op verschillende websites. Stoked blijft in de top 3 op niveau van kwaliteit, service en levering! Van uiterst belang voor ongeduldige tieners! :-)

Warme verwelkoming!

Wij kregen een persoonlijke kaart en een leuke zak van de shop bij de bestelling, dat was echt vriendelijk! Bedankt!

Goede snelle service

Helemaal perfect

Snel verstuurd, product precies zoals omschreven, kreeg een mooie tote bag bij . Ik ben meer dan tevreden!

Goooood

super winkel! zeer attent personeel!

Altijd goed!

Meerdere keren besteld bij stoked, altijd vlotte service en regeling! Voor alles wat mijn lokale skateshop niet heeft!!

Supergoede service!

Volgende dag al in huis en goed verpakt. Ik ga zeker nog bestellen!

Goed verpakt, snelle levering

Met gratis sticker

Persoonlijk en snel

Kreeg een persoonlijk gerichte brief meegekregen (geschreven met stylo) en had mijn pakketjes een dag of 2 erna al

Topservice

Snelle levering,alles tip top en nog een cadeautje erbij

Super snelle service met persoonlijke boodschap

Nu voor de tweede keer wat besteld en super snel geleverd. Erg vriendelijk en persoonlijke boodschap erbij Groeten aan team Stoked. Gr Johan (nederland)

Handig en super snel

Mijn ervaring bij Stoked Boardshop is super goed, het kwam lekker snel binnen en ik kreeg dr leuke stickers en een tasje bij, ook een leuke eigen gemaakte kaart van de medewerker

Snelle levering, competitieve prijzen!

Inmiddels al twee maal besteld bij Stoked. Qua snelheid van levering niets op aan te merken, alles komt stevig verpakt aan, en een handgeschreven briefje geeft alles een persoonlijke touch. Meestal is shoppen bij een lokale handelaar niet de goedkoopste keuze, maar in dit geval mag je heel wat afzoeken op het internet om betere prijzen te vinden. Ook een goed aanbod qua merken en producten. Ik bestel er in ieder geval nog!

Fire service !!

De service is gewoon top ! Altijd een snelle levering en goede hulp bij vragen

Snelle levering, gave grip en stickers cadeau :). Ook erg leuk handgeschreven kaartje. Goed gevoel bij!

Superservice!

Bestellen via de site verloopt heel vlot. De stappen zijn heel duidelijk en alles werkt perfect. Ook de levering ging heel vlot. De producten waren perfect in orde, de kleine extra's (stickers en kaartje) maakten het pakket af.

Perfecte en snelle service

Stoked Boardshop is een aanrader. Je krijgt een persoonlijke boodschap op een postkaart, een heleboel stickers en bij ons packet zat er ook nog een mooie tote-bag bij.

zeer goede ervaring

ik heb dit pakketje zeer snel ontvangen en ook alle juiste dingdn zaten erin en het is heel hoede kwaliteit

Snel en prima ontvangen leuke stickers toegevoegd. Dankjewel