waaauw

gebruiksvriendelijke website, snelle levering en gepersonaliseerd kaartje dat bij de levering zat

Persoonlijke service

De stickers en het persoonlijke bericht waren een leuke bijkomstigheid!

Je hebt er een heel tevreden klant bij.

De bestelling was compleet, op tijd, en dik in orde! Het persoonlijke kaartje, ik veronderstel van de medewerker die het pakje samenstelde, was tof om te krijgen!

Klantvriendelijk

Order was snel binnen. Er zal een handgeschreven kaart bij. Erg attent.

perfect

leuke stickers die je erbij krijgt, levering in 2/3 dagen was ook zeer fijn!!!

Snelle service en leuke producten

Mijn zoon wilde een treasure magazine. Toen ik zag dat er ook allerlei leuke kleding was hebben we meteen ingekocht. Zoon superblij.

Ze leveren zeer snel. Ze zijn heel vriendelijk. Ze hebben alles wat je wil. Het is allemaal goed spul.

Snelle levering en goede prijzen

Erg snelle levering, en mooie prijzen voor zowel de producten als de verzending.

Perfect zoals altijd

Leuke winkel met leuke koopjes . Schitterende service

Super goede winkelervaring

Ik had een vraag over iets en werd direct geholpen. Ook is de levertermijn super rap en dat was zeer handig, waardoor ik al heel hard heb kunnen genieten ervan.

Perfecte service

Powell flight deck besteld, werd snel geleverd van België naar Nederland. Bedankt zuiderburen!!! Ohja en de Powell Peralta flight decks zijn een must!

Uitstekend en snel geleverd !

Bestelling gemakkelijk, toffe website en levering in de 2 dagen ! Gepersonaliseerd kaartje als dank ! Gewoon super

Uitstekend zoals altijd!

Pakketje zoals gewoonlijk netjes en verzorgd afgeleverd dus ben weer tevreden als altijd!

Snel geleverd en heel tevreden

WYSIWYG what you see is what you get

Zeer goede service!

Ik had een skateboard besteld, en deze was er al na 3 dagen bjj mij thuis, het board zelf is zeer goed, alleen is er snel schade aan, maar dat is normaal bij een product die veel gebruikt wordt, een top service en een top site!! Een echte aanrader.

Verrassend persoonlijke berichten en goodies! Gaaf

Correct, punctueel, kwalitatief, verrassend persoonlijk en dus klanten bindend! Complimenten

Uitstekende, snelle service.

Het pakketje was snel aangekomen en van goeie kwaliteit. Hierbij werden ook gratis stickers bijgekregen wat ik heel Nice vond. Ik zal zeker vaker van deze website bestellen. Mvg Emma :)

Toffe producten en snelle levering.

In het verleden vaker kleding en/of schoenen besteld. Toffe producten en een snelle levering naar NL! Keep it rolin!

Snelle en correcte levering.

Aanrader!

Snelle, persoonlijke service. Bestelde materiaal perfect afgeleverd. Voor de skater zelf nog wat stickers en postkaarten met geschreven bericht... Echt chill, volgens mijn zoon...

Mooi board aan een goede prijs. Goed verpakt en leuk dat er als extra stickers bij zaten, zoon blij.

Super vriendelijk en snelle services!

Goede service en vriendelijk personeel

Mooi board en snel in huis (NL). Mijn dochter is er blij mee.

Nadat ik gebeld heb met een vraag werd ik goed geholpen en heb besteld...de volgende dag kreeg ik het thuis gestuurd......Zeer tervteden.....

Super !

Pakketje was zeer snel geleverd ! Goede kwaliteit en het product zag er net zo uit als op de foto ! Hier ga ik in de toekomst nog shoppen ! Fijne online shop ervaring.