Grandioos geweldig klantvriendelijk kwalitatieg

Superfantastisch

Snelle levering, goede service!

Als beginnend snowboardster heel het internet gezien wat betreft snowboard spullen. Uiteindelijk kwam ik uit bij Stoked boardshop voor mijn bindingen. Super makkelijke site, goede aanbiedingen en een snelle levering. Leuke extra was dat er een aantal stickers bij zaten en een handgeschreven kaartje. Dan zit je na het bestellen natuurlijk met smart te wachten tot je levering binnenkomt. In het track&trace mailtje kan je ook zien wat de afmeting is van je pakket. Stond er bij de lengte ineens 170cm...ik dacht dit zal toch geen blackfriday verrassing zijn dat er ineens een snowboard in zit. Als snel bleek dit een foutje te zijn en kreeg ik een iets kleinere doos binnen, met daarin toch echt alleen m'n bindingen.

Goede d webshop, snelle service, bedanktkaartje voor aankoop, gekregen en 10% op volgende aankoop!!!

U heeft er een vaste klant bij!!

Heel tevreden.

Ondanks dat er een vertraging op de levering zat wegens omstandigheden, werden we goed op de hoogte gehouden en is alles heel vlot verlopen. Verder ook heel tevreden over het bestelde produkt.

Alles verliep vlot en snelle levering

Wow, megafijne ervaring!

Handige webshop met makkelijk betaalsysteem. Goeie opvolging via e-mail. Pakket netjes ingepakt ontvangen, met als extra enkele leuke stickers. Gepersonaliseerd bedankingskaartje! Top!

Snelle levering, leuke extraatjes en snel antwoord!

Mooie broek besteld voor mijn vriend zijn verjaardag, snel antwoord gekregen van het personeel en zeer snelle levering. De dag na de bestelling geleverd met leuke extraatjes.

Zoals verwacht van een online winkel

Awesome

Super goede vibes bij deze shop

Zeer vriendelijk

Zeer vriendelijke mensen, goed bijgestaan met uitleg. Mooie winkel en veel keuze, komen zeker terug.

snel en super vriendelijk

Uitstekende service!

Mijn zoon zocht een naar mijn gevoel extreem brede en dure skatebroek. Heel veel verkopers beloofden zotte kortingen voor Black Friday maar helaas de broek was niet binnen dus je kon ze ook niet aan die korting kopen (echt waar, vaker dan eens gezien!). Stoked Boardshop maakte geen valse beloften maar verkocht de broek aan een eerlijke prijs mét vermelding dat ze wel een weekje vertraging zou hebben. Ik kreeg de beloofde nieuwe klantenkorting en de broek werd sneller geleverd dan verwacht en ik heb alles kunnen volgen via de Track and trace. Leuk cadeau erbij gekregen zelfs! Mijn zoon in de wolken! Dus moeder ook blij!

Super service !

Echt super super

Ze zijn vroeger aangekomen dan dat ze verzonden gingen zijn. We hebben ook een tasje en stickers gekregen. En ik ben echt super blij met de snelle levering. Top Team!

snelle terugbetaling

De maten op jullie website kloppen niet echt. Had een broek gekocht voor een jongen van 14 jaar maat 164 maar de broek was veel te klein en mijn zoon is er maar 12. Vooral de lengte klopte niet echt. Een grotere maat nemen was geen optie omdat dan de waist veel te groot ging zijn.

Snelle levering en stevig verpakt

Het zat zeer goed verpakt en de stickers (met de rat erop) die erbij zaten zijn toepasselijk voor de persoon aan wie ik het cadeau ga geven. ;)

Zeer snelle levering, topproduct

Super shop met goede klantenservice

Mijn nieuwe snowboard boots hier gekocht. Zeer tevreden van de manier van werken. Een vertraging bij de leverancier wordt gemeld en je krijgt er een paar leuke stickers bij ;)

Snelle Service, Volledig Correct EN persoonlijk

Ik bestelde een nieuwe snowboardbroek van Volcom. Na enkele dagen al in de brievenbus met een aangename persoonlijke boodschap. Fijner kan het niet als klant. Ik verlang om de nieuwe broek te dragen tijdens het komende winterseizoen!! Thx stoked !!

Vlot verloop bestelling en levering.

Dé jas voor m’n zoon online gevonden. Het bestellen en betalen verliepen super vlot. En op de aangegeven dag lag het pakketje bij ons thuis. Heel tevreden! Aanrader!

Super verzorgd!!

Mooie producten. Goede service.

Site is duidelijk, en niet de duurste. Pakket was snel bezorg. En er zaten nog wat leuke extra dingen bij, zoals een tasje en stickers. Ik zou hier zeker nog eens bestellen.

Goede service & snelle levering

Top! Aanrader..

Leuke winkel, ik kom graag nog een keer bij je langs, de service was fijn, bedankt :)

Geweldige service,

Ik heb meerdere boards over de jaren gekocht maar de service bij jullie is wel ongekend. Fijn contact gehad met een vraag over de juiste bindingen. en na fijn geholpen te zijn zijn de bindingen perfect gemonteerd op het board en is er gevraagd naar mijn voorkeur van stance. 1 maal aangekomen zie ik dat er een muts bij zit in de kleur van de bindingen. Al met al ben ik onwijs tevreden en blij verwast. Ik heb het iedereen in mijn crew ook zeker aangeraden om bij jullie een board te kopen! Thanks Guys, Cheers