Super goed

Het is mooi kwaliteit heel blij mee

Ronduit goed... Toptent!!

Wat indruk maakte was de handgeschreven bedankbrief erbij. Heel attent! Verder wat het deck er in een dag en prima verpakt. Keep up the good work gasten!! Grt. Ron

Superstoked!

Prima kwaliteit, aangekochte t-shirts zoals op de foto's, super snelle levering zelfs ten tijden van corona, happy man!

Super goede service en snelle levering!

Vanuit Nederland op zoek naar een deck, nergens voorradig maar bij Stoked wel. Een dag later in huis. Netjes verpakt persoonlijke boodschap top!

Chille site met mooie producten

Zeer fijne ervaring. Mooier producten, snelle levering en personalized kaartje was nice. Dank je.

Goeie service

Ik was mijn huisnummer vergeten in te vullen en kreeg meteen netjes een mailtje zodat het allemaal verder soepel kon verlopen.

Top as usual

Stoked boardshop’s spirit reminds me the spirit of my skate years in the 99’s! With the crisis we face now, it is important for me to support my local boardshop!

Mijn ervaring was goed

Het was snel en ik ben blij met mijn nieuwe deck dus topp

Ik werd opgebeld door Stoked met de vraag of ze het board volledig gemonteerd mochten aanleveren, een onverwachte, aangename extra service.

Top !

Ruime keuze onderdelen, overzichtelijke webshop, en dan ook nog snelle levering . Goe bezig.

Super goede ervaring

Als eerste zijn er super mooie boarden en ben ik blij dat er hier 1 gekocht heb. Er zaten super veel coole stickers in en ook 2 bedankingetjes in het nederlands en in het Engels. Het board is van super goede kwaliteit! Ik ben super tevreden en ga hier zeker nog op bestellen!

Smooth

De levering gebeurde heel snel. Ik kreeg stickers en een schattig kaartje erbij. Dus heel tevreden met mijn aankoop bij Stoked Boardshop!

Aanrader!

Snel, makkelijk en zeer klantvriendelijk

Super, tevreden klant

Het is de eerste keer dat ik iets bestelde bij Stokedboardshop. Ik was op zoek naar een leuke sweater van een bepaald merk en zo ben ik op hun website gekomen. De bestelling plaatsen ging heel vlot, even de betaling afronden en na enkele dagen (zelfs nu in crisistijd) werd mijn sweater thuis afgeleverd met nog een leuke sticker erbij. Een aanrader en ze hebben er alvast een klant bij.

Snelle levering, Mooi verpakt, alles in orde!

Een zeer snelle levering plus een persoonlijk geschreven kaartje. Je kan wel zeggen dat ik tevreden ben! Wat een mooie zaak.

Supeeeer! Goede online en goede klantenservice snel geleverd,tevreden!!

TOP

Snelle correcte en vriendelijke levering

GE WE LD IG ! ! !

Niet al te lang geleden een bestelling geplaatst. Binnen nog geen 24 al een bevestiging dat hij was verzonden. Je wordt goed op de hoogte gehouden en kan makkelijk de bestelling volgen! Enorm goed ervaring dus! Zeker voor herhaling vatbaar!

Uitstekend!

Zeer vlotte, behulpzame en vriendelijke service zowel op het online platform als wanneer je ter plaatse gaat in de winkel. Je wordt op een eerlijke en correcte manier geholpen, zeer fijn!

Zéér tevreden over de snelle levering.

Snelle en correcte levering.

De Max

Goede site , Heel snel , top kwalieteit = professioneel!

Super snelle verzending

Snelle verzending, netjes ingepakt!

Kwaliteit

Na 15 jaar trok ik m'n skeelers nog eens aan in deze lockdown. Mijn oorspronkelijke polsbescherming was dringend aan vernieuwing toe. Bij Stoked Boardshop vond ik meteen wat ik zocht aan zeer degelijke kwaliteit. Ik skeeler nu al een week met m'n nieuwe polsbeschermers en ben er zeer tevreden van. Ik voel me veilig!

Zeer goed!

Alles was aanwezig en in topconditie. Zeer snel geleverd en er zat zelfs een gepersonaliseerde boodschap bij. Er is ook de mogelijkheid om de grip al op het deck te laten bevestigen wat wel handig kan zijn. Zeker aan te raden!