Goed werk.

Snelle levering! Super chill!

altijd vlot besteld en geleverd

De door mij bestelde trucks waren bleken dan toch niet meer beschikbaar, er werd me dezelfde dag nog een mailtje verstuurd met een alternatief voorstel, die prima voldeden. Vlotte levering.

Eerste maal bij jullie een aankoop gedaan en kan het iedereen aanbevelen. Zeer correct en snel afgehandeld. Alles netjes verpakt met nog een extra stoffen zakje er bovenop. In één woord “TOP”

Vlotte, goede bediening

Heel veel keuze in de shop zowel voor kledij als skateboards. altijd goede kwaliteit, lage prijzen en snelle levering. Zeker een aanrader!

Zeer snel, zeer efficiënt

Super goede site en zeer duidelijk!

Perfecte service

Product mooi op tijd ontvangen, praktisch verpakt (geen afval/plastiek toegevoegd), persoonlijke handgeschreven boodschap toegevoegd, een sticker! TOP!! Wij blijven fan!

Het griptape is TOP!!!

Ik heb enkele dagen geleden griptape bestelt bij Stoked Boardshop. Ik pakte het doosje uit en je kreeg er een tas en sticker bij Gratis! Dus ik pakte het griptape en deed het griptape op men bord en ik stond met men mond open van WAUW. Dit grapetape heeft de beste grip ever! Ik raad het je zeker aan om ook 1 te bestellen.

Verast

Super leuke gadget bijgekregen zeer verast van het zelf geschreven kaartje en de stickers dat ik erbij kreeg zeker ga ik mijn volgende aankoop bij stoked terug bestellen

5 volle sterren waard

Duidelijke omschrijving van de materialen en nette website. Zeer eenvoudige aankoopprocedure en betaling. Snelle levering en goed verpakt. Kwalitatieve materialen.

Goeie service!

Beter dan dit wordt het niet. M’n pakketje was er de volgende dag!

Het product was goed

Het product was goed alleen en heel leuk dat er een totebag in zat. Alleen wat jammer dat er gelijk al aan de plastic getrokken was. Want het was een cadeautje voor iemand. We hebben nu wel die totebag gebruikt maar kon wel iets beter.

Super snel en super vriendelijk

2 keer besteld en fantastische service. Ook leuk om een persoonlijk kaartje bij je bestelling te krijgen. Zo voel je je als klant gewaardeerd en zal zeker blijven bestellen

Vlotte service, mooi product!

Een heel vlotte service en exact het product wat ik bestelde, zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle levering en goeie klantenservice

Super !!!

Goede service, leuke kledij .

Super nice personnel and very supportive. Products also great. Keep like this! Big thank you for the nice experience! Best regards, Karolina

• Zou u ons aanbevelen? Yes

fantastisch

Na 15 jaar nog eens gewaagt om terug te skateboarden. Deck, trucks, wheels & bearings gekocht. Direct een mail gekregen met de vraag of zij deze in elkaar mochten steken voor mij. Dit heb ik ook laten doen en het was perfect. Vriendelijke bediening en vlotte verzending. Top team. Thanks !

Snelle en vriendelijke service

Had iets verkeerd ingetypt bij mijn adres en werft direct vriendelijk geholpen. Top service en top kwaliteit. Bestel nu mijn skatemateriaal altijd hier!zeker een aandrader!

Volgende dag in huis met een hand geschreven bedankt briefje erbij

Besteld en de volgende dag had ik de bestelling ontvangen. Super snel! Zat nog een tas bij en een kaartje met een boodschap, leuk!

Snelle, megavriendelijke service!

Ik bestelde een kit voor het waxen van m’n snowboard. Dit kreeg ik snel, zonder gezever. De tracking verliep top! Eens geleverd vond ik een gratis goodiebag met talloze stickers. Zeer aangename verrassing en zal hem zeker dragen! Overall een onberispelijke service! Voor herhaling vatbaar.

Zeer goed kreeg bij de bestelling ook een gratis katoenen zak en gepersonaliseerd kaartje.

Snelle en persoonlijke service

Zeer snelle service en uiterst vriendelijk. Zelfs een handgeschreven bedank berichtje bij de bestelling.

Goede service en extreem snelle levering

Ik kreeg goed advies over een skateboard die ik wou kopen en bestelde dezelfde dag nog en kreeg het de dag erna al!! Ook kreeg ik een gratis totebag :) Altijd welkom !!! Ik kan stoked niet genoeg aanraden :)