Mijn eerste bestelling bij boardshop

Ben heel te vreden met men aankoop Nu aan het wachten op de 2de bestelling

Prima service! Snelle levering en product conform beschrijving.

Schoenen volgens de beschrijving op de website en snel geleverd!

Super snelle levering en top service!

WOOP WOOP

Bizar, snelle & goede service. Woensdag besteld en donderdag al vanuit België op mijn deurmat in Nederland! Shout out naar Stoked ♡

Alles is prima verlopen snelle levering ik ben zeer tevreden

Mijn bestelling is super snel bezorgd en kreeg er een leuk persoonlijk kaartje erbij met ruim 6 stickers en ook nog eens een stoked boardshop tasje erbij. Dus ik ga sowieso vaker bij Julie bestellen

Zeer snelle levering!

Topkeirels met topmateriaal en lightningfast delivery!

Veel keuze in quality gear, scherp geprijsd, altijd bereikbaar voor advies en vlot aan huis geleverd.

Topservice!

Ik had nieuwe Vans besteld op zondag en op maandag kreeg ik al een melding dat ze onderweg waren. Op dinsdag mooi aan huis geleverd met wat stickers bij en een persoonlijke boodschap. Topservice!

Always buy

Perfect products and perfect fit

Super service!

Snelle levering en persoonlijke touch ! Top!

Persoonlijk en snel!!

Vrijdag avond besteld, zaterdag ochtend al aangekomen. Er zat ook een handgeschreven kaartje bij wat de ervaring altijd wat leuker maakt!

Alles vlot verlopen

Schappelijke prijs. Snel geleverd

Was op zoek naar fatsoenlijke skate patta's. Aangezien die doorgaans vrij snel slijten is een schappelijke prijs wel zo fijn. Stoked kon deze leveren, waar anderen dat niet deden.

Zeer tevreden over de opvolging van mijn bestelling. Alles is tijdig toegekomen, mooi verpakt met een persoonlijke brief er in. Raad ik zeker aan!

Zeer goede service en super klant vriendelijk.

Zeer goede service en klantvriendelijkheid. Ook behulpzaam en oor voor vragen.

Persoonlijke aanpak wordt zeker geapprecieerd

Het geschreven kaartje dat bij de bestelling zit, is altijd een leuk extraatje! De "Stoked Boardshop experience" is een aanrader waarbij je hun passie voor de sport duidelijk merkt.

Het wordt snel geleverd en is goed ingepakt

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snel geleverd. Niets op aan te merken.

Zeer snel en beste prijs

Zeer tevreden met de snel geleverde reparatie lijm voor schoenen.

gewoon DOEN!

kwaliteitsvolle producten, zeer overzichtelijk voorgesteld op de site, voor elke sportlover is dit likkebaarden :)

Ik bestelde snowboard boots van het merk vans en toen ze geleverd werden stond er een instructiefiche bij om te kijken of ze perfect pasten. snelle bezorging en een leuke boodschap bij de bestellen. Ik zal zeker nog dingen bij jullie bestellen.

Ik heb mijn gear snel ontvangen en ben goed geholpen. Contact met de klantenservice omtrent vragen over de levering was erg prettig. Board was goed verpakt voor verzending. Al met al een aanrader.

GREAT...

Thanks for the goodies guys, happy to shop with you again!

Stoked!

Erg blij met de snelle levering. Leuk persoonlijk kaartje gekregen bij mijn bestelling.