Kwaliteit producten met persoonlijke uitleg en hulp in het uitkiezen.

Ze helpen je het beste product vinden voor wat je nodig hebt met mooie promoties en producten.

Place to go to when in need of new board gear

Thanks to their advice, Stoked has always hooked me up with the best gear according to my needs!

Top service !!

Deze shop weet behoorlijk goed waar ze mee bezig zijn. Daarnaast hebben ze ook nog eens topmateriaal met zeer goede kwaliteit. Zeker een aanrader als je één nieuw snowboard of skateboard zoekt.

Perfect!

Zeer mooie shop! Coole designs! Zeer klantvriendelijk! Keep the positive vibe!

Beste shop van Belgïe

overzichtelijke site

overzichtelijke site, snelle verzending maar wel vrij hoge prijzen

Goede service, snelle levering

Top online-shop.

Snel bezorgd

Het pakketje was binnen enklele dagen bezorgd en kon ik traceren via b-post. Top!

vlotte service

top!

Bezorging anno 2019

Niks aan het handje, bezorging zoals het hoort.

Uitstekende service as always

Top advies

zeer goede service

zeer tevreden had een vraag en ze hebben mijn direct een antwoord gegeven op mijn mailtje . ik was zeer tevreden van de service doe zo verder

Schoenen na 1 dag al geleverd en zien er exact uit zoals ze op de site staan.

Ik had op de site de schoenen gezien en heb ze toen besteld. Ik heb al enkele keren voorgehad dat producten er online anders uitzien dan in realiteit, maar tot mijn grote tevredenheid kreeg ik ze de volgende al geleverd en zag ik dat ze er exact uitzagen als op de site. Een van die weinige keren dat je krijgt wat je besteld. Was zeer tof en meer heb ik niet nodig van een online store, vandaar de 5 sterren. En ik ga in de toekomst zeker nog bij Stoked Boardshop kopen.

Snelle levering :)

Net wat ik zocht, compact en stijlvol tasje. Letterlijk geen last op uw schouders om de festivals mee door te komen!

prachtig

Alles correct, juist, en snel verlopen!!

Prima service.

Voldeed aan de verwachtingen.

Super stoked

Direct te volgen en niets eens hoeven te wachten!

Levering ging sneller dan verwacht, schoenen werden netjes geleverd. Ik ben super tevreden van de aankoop.

Super, het ging heel vlot en de leveringstijd is heel goed.

De bestelling ging zeer vlot. Er zijn heel veel verschillende betalingswijze en je krijgt een bevestigingsmail bij de betaling. Je kan je pakje ook volgen via een track & trace. Het is ook een snelle leveringstijd. Ik ben zeer tevreden!

Gewoon goed! Top!!

Stoked!

Snel, zoals verwacht, kortom uitstekend!

De bestelling hebben we snel ontvangen. Het zag er ook uit zoals we verwacht hadden.

Super snelle en goede levering

Zeker aan te bevelen, snel in huis en goeie kwaliteit

Mooie kwaliteit en snelle service !

Zeer tevreden met mijn aankoop: tof gamma, goede kwaliteit en snelle levering ! Top !

Over Stoked Boardshop