Perfect! Can't Recommend Enough!

Order came really quickly and communication was excellent - when I needed an answer to a question a member of the team called me on my mobile and left me a voicemail with all the information I needed! Above and beyond guys - thanks!

Niets op aan te merken

Je recommande

Perfect !! Rapide et conforme

Snelle levering, prima kwaliteit

De kleiding heeft goede kwaliteit. Goede snelle levering. Uitgebreid aanbod op de shop

Weer een mooi koopje gedaan!

Black fridy deal zoals ze horen te zijn 90 korting

Een kleine fout bij de bestelling werd zeer soepel en vriendelijk aangepakt

Bestelde trui bleek spijtg genoeg niet beschikbaar in de maat zoals aangegeven, maar Stoked was direct bereid om een goede oplossing te vinden, dus tevreden klant.

Top en vriendelijke service!

Snelle dienst, leuke modems, goede prijzen.

Goede service. Correct.

Goed. Correct. Snel

In stock - besteld- geleverd. Snel en zoals beloofd.

Kan niet beter!

Top advies en super service!

Zie mijn zin

Goed en zorgvuldig aangekomen

Mijn pakketje is zeer goed aangekomen maar het heeft wel wat vertragingen gehad. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden

Snel en correct! Al elke keer zeer tevreden geweest.

Vlotte en vriendelijke service :)

De gevraagde maat was niet meer in voorraad. Dit klein probleempje werd vlot opgelost, andere opties werden voorgesteld. Zeer snelle reactie en levering! Tot de volgende...

alles snel en goed.

top top top ! Nike's on my feet.

zeer Goed

Zeer snelle bezorging

Zeer snelle levering! Super

Zeer correcte en snelle levering.

Duidelijk door boarders

Super chill, was mijn huisnummer vergeten en kreeg een telefoontje zodat ze het toch zo snel mogelijk konden opsturen. Super chille gast aan de telefoon en chill dat ik mijn nieuwe shit snel kreeg. Keep up the good work

Beste service in de branche

Na Stoked-klant te zijn sinds de beginjaren kan ik gerust zeggen dat de service, aanbod en prijs-kwaliteit verhouding daar perfect is. For boarders, by boarders! Sterk team!

Zeer goede online service

Zeer goede ervaring met de online webshop. Snel reactie op vragen en snel pakket ontvangen.

Snelle service bij online bestelling

Snel en perfecte levering. En bovendien nog korting op 11 novembre. Top!

Snel, duidelijk en correct.

De jas die ik besteld had was niet meer op voorraad, ik heb snel een mail teruggekregen om dit te laten weten en met andere voorstellen. Aangezien we enkele die bepaalde jas wouden is het bedrag zonder probleem terug betaald en 2 dagen later was de rest van de bestelling al geleverd 👍.

Alles dik in orde!

Snel besteld, en snel geleverd

Correcte levering en opvolging

Griptape besteld en er de vraag bij gesteld of deze groot genoeg was voor de afmetingen van mijn skate. De dag erna kreeg ik al antwoord van David dat deze zeker zou passen en indien het niet zo zou zijn ik deze zonder probleem mag terugsturen. Hij stelde zelf voor om langs te komen in de shop om se rape er zelf op te leggen. Dit noem ik service geven.

Stoked service tell you’re friends 👌👍

Besteld en snel geleverd topservice Thanks for the stickers too 🤙

Snelle levering, top kwaliteit!

Maandag besteld, donderdag thuis geleverd! Super tevreden! Ik bestelde een hoodie van Stoked Boardshop en deze kwam goed verpakt, geleverd met 2 stickers en een persoonlijke boodschap als bedenking voor mijn aankoop. Ik ben zeker van zins nog meer te bestellen! Een echte aanrader!