De broek valt perfect van mijn zoon zijn poep af!

De snelle levering zorgde ervoor dat mijn zoon 2 dagen later al met zijn nieuwe Homeboy naar school kon. In 1 oogopslag veranderde hij in een hippe tiener met een veel te grote broek! Begrijp me niet verkeerd! De maattabel klopt als een bus met de maten die we opnamen bij onze zoon. De broek valt perfect zoals de hype het voorschrijft, al vinden wij als ouders dat dus veel te groot, mijn puber is er helemaal mee in de wolken. We bestelden alvast een 2de broek, een Bigboy ondertussen en hopen op hetzelfde resultaat! Jullie hebben er een vaste klant bij!

First shopping

Première commande sur le site. Tout les articles sont arrivé en état impeccable. Tout était conforme à la commande. La livraison a mis 48h (que demander de plus) Je recommande ce shop.

As good as a endless virtual raclette

Describing the experience of purchasing with Stoked Boardshop is unfortunately not possible with words that exists and any attempt would probably be illegal in 30 countries. I will leave it at thank you, until next time. cool site, great items, super fast shipping and wow stickerzzz, with gratitude!

Snelle levering, heel verzorgd

Nette bezorging Heel content van

Ondersteboven

Snel en goed. Top kledij!

Een feestje voor iedere online shopper.

Ik zocht een hoodie, ik vond een hoodie, en vervolgens bestelde ik een hoodie en eureka! Wat was ie er snel. Elders was de hoodie misschien goedkoper maar koop liever bij de kleinere ondernemer dan bij de grote zaken. Dames en heren van de boardshop mijn dank is groot. De kekke stickers krijgen een mooie bestemming, ook hiervoor dank.

Shop is snel, maar verkeerde product

Ik heb een helm besteld maat s en kreeg maat m. Na contact via de site en mijn gegevens en bestelling nr achtergelaten niks meer gehoord. Ik denk sat er ergens wat mis is gegaan, want het product was wel verzonden en ontvangen binnen de tijd. Wellicht komt het contact nog op gang.

Das perfekte Einkaufserlebnis.

Einfach ein perfektes Einkaufserlebnis. Tolle Auswahl zu fairen Preisen, super schneller Versand. Im Paket ein paar kleinere Giveaways und ein persönlicher/ handgeschriebener Gruß vom Chef. Besser geht's nicht!!! Macht weiter so.

Goede aanbod en snelle levering

Levering zoals beloofd en bijgevoegde stickers zijn altijd welkom :)

Gerne wieder!

Guter Preis, schnelle Lieferung und gute Ware.

Ik kocht onlangs goggles van Electric bij jullie en was super tevreden over de service! Omdat ik de post niet vertrouwde om dit op tijd voor mn skireis te leveren ben ik zelfs langsgekomen. Dit was de goeie beslissing want de werknemer was super behulpzaam en vriendelijk. Hij hielp me nog met langere straps voor mn snowboard bindingen, helemaal gratis!! Ik had ook wat stickers gevraagd en heb er een heleboel gekregen. Topshit!! Ik kom zeker nog terug. Ook van mn goggles ben ik zeer tevreden. Nu kan ik op mn gezicht gaan in stijl.

Supersnelle levering en topmateriaal maken van Stoked Boardshop echt een pre-ski party!

Wat een geweldige ervaring was het om mijn Nitro bindingen te bestellen bij Stoked Boardshop! Ik was al heel blij met mijn keuze voor deze bindingen, maar de service van Stoked Boardshop heeft mijn verwachtingen echt overtroffen. Ik had mijn bestelling echt binnen no time in huis, waardoor ze net op tijd toekwamen om ze in de bergen te gaan testen! De bindingen zijn echt top. Ze zijn van hoge kwaliteit, zitten comfortabel en zorgen voor een stabiele rit op de piste. Ik heb geen moment spijt gehad van mijn aankoop en kan Stoked Boardshop absoluut aanraden aan iedereen die op zoek is naar snowboard gear!! Daarnaast was ik aangenaam verrast door de leuke extra's die bij mijn bestelling zaten. Gratis stickers, een tote bag en zelfs een persoonlijke boodschap, dat maakt bestellen bij Stoked Boardshop echt een pre-ski party! Dus, als je twijfelt over waar je je snowboardspullen moet kopen, ga voor Stoked Boardshop. Je zal er zeker geen spijt van krijgen!

Top service met een extra attentie

Top!!

Snelle en correcte levering!!

Ook als vreemde eend in de bijt (als 50~plusser behoor ik absoluut niet tot de doelgroep van een skate-winkel) werd ik uiterst vriendelijk en zeer vakkundig geholpen bij mijn bezoek aan Stoked. Er werd ook alle tijd voor me genomen, met als gevolg dat ik me zeer op mijn gemak voelde. Fijne winkel ook om in rond te lopen. Gezellige sfeer en overzichtelijk uitgestalde producten.

Goeie deal , snelle service :-)

Ik heb 13 jaar geleden een Snowboardbroek van Volcom gekocht in Andorra. Was in een supertoffe skate/snowboardwinkel, deed me wat denken aan jullie Boardshop :-). Nu was ik op zoek naar een vest van volcom, heb die gevonden bij jullie it was meant to be denk ik :-) ben enorm fan van de Zip Tech, dat dit 13 jaar geleden ook al bestond crazzzyy

Perfect!

Echt Top! Heel snel geleverd en een leuk kaartje erbij gekregen! Super service bedankt.

Nieuwe skateboards gekocht voor mijn twee zoontjes. Naast hun mega vriendelijkheid zijn ze ook heel erg bezig met de kinderen. Juiste maten, leuke boards kunnen kiezen. Wij zijn fan!

top!!!

Mijn bestelling was lekker snel binnen! Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het binnen zou komen en ik heb een mooie snowboardschoen voor een goede prijs ! kortom ik ben super tevreden!

Super.

Erg fijne communicatie... een jaar geleden ook al half cabs besteld die waren er binnen twee dagen. Nu iets langer aan het wachten maar ik weet zeker dat m'n boardje snel zal binnenkomen.

prima product en levering volgens afspraak

prima product en levering volgens afspraak

Betrouwbaar, goed en snel.

Werd netjes afgeleverd en kreeg veel informatie mee voor de snowboard Schie van m’n dochter. Ook een leuke kaart en stickers. Top!

Super stoked :-)

Zoon was super blij met de kledij, hij wou ze al direct aandoen. Heel groot assortiment voor kleine skaters en super snelle levering.

Pleasantly surprised

I ordered some nuts and bolds for my board. Nothing too fancy or complicated, but when I picked it up I was amazed by all the free stuff I got! Very considerate of you all :)

Super service en mooi aanbod

Eerste bezoek met 12-jarige zoon. We waren wat overweldigend door de volle winkel maar we hebben meteen een jonge verkoopster aangesproken die de benen vanonder haar lijf gelopen heeft voor ons (te groot, te klein, ander model graag), altijd met de glimlach. Fantastische service. Wij komen zeker terug!

74 Auguste Demaeghtlaan

Halle 1500