zonder enkel probleem

Het was de eerste keer dat ik op deze site bestelde. En eerlijk gezegd ben ik zeer sterk verrast door de communicatie. Bij elke stap van de verzending kreeg ik een mail binnen ( dit is zeer geruststellend). Ook vond ik het zeer tof dat we "cadeautjes" kregen met de bestelling ( zakje, stickers). Ik zal hier zeker opnieuw bestellen en mijn vrienden de site aanraden.

Bekomme keine antwort auf meine Emails

akku kam beschädigt an & bekomme seit tagen keine rückmeldung?

• Would you recommend us? No

Alles snel en vlot verlopen!

Heel fijne eerlijke verkopers

Net tweede bestelling geplaatst na een heel correcte en snelle opvolging bij een fout bij transport. Maar heel snel en supervriendelijk opgelost! Zeker een wederkerend aankoop en bezoekje waard! Veel liefs van de dochter met haar geliefde big boy broek! Xoxo

Produit conforme à la description rien à dire. Livraison rapide avec un petit sac et quelques stickers en cadeau. Je recommande

Topservice!

Verschillende stukken besteld, eentje was niet meer op voorraad. Een ander, duurder stuk gekozen en geen meerprijs moeten betalen. :-)

Overzichtelijke website met tal van leuke spullen.

Veel leuke spullen. Snelle levering. Leuke kortingen. Bestelling met veel liefde ingepakt dat was te merken aan het persoonlijk kaartje en de vele stickers ( waar de zoon heel blij mee was :-) ) die erbij zaten.

Super vriendelijk!

Ze vroegen of ze moesten helpen en of ik het vond en aan de kassa waren ze kei vriendelijk en gaven ze nog wat stickers bij!

eccellente

davvero professionali, veloci nelle spedizioni , sicuramente comprero' altro da voi! TOP

Schneller Versand; nette Kommunikation; top Ware und Preise

Schneller Versand; nette Kommunikation mit persönlichem Gruß und zusätzlicher Tasche top Ware und Preise

Amazing.

The packing is beautiful and it’s so nice with the stickers! It’s always exactly what I order and it’s just amazing.

Top !

Prix bas, livraison rapide, petit cadeau dans le colis. Une boutique vraiment top ! Je recommande +++

Great deals and products!

Easy to pay and plenty of spare parts for home delivery.

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Top shop

Een aanrader, vriendelijke medewerkers staan je bij met raad en tips. Ook altijd leuk de extra goodies!

J’ai acheter un paire de vans

Trop bien emballé avec un sac et des autocollants fourni avec l’envoie etait rapide et la paire magnifique !

Goede site

Wacht wachttijd, maar prima service!

Liked it

Hot Pepper Sauce Chilli Juice SkaTe HarD or SkaTe home

Leuke webshop, duidelijk… Maten staan per broek … helaas kloppen ze niet altijd Broek besteld … te klein … teruggestuurd en nieuwe besteld die daags nadien aankwam … deze paste wel … dus super snelle service Jammer dat ik twee Broeken moest betalen en er geen omruil garantie in zit want nu moet ik nog wachten op mijn geld van de eerste broek en heb wel al de tweede betaald

Toppie

Snelle verzending. Leuk persoonlijk kaartje en wat extra goodies bij de bestelling wat ik altijd enorm waardeer! Alles top in orde. Thanks!

Top service en mooie big boy pants

Snel professioneel

Snelle levering Leuk persoonlijk berichtje bij de bestelling

Sehr schöne Shopping-Erfahrung

Gute Marken, schnelle Lieferung + persönlichem Touch.

Hervorragend!

Snelle levering met persoonlijke touch

Snelle levering met persoonlijke touch

Perfekt - authentisch

- schnell mit Tracking geliefert - guter Preis - vor allem schön: eine persönliche Karte -> tolles Kauferlebnis via Internet