Geweldig snelle levering en zeer goeie skateschoenen.

Pakket volgende dag reeds geleverd. Super!

Goede service evenals kennis van producten

Heldere website ook snel reactie op vragen. Zelf had ik te veel in bestelling geplaatst en dit werd zonder meer aangepast, zeer constructief. Echter lagers monteren is nog een topic om op toe te spitsen. Dit is geen ramp maar kan in mijn ogen voor de top service zorgen.

Leuke items en kleren

Ik vind er altijd wel iets moois En sympathieke verkopers

Snelle en vlotte levering

Snelle en vlotte levering met vriendelijke briefje erbij.

Gewoon top !

Just awesome, niet meer niet minder gewoon goed !

Stoked!

Alles prima en vlot verlopen. Briefje en stickers als leuke extra in pakket

Snelle verzending, prachtige etnies!

TOP

Snelle levering met een mooi kaartje bij met een persoonlijke boodschap

Ik had een skateboard besteld voor mijn metekindje... Andere dag reeds afgeleverd, netjes verpakt. Zeker een aanrader!

Heel prettig gewinkeld

Snel verzonden, duidelijke website, leuk kaartje met een persoonlijke tekst bij de bestelling. Goede kwaliteit snowboardhandschoenen. Jammer dat je, als je door een (introductie)korting onder de €50 komt, je alsnog bezorgkosten moet betalen.

Prijs kwaliteit is een aanrader. Service is top

Snel geleverd en nog wa stickers en een boekske bijgekrege ,keigoe

Limited supply skateboard wordt drie maand later massa productie

Sympathieke medewerkers. Alleen werd “Stoked board co Stoked Team Elvedin Diablo Red Skateboard Deck” initieel verkocht als limited supply terwijl die drie maand later in massa productie gaat.

Niets op aan te merken!

Als leek in het samenstellen van een skateboard was de uitleg op de site goed te volgen. Samen met mijn zoon zijn board naar zijn wensen samengesteld en dan werd het snel en goed geleverd. Tevreden zoon = tevreden ouders :-)

Supersnelle levering!

Schoenen besteld, volgende dag al in huis, goede communicatie.

niet zo heel goed

zeer lang gewacht op mijn bestelling...8 dagen

HI Jos, Bedankt voor je bestelling & je feedback. We begrijpen dat je vol ongeduld aan het wachten was op je pakket. Je bestelde het pakje op een zaterdagavond & vanwege pinkstermaandag was de eerste ophaling pas dinsdag. Jammer genoeg is het vervolgens nog wat langer onderweg geweest in transit, waarvoor alvast onze excuses. Het is altijd onze bedoeling om de goederen zo snel mogelijk bij jou te krijgen. We zien dat men zaterdag alsnog een afleverpoging heeft gedaan. Heb je het inmiddels goed ontvangen? Laat ons zeker weten als we je nog ergens mee verder kunnen helpen ;) Greets, P.W. Stoked

Aiight!

Mijn bestelling is in deftige staat en heel snel geleverd. Naast wat ik allemaal heb besteld kreeg ik er gratis een zak van Stoked skateboarding zelf bij Thanks!

Snel geleverd.

Snel geleverd, blij mee. Leuke stickers bij de bestelling, Bedankt!

Duidelijker website, snelle levering

Makkelijk gevonden wat ik zocht. Broeken beginnen al vanaf maat 25, ideaal voor mijn zoon. Pakketje werd nog dezelfde dag verstuurd. Top service

Top ! Met een praktisch boodschappen tas en leuke stickers erbij!

Snel geleverd, correcte informatie en leuke verassing erbij!

Goede service. Het duurde 4 dagen tot het pakketje is toegekomen.

Snelle levering met mooi reis tasje erbij, heel fijn!

Goed gerief dat snel geleverd wordt. Top!

Het petje dat ik besteld heb heeft een goeie prijs-kwaliteitverhouding, was precies zoals afgebeeld op de site en werd snel geleverd. Het persoonlijk briefje en de extra goodies erbij (stickers en een stoffen rugzakje) werden vree geapprecieerd. Merci!!

Topservice

Gebruiksvriendelijke website, snelle en correcte levering, en item vergezeld van enkele goodies! Top!

Vlotte dienstverlening

De mensen van stoked zijn heel vriendelijk Helpen graag hun klanten.