I'll be back :-)

Prachtige service en een leuke persoonlijke boodschap die bij de bestelling eigenhandig werd geschreven. Tot later!

Awesome!

Nice touch with the handwritten message. ;)

Bij de schoenen zaten nog stickers en een persoonlijk bericht. Erg leuk !!

Zeer goede skates

Ik heb een skate besteld zeer simpel alles is zeer goed uitgelegd en de dag erna kan je het gaan ophalen en ze zijn ook heel vriendelijk

Goed snel en het is een perfecte broek

Perfecttt

Ik had mijn bestelling online geplaatst samen met mijn zoon van 12. We zijn ons pakket gaan afhalen in de winkel in Halle. Webshop is leuk, maar de super sympathieke en enthousiaste service in de winkel maken het helemaal af! Heel vriendelijke mensen die ook zeer veel goede raad en tips meegeven voor beginners. TOP!

Everything is perfect!

I ordered from hungary. The package arrived well packed and quickly. Many thanks! :)

• Ajánlnál minket? Yes

Verrast

Het was heel fijn om er een geschreven kaartje bij te krijgen. De kleding was ook in orde

heel plezierig en snel

Goede prijzen, makkelijk toegankelijke website, snelle verzending, pakket leuk verzorgd

Snelle levering. Alles perfect in orde. Persoonlijk berichtje in de doos is leuk.

Snelle service, leuke goodiebag met een persoonlijke boodschap

Nice jas van Patagonia aan soldenprijs kunnen scoren, snelle service bij verzenden en geleverd met een leuke goodiebag, coole stickers en een persoonlijke boodschap. Dan doet het deugd om bij een kleine winkel te kopen.

Geweldige site met erg goede service

Heerlijke site om op rond te kijken. Een deck besteld vanuit NL die de andere dag al in huis was. Vriendelijke mensen, goede site, goede service en veel leuke producten op de website. Hier kom ik zeker terug!

zeer snelle verwerking

Besteld en de volgende dag al geleverd! Super snelle verwerking!

Super goed

Super ingepakt met stickers en een paar kaartjes

Perfect all the way!!

Many thanks for the service. Will order again for sure!

Had een paar keer gechat en kreeg meteen antwoord. Vóór 16.00 uur besteld en al de volgende ochtend in huis. Super service en goede track en trace.

perfect

goede website goede winkel snel bezorgd en goeie kwaliteit

Supersnelle levering!

Supersnel geleverd in Groningen. Daarnaast een leuke persoonlijke boodschap bij de bestelling. Heel erg bedankt jongens!

Perfect!

Ruime keuze, snel en past perfect!

Overzichtelijk

Mooie schoenen maar niet voor mensen met brede voeten. Maat groter gekocht en toch te smal aan de tenen . Jammer

Vooruitstrevend!

Ik heb voor mijn dochter een board gekocht omdat zij een ontzettend mooie had gezien en graag wilde hebben voor haar verjaardag. Mijn dochter en ik moeten het contact weer een beetje opbouwen aangezien we elkaar door omstandigheden niet veel gezien hebben. Ik had hem besteld en binnen 2 dagen was hij al binnen. Mijn dochter heb ik enorm blij kunnen maken ermee en ze heeft jullie er ook in getagd..(newboardgang). Ik wil jullie nogmaals bedankt voor de geweldige service en de prachtige producten die u aanbied! Mijn complimenten! Jullie hebben mij enorm geholpen met het gelukkig maken van mijn dochter! Met vriendelijke groet, Danielo Baas Ps: ik had besteld onder de naam Nora, dat is de moeder van mijn dochter, dan weten we zeker dat het afgeleverd wordt op het juiste adres. Bestel nummer : #64888

Als je besteld hebt krijg je het de volgende dag super snel in huis alles netjes geleverd heb nu al 2 keer besteld en het is fantastisch je krijgt ook super veel stickers erbij wat heel vet is echt een aanraders

Top! snel! Coole broek!

Tweede aankoop, ook nu heel tevreden!

goed deck wel geldwolfen

voor fucking griptape moet ik 10 euro betalen??? free me homie griptape

Beste Jemairo, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent met je aankoop vanwege de griptape. Kan je ons even je order nummer doorsturen. We vinden op je naam of e-mailadres namelijk geen bestelling terug van jou bij ons. Wanneer je bij ons een Stoked deck koopt, krijg je daar van ons altijd een gratis Stoked griptape bij, we grippen hem zelfs ook gratis voor je als je dat wenst. Kies je voor een ander skateboard merk, dan kan je zelf een griptape kiezen uit ons assortiment. Je hebt hier al griptapes vanaf 5,95 euro. Hopelijk heb ik je bij deze voldoende geïnformeerd, heb je toch nog een vraagje, laat het gerust weten, more than happy to help ;) Greets, P.W. Founder Stoked

Kreeg gratis stickers en zak! Snel bezorgd!