Hulp

Ze helpen me enorm snel en goed! Top service!!

Subliem en correct!

Via website een hoodie besteld en op 2dagen tijd werd er een pakje geleverd. Niet zomaar een pakket…beter geformuleerd: een verrassingspakket!!!! Onze bestelde trui zat in een katoenen zak van stoked en een heleboel stickers zaten hier ook in. Samen met een bedankkaartje voor onze bestelling Topservice heet dit tegenwoordig!!!!!

AMAZING!

Super snelle levering! En ook nog wat een verrassing hand geschreven berichtje en free tote bag en vet veel stickers! Ga zowizo weer bestellen bij STOKED, als ik weer wat nodig heb.

Mooi magazine zeer vlotte service dag erna al in mijn bus

Snelle uitstekende service!!!

Eenvoudig besteld op de site, 2d later nieuw bord aan huis!! Mooi en stevig ingepakt!!

Super klantvriendelijk, en snelle levering! Thx Stoked!

Stoked Boardshop is the best!

Supersnelle levering

Zondagavond bestelt en dinsdagochtend al geleverd! En nog eens met een persoonlijk bedankwoordje! Ik bestel alvast nog

Van Stoked boardshop wordt je echt blij

Ik zocht bepaalde trucks die niet in Nederland verkrijgbaar waren. Na wat googlen kwam ik bij Stoked boardshop uit. Snel besteld samen met een trui uit de sale en een tube ShoeGoo. Ook nam ik nog contact op over een product dat ik op de website zag. De livechat is erg snel. Binnen 1 dag had ik de bestelde producten binnen samen met een Stoked tas, stickers en een handgeschreven kaartje. Echt heel leuk om zo de doos te openen. Een van de trucks was wat roestig (ondanks dubbel verpakt in plastic), dus nam ik contact op met de mail en live chat en werd hier goed geholpen. Ik stuurde wat foto's toe en ze vroegen of ik het uit de verpakking wilde halen, schoonmaken en dan nogmaals een foto toesturen. Dat deed ik maar de roest bleef helaas. Ze kwamen met een oplossing of terug sturen of houden. Ik heb uiteindelijk gekozen om de trucks te houden omdat het laatste paar was op de website. Ik vind het erg netjes opgelost. Ik zal snel weer terug komen.

Mijn bestelling zou een dagje later komen rn als vergoeding kreeg ik een hele hoop stickers en een Trasher magazine gratis meegestuurd, super aardig!

Snelle levering + nog een leuk geschenk.

Snelle levering + nog een geschenk.

Snelle correcte afhandeling met een persoonlijke noot! Aanrader!

supercalifragilisticexpialidocious

Goeie stuff

Cadeaubon meteen in de mailbox!

Na slechts enkele seconden zat de cadeaubon al meteen in mijn mailbox. Bedankt!

Snel geleverd en zoals beschreven op website

Ik gebruik deze shoe goo niet om te skaten maar het is gewoon de beste lijm om rc modelauto bodies te herstellen. In België enkel te vinden op jullie website.

Fucking stoked!!!!

Beste online shopping ervaring ooit. respect to the people at stoked!

Perfecte service

Schoenen en een hemd besteld. Perfecte afhandeling - van begin tot einde. Top!

Excellent

Excellent service and quick dispatch. Nice courtesy stickers and shopping bag also. Thanks

Bestelling plaatsen en verzending gingen vlot.

Het plaatsen van de bestelling verliep vlot. De bestelling kwam netjes op tijd (snel)aan. Leuk persoonlijk kaartje!

This shop Stokes you up!

Blacklabel board besteld! Nergens te vinden maar deze topshop had em:) Levering super snel en netjes verpakt. Ook toffe stickers erbij. Alles bij elkaar top service! This shop Stokes you up!

Wat een super service echt een aanrader deze webshop. Ik kreeg allemaal stickers en een tas bij mijn bestelling. Binnen een dag had ik mijn product in huis!!

Alles volgens verwachting

Vlotte bediening met een persoonlijke touch!

Heel erg tevreden over mijn bestelling! De dag na ik het online had besteld kwam het thuis toe met een linnen zak en een persoonlijk kaartje. Bedankt hiervoor!

correcte en snelle service

correcte en snelle service

perfect afgehandeld

alles goed en snel ontvangen zoals afgebeeld!