Ik ben ter plaatse in de winkel (halle) geweest waar de bediening geweldig was,goed geholpen met nog extra advies,chille sfeer en aangezien ik met de fiets daar was en de snowboardboots niet kon meenemen werd er ter plaatsen een online bestelling gedaan zodat deze direct kon afgehandeld worden en de dag erna werden deze al aan huis afgeleverd met een persoonlijk kaartje erbij...top. Spijtig voor mij dat de fysieke winkel wat ver verwijderd is van mijn woonplaats anders zou ik er zeker vaker binnenspringen.

Snelle levering met attenties

Ontving de bestelling zeer snel (2 dgn). Bij de verpakking zat een vriendelijke mededeling, wat stickers en een tasje. Ik vind dat heel attent.

Super coole sweater

De pul was zacht en cool

Top heel snel

Hupseee

Uitstekende service!

Onlangs een paar Nike SB schoenen gekocht via Stoked Boardshop. De maat bleek toch net te klein te zijn maar dit was snel rechtgezet met een vlotte retourservice. Het nieuwe paar zit als gegoten!

Klantvriendelijk, snelle reactie en levering

TOffe gebruiksvriendelijke webshop. Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld. Heb dadelijk gemaild, de maat werd nog omgewisseld en mijn pakketje werd snel geleverd. Top service!

TOP

Snel en voortreffelijk geleverd!

Top service!

Mijn vragen makkelijk kunnen stellen. Met een duidelijk antwoord. Top service! Spulletjes snel geleverd! Leuk verpakt met een tasje en stickers!

Goede kwaliteit, rap geleerd.

Mijn broek die ik besteld heb is van goede kwaliteit en ze were ook rap geleverd. Ze hadden e keen foutje gemaakt bij de maat van de broek en hebben me een te grote broek opgestuurd.

Uitstekende service, vriendelijk personeel en veel keuze uit kwalitatief materiaal.

Top schoenen

Ik heb de vans half cab gekocht. Top schoenen ! Echt een aanrader.

Great !!!!!!!!!!!!

fast delivery and product as described. Serious website Thank you

Elke keer TOP

Zoontje is weer super blij met zijn nieuw deck.

Super service! Een echte aanrader

Had een maat groter nodig. Omruilen gaat als een fluitje van een cent. Mega ervaring

Top!!

Heel snel en top Service!

zeer vlotte en correcte service

een paar handschoenen besteld maar deze bleek een maat te klein te zijn. Dan hebben ze me goed geholpen met de retour en nieuwe levering. De dag er na had ik het nieuwe paar al en binnen de week stond het geld van de retour al terug op mijn rekening. Prima werk !

Perfecte service

Online bestelling was bijna direct verwerkt en behandeld, bij aflevering leuke persoonlijke boodschap en enkele gratis stickers van de shop dus leuk detail. Wel 2 dagen later geleverd dan beloofd maar dit was een probleem met de koeriersdienst waar de shop dus geen invloed over heeft. Dus 100% tevreden van de aankoop en de service!

De website is zeer handig en gemakkelijk te gebruiken. De levering was ook zeer snel en zonder problemen. Verder zorgt het handgeschreven kaartje bij de bestelling ervoor dat de aankoop een leuke ervaring wordt en dat ik zeker opnieuw gebruik ga maken van Stoked Boardshop hun services.

uitstekend advies en zeer professioneel

Ik ben Franstalig uit Brussel en kwam speciaal op stok voor mijn 1e longboard. Ik ben zeer goed geadviseerd en ben blij met mijn aankoop. toen kon ik profiteren van het kopen van kleding, sweatshirts, t-shirts,... super promo. jong, vriendelijk team

Allerbeste ervaring tot nu toe!!

Regelmatig bestel ik decks bij verschillende winkels, ondanks dat Stoked net even wat duurder is, is de service daar ook wel echt na! Je deck komt in absolute top staat binnen in een top verpakking die zeer stevig is, er zit een leuke attentie bij je bestelling, en een tof kaartje waarin er veel plezier met je product word gewenst. Zeer persoonlijk en aandacht voor de klant! Toppers!! Mijn volgende euro’s gaan zeker voortaan naar deze shop! Klasse Heren en Dames van Stoked!!

Splendid! 9,5! Altijd ruimte voor verbetering. Vuistje

Same as above. Nuff said

Snowboard handschoenen besteld levering is heel vlot verlopen. Handschoenen zitten perfect en het leuke aan de levering is uiteraard de handschoenen maar ook het met de hand geschreven kaartje op naam

Super tevreden!!! Alles was zoals verwacht!

Alles was zoals we verwacht hadden. Wij zijn super tevreden!!! Mijn zoon was in de wolken met het bestelde producten. Echt TOP !!!! Gr Kelly en Liam

Uitstekend!

Levering was iets later dan voorzien, echter dit werd tijdig door de koerierdienst verwittigd. De broek past goed, mss ietwat kleurverschil vergeleken met de foto op de site, maar toch een hele fijne broek! (Meteen ook mijn nieuwe lievelingsbroek) Bedankt nog voor de extra stickers!

Top service!

Board besteld! Kreeg een e-mail: Bestelling gewijzigd… Om er een beanie bij te doen, hoe chill! Bestelling eenmaal binnen zat er veel meer bij dan alleen een extra beanie maar ook een handgeschreven papiertje, deze gasten hebben echt zorg voor hun producten / klanten!