Snelle levering met persoonlijke touch

Snelle levering met persoonlijke touch

Perfekt - authentisch

- schnell mit Tracking geliefert - guter Preis - vor allem schön: eine persönliche Karte -> tolles Kauferlebnis via Internet

Bangelijk

Zoon content

Zoonlief wil alleen maar coole kledij. Toen ik hem jullie website liet zien was hij helemaal verkocht. Ik heb niets aan te merken op de service. De extra stickers en het persoonlijk kaartje hebben al een plaats in zijn kamer gekregen. Het tshirt van stoked zelf vindt hij heel leuk om te dragen. De stof voelt goed!

Keine Rücksendemöglichkeit

Ich habe mehrere emails an sie geschrieben, wie man eine kostenlose Rücksendung durchführt (Ärmel der Jacke zu lang), habe aber leider bis heute keine Antwort erhalten. Ich werde wahrscheinlich einen Anwalt einschalten müssen! Ihre Rücksendungsmöglichkeiten sind anscheined nicht vorhanden. Auch in dem Paket war nur die Jacke und Füllmaterial

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hallo Reinhard, Danke für deine Nachricht. In Ihrem Paket befindet sich eine handgeschriebene Dankeskarte. Dort finden Sie die Rücksendeanleitung, wie Sie dieses Objekt (kostenlos) aus Deutschland zurücksenden können ;) Wir haben Ihre E-Mails mit der Bitte um Rücksendeanweisungen erhalten und diese mehrfach an Sie gesendet. Ich befürchte, dass beim Empfang dieser E-Mails etwas schief gelaufen sein könnte? Würden Sie bitte noch einmal die verschiedenen Posteingangsordner wie „Werbenachrichten“ überprüfen? Gerne bearbeiten wir Ihre Rücksendung und beantworten alle Ihre Fragen, ob Sie eine Rückerstattung oder einen Alternativartikel wünschen und stehen Ihnen gerne zur Verfügung ;) Bleiben Sie in Kontakt. Pieter-willem Gründer Stoked ______ Hi Reinhard, Thanks for your message. Inside your package there is a handwritten thank you card. There you can find the return instructions on how you can return this object (for free) from Germany ;) We have received your e-mails requesting the return instructions and have sent them over to you multiple times. I'm afraid something might have gone wrong with receiving those e-mails? Would you be so kind to check the different inbox folders like "commercial messages" once again? We are more than happy to proces your return and answer all the questions you need, would you like a refund or an alternative item and are at your disposal ;) Stay in touch. Pieter-willem Founder Stoked

Heel goed geholpen mijn kleindochter was reuze blij

COOL UND SCHNELL

EXTRA CAP GRATIS DABEI UND EINE HANDGESCHRIEBENE NACHRICHT! VOLL NICE

Wat een positieve, aangename kennismaking

Het kaartje met persoonlijke tekst was een extra superleuke verrassing, snelle service, geleverd naar wens, een dikke aanrader, aangenaam verrast door de aangename klantenservice

Topservice

Ik kon vlot mijn bestelling plaatsen en betalen. Gekozen maat zit als gegoten. Pakket was er snel! Topservice !

Responsiviteit, snelheid en efficiëntie, competentie, hoffelijkheid en consistentie

Is wou een andere maat en dit was totaal geen probleem dikke Merci

Geweldig!!

De communicatie omtrent de bestelling was ongelooflijk goed, het zou tof zijn dat het overal zo zou zijn!! Dikke pluim! Mijn dochter is super blij met haar extra gadgets

Super service!

Nie goed

De levering ging na veel vertraging gebeuren tegen 8 maart en tot nu toe nog niks ontvangen

Hallo Sonja, Bedankt voor je berichtje & feedback. We begrijpen dat je erg gebrand bent op de levering van de nieuwe Polar Big boy pants. We vermoeden dat het hier om een misverstand gaat. Je pakje ligt namelijk al even op jou te wachten in het DPD punt waar je het hebt laten toekomen. Hierover hebben we je ook een e-mailtje gedaan wanneer je ons contacteerde. Heb je dat goed ontvangen of kan je dat nog eens nakijken? Laat ons zeker weten of de goederen goed zijn aangekomen en ontvangen ;) Alvast veel plezier met de nieuwe pants. Greets, Pieter-Willem Founder Stoked

Lieferung zum angegebenen Liefertermin - Enkel glücklich

Lieferung zum angegebenen Liefertermin, alles Perfekt

Een leuke shop!

De bestelling liet wat op zich wachten wegens de leveringen buiten de shop, we hadden geduld en de dochter was blij met de stickers die erbij waren! Ze is blij met haar nieuwe coole broek!

Voor herhaling vatbaar!

Zeer snelle, correcte service! Absolute aanrader!

Leuke winkel en aangenaam personeel

Goed ontvangen, nadien beetje zoeken, jongeman met verschillende mensen bezig , iemand anders aangesproken. Tevreden Kids!

Quick delivery and great service!

Ordered a snowboard pants and hoodie, arrived within 2 days! Also talked to someone from customer service and he helped me out allot and responded quickly!

De broek valt perfect van mijn zoon zijn poep af!

De snelle levering zorgde ervoor dat mijn zoon 2 dagen later al met zijn nieuwe Homeboy naar school kon. In 1 oogopslag veranderde hij in een hippe tiener met een veel te grote broek! Begrijp me niet verkeerd! De maattabel klopt als een bus met de maten die we opnamen bij onze zoon. De broek valt perfect zoals de hype het voorschrijft, al vinden wij als ouders dat dus veel te groot, mijn puber is er helemaal mee in de wolken. We bestelden alvast een 2de broek, een Bigboy ondertussen en hopen op hetzelfde resultaat! Jullie hebben er een vaste klant bij!

First shopping

Première commande sur le site. Tout les articles sont arrivé en état impeccable. Tout était conforme à la commande. La livraison a mis 48h (que demander de plus) Je recommande ce shop.

As good as a endless virtual raclette

Describing the experience of purchasing with Stoked Boardshop is unfortunately not possible with words that exists and any attempt would probably be illegal in 30 countries. I will leave it at thank you, until next time. cool site, great items, super fast shipping and wow stickerzzz, with gratitude!

Snelle levering, heel verzorgd

Nette bezorging Heel content van

Ondersteboven

Snel en goed. Top kledij!

Een feestje voor iedere online shopper.

Ik zocht een hoodie, ik vond een hoodie, en vervolgens bestelde ik een hoodie en eureka! Wat was ie er snel. Elders was de hoodie misschien goedkoper maar koop liever bij de kleinere ondernemer dan bij de grote zaken. Dames en heren van de boardshop mijn dank is groot. De kekke stickers krijgen een mooie bestemming, ook hiervoor dank.

Shop is snel, maar verkeerde product

Ik heb een helm besteld maat s en kreeg maat m. Na contact via de site en mijn gegevens en bestelling nr achtergelaten niks meer gehoord. Ik denk sat er ergens wat mis is gegaan, want het product was wel verzonden en ontvangen binnen de tijd. Wellicht komt het contact nog op gang.