Perfect in orde!

Twee t-shirts gekocht voor mijn zoon. Online besteld, snel verstuurd en correct geleverd. Seppe is er dolgelukkig mee.

Supersnelle verzending en leuke stickers erbij

Alles perfect in orde

Verzending zoals aangegeven op de website. Pakket met persoonlijk kaartje (ivm verjaardagscadeau) ontvangen. Uitstekende webshop ervaring.

Mooie stevige wendbare trucks voor onder mijn cruiserplank. Heb de onderste conische bushings vervangen door rechte voor wat meer stabiliteit en angled riserpads voor een nog scherpere turn. Kreeg er als bonus een mooi rugtasje, stickers én een handgeschreven kaartje bij. Nogmaals, helemaal top!

Top service en snelle verzending

Voor het eerst besteld hier, maar kreeg het allemaal keurig opgestuurd. Met een extra tasje, wat stickers en een kaartje nota bene! Ga hier zeker nog eens wat bestellen!

Top service met snelle levering!

Kwaliteitsproducten met persoonlijke service

Goede kwaliteit, goed verpakt, snel bezorgt

Goed service

De producten online besteld en vrij snel ontvangen. De producten zien er prijs kwaliteit zeer goed uit. Het was ook leuk een persoonlijk boodschap erbij te krijgen samen met leuke stickers.

Mega snel en tevreden

Bestelling smiddags geplaatst en tot mijn verbazing de volgende ochtend snowboard boots al binnen! Persoonlijk kaartje erbij en awesome stickers. Ook een goede uitleg met advies voor pasvorm en maatvoering erbij, echt super. Helemaal klaar voor de wintersport. Mega thnx!

persoonlijke verkoop

Zeer snelle service met een persoonlijke touch in de vorm van een handgeschreven berichtje :)

Foutje in mijn bestelling werd nog gecorrigeerd vooraleer het verzonden werd. Het tegoed werd ook meteen terug gestort.

Top service!

Om 15u55 besteld en ´s anderendaags geleverd. Bedankt Stoked, you rule!

Snel geleverd! Persoonlijk kaartje erbij! Helemaal top!!!!!!!

Perfecte service !

De bestelling was zeer correct geleverd, de artikels waren zoals beschreven en de snelle levering was in orde ! Zeker een aanrader !

Persoonlijke service, goede Gear.

Goede Gear met een leuke korting dit keer. DPD levering was moeizaam op zijn best. Maar ze zijn binnen! Oj mini elites combo wielen 58mm en nieuwe pivot cups.

Ik ben ter plaatse in de winkel (halle) geweest waar de bediening geweldig was,goed geholpen met nog extra advies,chille sfeer en aangezien ik met de fiets daar was en de snowboardboots niet kon meenemen werd er ter plaatsen een online bestelling gedaan zodat deze direct kon afgehandeld worden en de dag erna werden deze al aan huis afgeleverd met een persoonlijk kaartje erbij...top. Spijtig voor mij dat de fysieke winkel wat ver verwijderd is van mijn woonplaats anders zou ik er zeker vaker binnenspringen.

Snelle levering met attenties

Ontving de bestelling zeer snel (2 dgn). Bij de verpakking zat een vriendelijke mededeling, wat stickers en een tasje. Ik vind dat heel attent.

Super coole sweater

De pul was zacht en cool

Top heel snel

Hupseee

Uitstekende service!

Onlangs een paar Nike SB schoenen gekocht via Stoked Boardshop. De maat bleek toch net te klein te zijn maar dit was snel rechtgezet met een vlotte retourservice. Het nieuwe paar zit als gegoten!

Klantvriendelijk, snelle reactie en levering

TOffe gebruiksvriendelijke webshop. Ik had per ongeluk de verkeerde maat besteld. Heb dadelijk gemaild, de maat werd nog omgewisseld en mijn pakketje werd snel geleverd. Top service!

TOP

Snel en voortreffelijk geleverd!

Top service!

Mijn vragen makkelijk kunnen stellen. Met een duidelijk antwoord. Top service! Spulletjes snel geleverd! Leuk verpakt met een tasje en stickers!

Goede kwaliteit, rap geleerd.

Mijn broek die ik besteld heb is van goede kwaliteit en ze were ook rap geleverd. Ze hadden e keen foutje gemaakt bij de maat van de broek en hebben me een te grote broek opgestuurd.

Uitstekende service, vriendelijk personeel en veel keuze uit kwalitatief materiaal.