Snel, goed, verzorgd

Bindingen gekocht. Waren supersnel bij mijn voordeur en de inhoud van de doos had een persoonlijke touch met een handgeschreven bericht en wat stickers en een tas. Website is in orde en orderproces was easy. Zo moet het.

Top gerief snelle service

Bindingen van union besteld op vrijdag. Dinsdag in huis. Ready to shred

Heel mooie kleding Ik bestel heel zeker nog opnieuw

Toppie

Zoonlief is in de wolken met ‘zijn baggy broek’.

Binnen voor "een bord", buiten gegaan als snowboarder

Als persoon met enkele jaren ervaring met huurborden toch binnen gegaan met het idee van een bord aan te schaffen. De terminologie omtrent de verschillende types was mij totaal vreemd en ik ben hierbij zeer goed geholpen. Alles werd zeer goed uitgelegd op een niveau dat iedereen kan begrijpen en ben met het gepaste bord, boots en bindingen buiten gegaan.

Super vriendelijke en professionele bediening

Onderhoud van mijn ski’s is correct en vlekkeloos verlopen!

Top winkel

Mooie winkel met mooie spullen, werd snel verzonden met allerlei leuke stickers erbij

Snel en efficiënt

Ik werd correct geïnformeerd over de verloop de levering. De broek was perfect en exact zoals beschreven dus een gelukkige tiener in huis. En als kers op de taart mooie stickers gekregen!

Topservice

Goede service. We kregen er een leuk kaartje bij, stickers en rugzakje. Super content!

De definitie van service

Ik kwam terecht bij Stoked Boardshop omdat ik op zoek was naar een broek van Homeboy en zij hem voor de voordeligste prijs aanboden. Ik bestelde donderdag om 17.20 en ontving het pakket de volgende ochtend om 10.00 al, met een persoonlijk handgeschreven kaartje en een hoop stickers erbij... Zo gewaardeerd heb ik me nog nooit gevoeld bij een webshop!

Snelle correcte levering

Snelle levering en goede communicatie… Moet jammer genoeg wel retourneren omwille van te groot maar gewoon kleiner bestellen.

Tout est parfait

Parfait. Chaussures à prix abordable. Port offert. Envoi rapide. Que demander de plus ?

Excellent

Expérience idéale

Snel geleverd, prima kwaliteit

Snel geleverd, snel gepast, de nieuwe Volcomtrui van mijn zoontje geraakt nog amper in de was.

SUPERRRR!!!

Vlot, vriendelijk, op tijd … Ik kan mijn beoordeling alleen maar Positief uitdrukken. Er zat een persoonlijk geschreven Bedankkaartje wat stickers en een stoked rugzakje bij de bestelling. Mijn zoon was in zijn nopjes! *****

Alles schnell und ohne Probleme

Super süß das ne handgeschriebene Nachricht drin war und so viele Goodies

Mütze passt!!! Tolle Farbe!!

Ich habe endlich meine Mütze gefunden... Passt, sitzt und hat Luft... Nun benötige ich noch alle anderen Farben.

Top service van collega’s

Ik was al even op zoek naar deze plank voor in mijn persoonlijke verzameling , top dat ik deze bij jullie gevonden heb. Super snel en enorm vriendelijk verder geholpen , zelfs bij de verzending nog een leuk geschreven briefje erbij ! Kan niet beter , doe zo verder topteam ! Groeten , Hans Van Local_sk8shop_Lille in België

Baggy Shizzle

Jow jow jow! Als bijna veertig jarige moeder met een hiphop verleden treedt mijn dochter in mijn voetsporen. Help! Welke wijde broeken gingen er toch vroeger aan mijn heupen? Awel, die modellen wil dochterlief nu ook dragen. Bij Stoked Boardshop gaan ze van wijd naar wijder, ideaal dus om die baggy vibes te krijgen. Duidelijke foto's, correcte maten, snelle levering en klaar!

Zeldzaam fijne en persoonlijke ervaring

Bestel proces was vlekkeloos, levering snel genoeg, maar het hoogtepunt was toch echt de inhoud van het pakketje. Er zat een handgeschreven briefkaart bij een stapel stickers en een stoffen tas! Heel leuk en ik ga er in de toekomst zeker nog een keer bestellen. Aanrader!

Super service!

Very good

My son is very happy with this jeans, nice and quality

Dik in orde!

Persoonlijke touche. Goede prijs kwaliteit .

Snel ontvangen en prima kwaliteit

Snowboard helm gekocht voor erg goede prijs. Kwaliteit is top en snelle levering