Zeldzaam fijne en persoonlijke ervaring

Bestel proces was vlekkeloos, levering snel genoeg, maar het hoogtepunt was toch echt de inhoud van het pakketje. Er zat een handgeschreven briefkaart bij een stapel stickers en een stoffen tas! Heel leuk en ik ga er in de toekomst zeker nog een keer bestellen. Aanrader!

Super service!

Very good

My son is very happy with this jeans, nice and quality

Dik in orde!

Persoonlijke touche. Goede prijs kwaliteit .

Snel ontvangen en prima kwaliteit

Snowboard helm gekocht voor erg goede prijs. Kwaliteit is top en snelle levering

Prima webshop

Bestellen ging makkelijk. Alleen jammer dat ze DPD gebruiken voor de verzending. Dat is de mindere keuze. Beter PostNL, dhl of ups.

Super snel geleverd. Toffe stickers en linnenzak als extraatje. Ook het persoonlijke bedankkaartje was heel leuk.

2 kinderen op zoek naar de perfecte "baggy" broek, dat vraagt om wat geduld en hulp... Om het in de woorden van de dochter te zeggen: "Amai, een winkel waar iedereen die er werkt zo vriendelijk is, dat heb ik nog nooit gezien." We'll be back.

Super easy to shop with and really quick postage considering I'm in the UK! Thanks for the extras thrown in as well

Great board, very quickly delivered to Berlin.

Great board, very quickly delivered to Berlin, even though it is quite a distance. Also, thank you for the extra bag

Kzou er zo een kickflip van kunnen leren

Het was fantastisch ik vond de shop super leuk het personeel was super lief en behulpzaam en stonden meteen paraat met die coole shop krijg ik de adrenaline om een kickflip te leren

fast delivery and cool stickers

fast delivery and cool stickers

Super vriendelijke en behulpzaam!

Gaan zeker terug. De moeite om half uur te rijden. Ruime keuze ook voor de coole tiener boys! Ze zijn super behulpzaam en helpen zoeken tot je gevonden hebt wat je echt zoekt.

Pakje zeer laat geleverd…

Pakje zeer laat geleverd…

Hi Sander, Bedankt voor je berichtje & feedback. Jammer om te horen dat je wat langer op je pakje diende te wachten. We hebben dit meteen bij bestelling succesvol voor je ingepakt & verzonden. Echter met de jaarwisseling is het bij de vervoerders wat drukker en kan het al is een dagje langer duren eer je verzending toekomt. Hopelijk kunnen we op je begrip hierin rekenen. Heel veel skateplezier alvast ;) Greets, P.W. Stoked

Awesome geregeld!

Voor een vriend een nieuw deck gekocht met funky griptape erbij. Super netjes erop gezet door deze gasten. Thanks!

Aangename verrassing

Leuke winkel. Aangename sfeer. Supervriendelijk. De zoon wou graag eens binnen stappen op zoek naar baggy broeken. Mijn echtgenoot herbeleefde zijn jeugd. Nieuwe favoriete winkel gevonden.

Persoonlijk

Leuk dat er een persoonlijk handgeschreven briefje bij zat!! Vlotte service

Direct gekregen wat we zochten, goede uitleg winkel met ervaring

Super cool

Kei leuke winkel met veel keuze. Ik zou mij blut kunnen kopen. Medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.

Stoked Boardshop: waar stijl niet alleen een keuze is, maar een levensstijl!

Als je op zoek bent naar meer dan alleen kleding - als je op zoek bent naar een ticket naar het rijk van de eindeloze coolheid - dan is dit de plek. Supervriendelelijke verkoper ook! Stoked Boardshop: waar stijl niet alleen een keuze is, maar een levensstijl!

Ik zal het in 1 woord doen supercalifragilisticexpialidocious

Mijn eerste aankoop bij jullie was zeer zeker positief. Mijn bestelling arriveerde snel en in uitstekende staat. Kwaliteit en service staan duidelijk hoog aangeschreven bij jullie. Ik krijg ook altijd een happy face als ik een persoonlijke boodschap krijg bij mijn bestelling. Thank you voor de stickers en de stofzak. Ik kijk uit naar mijn volgende aankoop hier. Ik zal toch eens vanuit de Kempen moeten afzakken naar Halle. Keep up the good work !

Ruime keuze en vriendelijke bediening

Zo goed geholpen geweest dat we niet zullen aarzelen terug te komen naar de winkel.

Vraiment top

Shop avec du choix. J'ai juste commandé un pin's bigboy et je reçois un paquet avec un bag, des autocollants, une carte postale d'un skateur , ( super belle prise de vue). C'est de ouf!! Merci beaucoup. Je recommande et je recommanderai !

Top aankoop!

Mijn zoon stond voor de deur te wachten tot zijn trui werd geleverd ☺️

Auguste Demaeghtlaan 74 1500 Halle