Ruime keuze en vriendelijke bediening

Zo goed geholpen geweest dat we niet zullen aarzelen terug te komen naar de winkel.

Vraiment top

Shop avec du choix. J'ai juste commandé un pin's bigboy et je reçois un paquet avec un bag, des autocollants, une carte postale d'un skateur , ( super belle prise de vue). C'est de ouf!! Merci beaucoup. Je recommande et je recommanderai !

Top aankoop!

Mijn zoon stond voor de deur te wachten tot zijn trui werd geleverd ☺️

Aan te raden!

Een zeer fijne eerste kennismaking met de online winkel van stoked! Een aankoop waarbij paar extra dingen merchandise zitten is altijd fijn en voelt altijd vriendschappelijk! Tevens is het handgeschreven kaartje een dikke plus voor mij! Dit zegt veel over de winkel/persoon

Fijne 1e kennismaking

De broek is perfect! Er zat tevens een kaartje met persoonlijke bedanking en enkele stickers bij. Dit zorgt voor een leuke ervaring!

Belle decouverte que Stoked Boardshop, des produits de qualités a un prix juste et une super equipe

Ma commande s'est bien déroulée, la livraison a été rapide et l'équipe a répondu a ma demande rapidement. Cela fait plaisir de trouver un Boardshop en Belgique avec des produits originaux et de qualités. Les prix sont cohérents avec la qualité des produits. Je recommande ce shop et ne manquerais pas d'y faire mes futurs achats. Le site est agréable et bien organisé avec de bons filtres de recherche. J'y ai découvert plusieurs marques de vêtement intéressantes. Je pense me rendre sur place pour découvrir le magasin et rencontrer l'équipe qui ne doit pas manquer de bons conseils. Le plus difficile est de réussir a se limiter dans ses achats !

rapide et article magnifique!

Mon fils avait envie d'un beau pantalon moderne et surtout différent! Nous l'avons trouvé chez vous avec un home boy! Merci pour ce cadeau de Noël qu'il va adorer :-)

Snelle verzending!

Heel klantvriendelijk!

Ik deed een bestelling via de website en werd enorm goed geholpen bij het maken van mijn keuze. Ik had telefonisch contact om advies te krijgen bij de aankoop van een snowboardbag. Enorm vriendelijke mensen met verstand van zaken. Wij zullen zeker ook een bezoek brengen aan de ‘bakstenen’ winkel.

Rapide et de qualité s je kiff ma nouvelle veste ! Merci

Goeie site, goeie vibe

slim ook om dat je bij het vragen naar een quotering de cijfers van hoog (links) naar laag rechts plaatst ;-)

Snel en leuke aankoop

Ik kocht mijn dochter haar lievelingsboek als kerstkado ook al vind ik hetzelf niet mooi , top service op deze website waardoor ik nu weet waar te bestellen .

flott und persönlich

Meine Bestellung kam schnell, mit Stickern und einer persönlichen Notiz an mich!

Goede webshop

Snelle levering,ruime keuze,goede maten

Bestellt, geliefert und persönlich!

Abgesehen von der Marke, dem Modell weiches klasse ist - die Beilage der handgeschriebenen Karte macht den kleinen Unterschied! Einfach mal abheben. Good job, well done!

Stoked Boardshop

Snelle verzending. Vriendelijke klantendienst. Zakje cadeau gekregen bij de bestelling. Altijd aangenaam. Aanrader.

Dochter wou persé een big of home boy… zijn we helemaal van Meise naar Halle gereden in de hoop te vinden wat ze wou. Door de super service was de mama helemaal mee in het verhaal en heeft de dochter gevonden wat ze wou…. Zalig met een overgelukkige tiener terug naar huis rijden! :)

Product naar wens

In eerste instantie een beetje verbaast een verzoek tot review te schrijven na ontvangst van het pakket terwijl ik nog niks ontvangen had, maar enkele dagen laten het pakket naar wens ontvangen!

super content

Top kerstcadeau voor mijn kleinzoon

Kijk al uit naar zijn reactie bij het openen van zijn Kerst cadeau . Dat wordt een topper. Een keimooie hoodie om binnenkort te gaan snowboarden !

Alles Bestens Skisocken

Mega schneller Versand. Geniale Verpackung und coole Beilagen. Bin begeistert

Een miskoop maar toch blij mee !

Geheel mijn fout. Ik dacht dat het een zwemshort was maar bleek een boxershort te zijn :) leuke persoonlijke kaart en leuke stickers. Zoon blij met de short en dochter blij met de stickers. 2 lachende gezichten. Dit is niet de laatste keer dat ik bij jullie bestel. Tot snel

Snel, after sales niet ok

Bij mijn bestelling waren lagers besteld, op de foto zwart wit, geleverd is rood wit. Ik hang mijn boards op als decoratie, en pas de kleuren bij mekaar. Geen rampen, klein bedrag. Maar geen antwoord van jullie als ik daar een opmerking naar jullie over schrijf.

Spannende eerste bestelling

Spannende eerste bestelling. Klein zoon helm. Helemaal blij met de service, de site super duidelijk. Gaat een nieuwe wereld voor me open mbt kleinzoon maar Stoked Boardshop weet ik nu te vinden.

Auguste Demaeghtlaan 74

1500 Halle